Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-06@16:46:08 GMT

در مورد دستیاری استراماچونی صحبتی با من نشده

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۰۷۷۹۴

به گزارش وانانیوز،   مجید نامجومطلق و جواد زرینچه زوجی فراموش نشدنی در استقلال و تیم ملی بوده‌اند. حالا یکی از این آنها دوباره به استقلال برگشته و سرپرست شده است. بازگشت زرینچه بهانه‌ای شد برای گفت‌وگویی کوتاه با نامجومطلق.
* همبازی شما که استقلالی‌ها خاطرات خیلی زیادی از او دارند سرپرست شد. انتخاب زرینچه را چطور می‌بینید؟
جواد از خانواده استقلال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان تیم بوده و فوتبال را می‌شناسد. انتخاب زرینچه یعنی یک اتفاق خوب برای استقلال. در فوتبال امروز علاوه بر مربیگری، برای سرپرستی هم به سمت جوانگرایی رفته‌اند. در پرسپولیس هم می‌بینید که آقای خلیلی را آورده‌اند. من به شخصه معتقدم آوردن زرینچه حرکت بسیار خوب و مثبتی بود.
* ۸ سال قبل که زرینچه عضو هیئت مدیره شد، شما تأکید داشتید نباید چنین پستی را می‌پذیرفت!
بحث سرپرستی با عضویت در هیئت مدیره کاملاً متفاوت است. سرپرست اصل کارش کنار زمین است و با بازیکنان و مربیان رابطه مستمر دارد به همین خاطر وجود یک آدم فوتبالی و فنی در این پست بسیار مهم و درست محسوب می‌شود. خب آقاجواد هم این شاخص‌ها را دارد بنابراین به عنوان سرپست گزینه‌ای بسیار مناسب محسوب می‌شود.
* با آمدن زرینچه، عده‌ای امیدوارند زوج به یادماندنی او را هم به عنوان دستیار استراماچونی روی نیمکت این تیم ببینند. آیا این اتفاق رخ می‌دهد؟
وقوع چنین اتفاقاتی دست خداست. من عاشق استقلال و مربیگری هستم، ولی در عین حال اصول خودم را دارم. در مورد دستیاری استراماچونی اولاً که تا به حال چنین پیشنهادی مطرح نشده است و در ثانی تا قبل از این تأکید داشتم دلم نمی‌خواهد دستیار شوم، ولی حالا نمی‌دانم چه اتفاقاتی می‌افتد و باید در شرایط قرار داشت تا تصمیم گرفت. قدر مسلم این که من چه باشم و چه نباشم، برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم. دلم می‌خواهد جواد زرینچه نیز در سمت جدیدش منشأ خدمت و موفقیت شود.

منبع: وانا

کلیدواژه: جواد زرینچه زرینچه نامجو مطلق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۷۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید اولیه آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد

کلید اولیه پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آزمون کتبی پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در صبح روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در دانشگاه‌های علوم پزشکی محل آزمون با حضور ۱۲ هزار و ۳۵۸ نفر برگزار شد.

کلید اولیه آزمون امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است. داوطلبان از صبح امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت تا ساعت ۲۴ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت فرصت دارند به صورت اینترنتی اعتراض خود را ثبت کنند.

پیش بینی می‌شود کارنامه حاوی نمره و رتبه داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی تا یک ماه بعد از آزمون در اختیار داوطلبان قرار گیرد که بتوانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

براساس اعلام معاون آموزشی وزارت بهداشت، نتایج اولیه به صورت کارنامه در نیمه دوم خردادماه ۱۴۰۳ اعلام می‌شود و امکان انتخاب رشته برای داوطلبانی که بر اساس مفاد راهنمای مربوطه نمره لازم را کسب کرده‌اند فراهم می‌شود.

کد خبر 750806

دیگر خبرها

  • مدیران اخراجی استقلال کارت بازیکنان را بردند!
  • گلایه‌های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • کلید اولیه آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • بررسی احتمال بازگشت مدیرعامل سابق به استقلال
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • تیم دستیاری گل‎محمدی در تراکتور کامل شد
  • لقب جدید استقلالی‌ها به پسر ناصر حجازی
  • خطیر رفت، تغییرات دیگری هم در راه است/ سمیعی سرپرست شد که آخر فصل او هم برود!
  • ظرفیت پذیرش در آزمون دستیاری افزایش یافت