Web Analytics Made Easy - Statcounter

پژمان منتظری کاپیتان فصل گذشته استقلال با شکستن سکوت خود در مورد مسائل مختلفی صحبت کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ذپژمان منتظری پس از مدت‌ها سکوت خود را شکست و پاسخ برخی حواشی هفته‌های اخیر را داد. کاپیتان فصل گذشته استقلال که یکی از بازیکنان جداشده از این تیم لقب گرفته مدعی شده برخی با جوسازی در تلاش هستند تا مانع از بازگشت وی به استقلال شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



منتظری در این باره گفت: نباید جواب برخی حرف‌های بچه‌گانه را داد. من اگر به دنبال کاپیتانی بودم ۶ سال پیش می‌توانستم بازوبند استقلال را ببندم، اما بازوبند را پس دادم و نبستم. آقایان چیزی برای از دست دادن ندارند و دروغ می‌گویند. چون مردم گرو را دوست ندارند این ادعا را مطرح می‌کنند که گرو را من به استقلال آوردم و، چون مردم تیام را دوست دارند جدایی وی را به من مربوط می‌دانند. من به تیام مدیربرنامه‌ای معرفی نکردم و نقشی در جذب گرو نداشتم. حتی من یکی از مخالفین جذب گرو بودم و بار‌ها در این باره با شفر صحبت کردم، اما وی به دنبال جذب گرو بود. سامان قدوس به من گفته بود که گرو بازیکن گلزنی نیست اما آقای شفر خواهان جذب همزمان گرو و تیام بود و من نمی‌توانستم مقابل سرمربی بایستم.

وی در رابطه با بدهی خود به باشگاه استقلال گفت: می‌توانم همین حالا از باشگاه استقلال بابت فصل ۹۲ شکایت کنم و پول خودم را بگیرم. باشگاه استقلال بابت فصل ۸۹، ۹۰ و ۹۲ به من بدهکار است و من اخیرا ۳۰۰ میلیون بابت بدهی مالیاتی که به عهده باشگاه استقلال بوده را از جیب خودم پرداخت کردم و حتی با حساب ۹۳ میلیون بدهی عنوان شده من به باشگاه استقلال، بیش از ۲۰۰ میلیون بابت همین موضوع طلبکارم.

منتظری در رابطه با تماس‌های منزوی افزود: برای من مسجل بود که باشگاه استقلال مرا نمی‌خواهد. آقای منزوی یک استقلالی واقعی است و به دنبال منافع تیم است به همین دلیل پیگیر تمدید قرارداد من است. پس از بازی با العین و زمانی که مقابل چشمان من با بازیکنان برای تمدید قرارداد صحبت می‌کردند با همه خداحافظی کردم. پس از ۱۰ روز که خبری از آقایان نشد با انتشار عکس پیراهنم در اینستاگرام به باشگاه پالس دادم، اما باز هم خبری نشد. با گذشت یک ماه و وقتی همه چیز برای من تمام شده بود آقای منزوی با کدخدامنشی سعی در بازگرداندن من به تیم داشت، اما باید بگویم این موضوع با کدخدامنشی حل نمی‌شود.

وی افزود: تلفن همراه من پس از بازگشت از مسافرت در دسترس بوده، اما تماسی با آن گرفته نشده است. آقای منزوی مشکلات مرا می‌دانست و از او خواهش می‌کنم بحث جدایی من از استقلال را گردن من نیندازد. من ۳۵ سال دارم و به دنبال جلب توجه نبودم. ۲۰ روز سخت را پشت سر گذاشتم تا این تصمیم را بگیرم چرا که می‌خواستم با پیراهن استقلال خداحافظی کنم و حال این توفیق اجباری حاصل شده تا در اوج از این تیم بروم.

کاپیتان فصل گذشته استقلال گفت: با بودن من استقلال فصل آرامی نخواهد داشت و صلاح این است که من در استقلال نباشم. این اتفاق برای هواداران بهتر است. تا به امروز به دنبال سکوت بودم و نمی‌خواستم برای استقلال حاشیه ایجاد کنم. موفق شدم برخی افراد را از باشگاه استقلال کنار بگذارم و از این موضوع خوشحالم. برخی افراد که امروز برخی ادعا‌ها را مطرح کرده‌اند را دو ماه قبل از تمرین تیم بیرون کردم. 

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: منتظری مدافع استقلال کاپیتان استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۷۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نابودی طاغوت صادق‌ترین وعده الهی است

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن موسایی مسئول موقوفات، منابع پایدار، امور بین‌الملل حوزه علمیه هرمزگان و نایب رئیس مجمع فضلا و علمای استان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در تبیین ویژگی‌های طاغوت، اظهار داشت: طاغوت در اسلام به معنای طغیان‌گر و تجاوز کننده از حدود الهی شناخته می‌شود، حدودی که سراسر منطبق با فطرت آدمی وضع شده است بنابراین افراد و قدرت‌هایی که بر خلاف فطرت رفتار کنند را باید طاغوت بدانیم.

وی افزود: بر اساس فطرت، همه ما از ظلم، قتل، دروغ، فحشاء، تزویر و ریا انزجار داریم؛ هیچکس را نمی‌توان پیدا کرد که بگوید از مورد ظلم واقع شدن لذت می‌برد یا دوست دارد به واسطه دروغ در معرض اطلاعات غلطی قرار بگیرد از این رو با توجه به اینکه این اعمالِ دارای منافات با سرشت آدمی، جامعه را از مسیر رستگاری دور می‌کند مؤمنین باید برای جلوگیری از انحرافات عمومی در مقابل طاغوت بایستند.

مسئول امور بین‌الملل حوزه علمیه هرمزگان، تأکید کرد: نتیجه سکوت در مقابل اعمال خلاف واقع، طاغوتیان رسیدن به موضعی است که جامعه اسلامی در سال ۶۱ هجران به آن رسید و در برابر سکوت عده‌ای و همراهی عده‌ای دیگر امام جامعه به بدترین شکل ممکن به شهادت رسید؛ شهادت رهبر جامعه مسلمین تاوان بی‌تفاوتی مسلمانان به اعمال ضد اسلامی و انحرافات بود و همین بی‌تفاوتی زمینه را برای جنایات بعدی هموار کرد.

موسایی عنوان‌کرد: شناختن منافق کار بسیار سختی است اما شناختن طاغوت سهل و دسترس پذیر است، کافیست به دقت به اطراف خود نگاه کنیم؛ امروز چه کسی کشورهای دنیا را به بهانه‌های واهی تحریم می‌کند؛ بازار اسلحه و سلاح‌های کشتار جمعی در دست چه کسانی است؟ چه کشوری قطعنامه‌ها را بر علیه رژیم منحوس صهیونیستی وتو می‌کند؛ حامی اصلی شبکه‌های دروغ‌پرداز معاند کدام کشور است؟ قطعاً پاسخ همه این سوالات ایالات متحده آمریکا است که امام امت به حق آن را شیطان بزرگ نامید.

نایب رئیس مجمع فضلا و علمای استان هرمزگان بیان‌کرد: رژیم منحوس صهیونیستی نیز مصداقی عینی برای طاغوت است که حافظ منافع شیطان بزرگ در غرب آسیا است اما این‌ها غافل هستند از اینکه خداوند وعده داده است ظالمین و طاغوت را نابود سازد.

وی ادامه داد: قرآن در آیه ۵۳ سوره ذاریات قوم حضرت نوح را پیرو طاغوت معرفی کرده، قومی که به بلای بد دچار شدند و صغیر و کبیرشان در طوفان الهی غرق شدند؛ وقتی به این ماجرا می‌نگریم می‌بینیم مقام و منزلت حیواناتی حضرت نوح علیه‌السلام جمع آوری کرد از انسان‌های پیرو طاغوت بالاتر بود چرا که آن‌ها لیاقت نجات پیدا کردند اما انسان‌های طغیان‌گر در سیل تعدی به حدود الهی غرق شدند.

استار حوزه و دانشگاه با اشاره به آیات ۲۱ و ۲۲ سوره نبا گفت: جهنم کمین‌گاهِ اهالی طاغوت است و پیروان طاغوت در واقع هم در این دنیا به جهنم کشیده خواهند شد و هم در آن دنیا چرا که نابودی طاغوت صادق‌ترین وعده الهی است و این نابودی با خار و خفیف شدن همراه خواهد بود چنانچه در هفتم اکتبر شاهد بودیم رژیم صهیونیستیِ مغرور و متکبر که به گنبد آهنینش می‌نازید در برابر یک گروه ساده از مقاومت فرو پاشید و جمهوری اسلامی ایران نیز در عملیات وعده صادق به همگان نشان داد که بُتی که از این رژیم در ذهن کشورهای جهان و منطقه ساخته‌اند حتی با یک هلُ در سیلاب جنایات خود و خون بی‌گناهان غرق خواهد شد.

کد خبر 6089460

دیگر خبرها

  • یک تراکتوری، آخرین گلزن استقلال در تبریز!
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • هشدار استقلال به خانواده ها: تست گیری فصل جدید آکادمی شروع نشده است
  • مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز (عکس)
  • آغاز بلیت‌فروشی «آن‌ها دروغ می‌گویند» از ظهر امروز
  • تصاویری از تشکیل چندین دریاچه‌ شیرابه در تهران؛ وعده مسئولان دروغ شد! | فیلم
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • منتظری: کاهش زمان رسیدگی‌های قضایی مورد توجه قرار بگیرد
  • نابودی طاغوت وعده صادق الهی است
  • نابودی طاغوت صادق‌ترین وعده الهی است