Web Analytics Made Easy - Statcounter

معروفی گفت: ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی را در شهرستان آق‌قلا با اولویت اقشار ضعیف جامعه دنبال می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سردار حسین معروفی» امروز(یکشنبه ۱۶ تیر) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: ۱۲۶ منزل را سپاه تاکنون در مناطق سیل‌زده در قالب «طرح جهاد همبستگی ملی» تعمیر کرده است که ۳۶ واحد آن در آق قلا و ۴۸ واحد آن در گنبد کاووس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: ۱۳۷ منزل نیز تعمیر آن در دست اقدام است و ۲۹ منزل نیز در دست ساخت است.

 


معروفی افزود: ۱۲۴ منزل تاکنون برای ساخت منزل نقطه‌یابی شده و یک هزار و ۵۹۵ منزل تعمیری نیز برای تعمیر در دستور کار قرار دارد.

 

وی یادآور شد: سپاه خراسان رضوی در گنبدکاووس، سپاه استان گیلان در گمیشان و خراسان جنوبی برای ساخت ۲۰۰ واحد مسکونی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی در شهرستان آق‌قلا را دنبال می‌کند.

 


فرمانده سپاه نینوا استان گلستان خاطرنشان کرد: ۳۵ باب مدرسه در مناطق سیل‌زده نیاز به تعمیر دارد و بانک انصار پذیرفت که هزینه کامل تعمیر این مدارس را بپردازد.

 

معروفی با بیان اینکه با کمک اصناف و کسبه توانستیم بخشی از لوازم خانگی را برای مردم سیل‌زده را تامین کنیم، افزود: اعتبار این لوازم خانگی بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان برآورد می‌شود.

 

وی بیان کرد: بسیجیان فرهنگی استان  نیز ۳۰۰ میلیون تومان در استان برای کمک به لوازم خانگی منازل فرهنگیان سیل‌زده کمک جمع آوری شد که هفته گذشته این لوازم خانگی تحویل داده شد.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان همچنین از همت گروه های جهادی برای تعمیر ۴۵۰ واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده گلستان خبر داد.

 

معروفی با بیان اینکه ایجاد سد بندولی یک اقدام کارشناسی بود که متاسفانه برخی آن را زیر سوال می‌برند، گفت: انفجارهای سپاه یک اقدام کارشناسی و به درخواست مسئولان استان و نماینده ولی فقیه در استان بود و زمانی که رئیس جمهور این انفجارها را زیر سوال برد حتی یک نفر هم در استان حرفی نزد.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت خبرگزاری شبستان نماز جمعه حج خطبه نماز جمعه خراسان جنوبي انقلاب اسلامی خطبه های نماز جمعه طرح جهاد همبستگی ملی فرمانده سپاه نینوا گلستان سپاه نینوا گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۷۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر

سرهنگ محمد قاسم طرهانی  گفت: ماموران عملیات کلانتری ۱۷۵ این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق از انبار یک محموله مواد مخدر در یک منزل و قصد قاچاقچیان برای پخش آن‌ها در استان تهران مطلع شدند.

وی افزود: در این راستا ماموران به سرعت وارد عمل و پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از این منزل ۱۱ کیلو حشیش کشف و در این رابطه یک متهم که در تدارک اقداماتی برای انتقال این محموله بود را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره معرفی متهم به مراجع قضائی تصریح کرد: پلیس با تکیه بر اقدامات اطلاعاتی در راستای پیشگیری از حمل و توزیع مواد مخدر به طور شبانه روزی تلاش و در این راستا بر مشارکت عموم مردم و کاهش زمینه‌های اعتیاد در جامعه تاکید می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • جنبش «همبستگی با غزه» گوش مدعیان دموکراسی را کر کرده است
  • شناسنامه مهمترین سند کشور است
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد
  • ۹۵ درصد قطعات نیروگاهی کشور ساخت داخل است/ آمادگی برای فصل گرما
  • اقدامات ایمنی مهم در زمان باران و سیلاب
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در کردستان تشریح شد
  • کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر