Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اردبیل، جواد فرهودی نماینده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در کمیسیون دائمی هیات امنای دانشگاه محقق اردبیلی، روز گذشته 15تیرماه در نشست با اعضای شورای دانشگاه محقق اردبیلی گفت: در سطح کشور بنیاد حامیان علم و فناوری فعال است و با توجه به روحیه دینی و مذهبی حاکم بر اردبیل می‌توان این بنیاد را راه‌اندازی کرد و باید در این زمینه از ظرفیت نمایندگان مجلس، نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل و افراد تاثیرگذار دیگر استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مدیریت دانشگاه محقق اردبیلی مدیریتی نسبتا موفقی است و در زمینه پروژه‌های عمرانی هم کارهای خوبی انجام شده است.

فرهودی با اشاره به اینکه باید کارکنان دانشگاه با هماهنگی رئیس دانشگاه به صورت یک شبکه عمل کنند، ادامه داد: باید تمام ظرفیت‌های اجرایی و توسعه ای را برای ارتقای دانشگاه جذب کرد.

نماینده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در کمیسیون دائمی هیات امنای دانشگاه محقق اردبیلی افزود: وزارت علوم تدابیری اندیشیده است تا تمامی مصوبات هیات امنای دانشگاه پایش شود.

عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی نیز گفت: برای اولین بار نمایندگان حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و گرمی و مشگین شهر از اعتبارات در اختیارشان کمک شایانی به دانشگاه کردند.

حبیبی با اشاره به اینکه در سال گذشته میانگین رشد علمی در کشور ۱۸ درصد است، تصریح کرد: این رشد در دانشگاه محقق اردبیلی ۵۰ درصد است.

 وی با اشاره به اینکه همکاری های علمی بین المللی این دانشگاه بیش از ۱۰۰ درصد افزایش یافته است، گفت: پروژه های عمرانی دانشگاه علیرغم محدودیت وضعیت اقتصادی کشور تعطیل نشده است و حتی پروژه های جدید هم تعریف و شروع کرده ایم.

حبیبی با بیان اینکه در چند ماه آینده چند پروژه دانشگاه با زیربنای ۱۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرار می گیرد، اضافه کرد: در کنار این پروژه ها، پروژه های عقب افتاده مثل المان شهدای گمنام، گلخانه آموزشی و غیره را هم پیگیر هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا اردبیل بنیاد علم و فناوری دانشگاه دانشجویان ظرفیت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۷۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گریمور سینمای ایران در اردبیل تشییع شد

به گزارش خبرگزاری مهر، رحیم پرواسی که روز گذشته به دلیل بیماری دار فانی را وداع گفته بود در اردبیل تشییع و در آرامستان قاسمیه به خاک سپرده شد.

این استاد هنرمند اردبیلی در سریال ها، فیلم های سینمایی، تله فیلم ها و آثار نمایشی مختلف با دستان هنرمندانه چهره های متنوعی را خلق کرده بود خاطراتی خوش از خود به جای گذاشت.

در این مراسم دوستان و شاگران مرحوم پرواسی حاضر شدند تا او را به منزل ابدی همراهی کرده و برای او علو درجات از خداوند متعال بخواهند.

دوستان و شاگردان مرحوم پرواسی معتقدند که این چهره هنری نمونه اخلاق و ادب و تواضع بوده و همواره سعی داشت تا وظیفه خود را به بهترین نحو انجام دهد.

این هنرمند اردبیلی که در آثار متعدد به عنوان چهره پرداز و گریمور حاضر شده بود در سال های اخیر با برگزاری دوره های آموزشی سعی کرد تا دانش آموزان زیادی را تربیت و تحویل جامعه هنری و سینمایی اردبیل دهد.

کد خبر 6096567

دیگر خبرها

  • پیکر مرحوم رحیم پرواسی در اردبیل تشییع شد
  • ۸۵۵ زائر اردبیلی راهی سرزمین وحی می‌شوند
  • گریمور سینمای ایران در اردبیل تشییع شد
  • تشییع پیکر هنرمند چهره پرداز اردبیلی «رحیم پرواسی»
  • ۸۵۵ زایر اردبیلی راهی سرزمین وحی می شوند
  • هفته بارانی پیش روی اردبیلی ها
  • تجلیل سایت کمیته بین المللی پارالمپیک از ملی پوش اردبیلی گلبال
  • بانوی خیراندیش مشهدی منزل خود را به بنیاد دانشگاهی فردوسی اهدا کرد
  • سرویس استعلام آنلاین ملک در شهرداری‌های کلانشهرها راه‌اندازی می‌شود
  • جایزه یک میلیارد تومانی برای ۱۰۰ استاد منتحب شاگردپرور