Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سی امین دوره بازی‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان از روز 12 تیرماه در ناپل ایتالیا آغاز و تا روز 23 ادامه خواهد داشت.

رقابت‌های تکواندو در این رویداد از ساعت 11:30 (به وقت ایران) روز یکشنبه 16 تیرماه آغاز و به مدت 7 روز پیگیری خواهد شد که از ایران 16 نماینده حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نخستین روز، رقابت‌های پومسه (اجرای فرم) انفرادی برگزار خواهد شد و کوروش بختیار و فاطمه حسام به عنوان نمایندگان کشورمان هستند.

روز دوشنبه 17 تیرماه مسابقات پومسه تیمی 3 نفره و 2 نفره پیگیری می‌شود که کوروش بختیار، امیررضا مهربان و علی سهرابی در گروه مردان و فاطمه حسام، مرجان سلحشوری و مرجان تاجی رستم آبادی در گروه زنان به اجرای فرم می‌پردازند.

از روز سه‌شنبه 18 تیرماه رقابت‌ها در بخش کیوروگی (مبارزه) آغاز می‌شود که در این روز مبارزات اوزان 68- و 80- کیلوگرم مردان و 57- کیلوگرم زنان انجام خواهد شد و میرهاشم حسینی، مهران برخورداری و زهرا شیدایی از ایران به مصاف رقبای خود می‌روند.

روز چهارشنبه 19 تیرماه، پیکارهای اوزان 58- کیلوگرم مردان و 49- و 67- کیلوگرم زنان پیگیری می‌شود و آرمین هادی‌پور تنها نماینده کشورمان در این روز است.

پنجشنبه 20 تیرماه دیدارهای اوزان 74- کیلوگرم مردان و 62- و 73- کیلوگرم زنان برگزار خواهد شد، امیرمحمد بخشی، پریسا جوادی و ملیکا میرحسینی به عنوان هوگوپوشان ایرانی در این روز به رقابت می‌پردازند.

جمعه 21 تیرماه نیز مبارزات اوزان 63- و 87- کیلوگرم مردان و 53- کیلوگرم زنان انجام می‌شود و سروش احمدی، عرفان ناظمی و ناهید کیانی به عنوان آخرین نمایندگان تکواندو ایران خواهند بود.

روز پایانی شنبه 22 تیرماه نیز مسابقات در بخش تیمی برگزار خواهد شد که احمدی، حسینی، بخشی و ناظمی در بخش مردان نمایندگان کشورمان هستند.

گفتنی است، این مسابقات 2G است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 20،‌ 12 و 7.20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبرگزاری برنا فدراسیون تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۷۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا

رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا ادامه یافت و ۵ نماینده بوکس ایران با شکست مقابل رقبای خود از دور مسابقات کنار رفتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز پنجم رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امیدهای آسیا، امروز (چهارشنبه - 13اردیبهشت) با برگزاری رقابت‌های رده سنی جوانان پیگیری شد و پنج  نماینده کشورمان با شکست مقابل رقبای خود از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

در وزن 51 کیلوگرم، مهدی کاظمی مقابل ظفربیک‌ کمیل‌اوف‌ از قرقیزستان شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت. رضا فضلی در وزن 57 کیلوگرم با شکست مقابل نماینده اردن از دور مسابقات کنار رفت.

سیدعلی‌ اکبرمیراحمدی‌ در وزن 63.5 کیلوگرم مغلوب حریف هندی شد و سام استکی در وزن 80 کیلوگرم مقابل نماینده ازبکستان شکست خورد. عباس گرشاسبی نیز در وزن 92 کیلوگرم مغلوب نماینده هند شد تا هر 5 نماینده کشورمان در رقابت‌های امروز از دور مسابقات کنار بروند.

همچنین فردا (پنجشنبه) مسابقات رده امید برگزار می‌شود که سه نماینده ایران به مصاف حریفان می‌روند.

در وزن 57 کیلوگرم، نیما بیاتی که پیش از این نماینده فیلیپین را شکست داده است با گانبولد از مغلوستان مبارزه می‌کند. در وزن 63.5 کیلوگرم، امیرحسین پیشرو که حریفی از سریلانکا را برده است با مادامینوف ازبکستانی روبه‌رو می‌شود.

در وزن 71 کیلوگرم، عیسی فردین که ابتدا نماینده عرق را از پیش‌رو برداشته با آکالیکوف قزاق مبارزه دارد.

 رقابت‌های قهرمانی جوانان و امید آسیا از  روز شنبه (هشتم اردیبهشت‌) آغاز ‌شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با 18 بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • سلطانی نخستین نشان ایران را قطعی کرد
  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا