Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره نظارت و ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: اغلب تخلفات این مدیران دریافت وجه غیرقانونی در زمان ثبت نام بوده است.

محمد قوامی نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اسناد و مدارک جمع آوری شده در زمینه این تخلفات با هدف تصمیم گیری و صدور حکم به هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات آموزش و پرورش استان ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: لغو ابلاغ، تذکر کتبی با درج در پرونده و تغییر حکم از جمله احکامی است که با محرز شدن درصد تخلف، صادر می شود.

وی گفت: بازرسی های نظارتی از روند ثبت نام دانش آموزان در مدارس با قوت ادامه دارد و با تخلفات این حوزه بدون اغماض برخورد می‌شود.

هفته گذشته نیز ابلاغ یک مدیر مدرسه در مشهد به دلیل اخذ وجه غیر قانونی لغو شد.

۷۴۹۶ / ‏‬ ۶۰۵۳

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۷۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد

مرتضی امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پرونده قاچاق خودرو سواری تویوتا که اقدام به تردد در معابر خارج از محدوده قانونی نموده بود در شعبه اول بدوی قاچاق کالا و ارز یکی از ادارات تعزیرات حکومتی استان گیلان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و نداشتن مدارک معتبر گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط خودرو، متهم را به پرداخت بیش از ۸۱ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

امینی گفت: ماموران پلیس آگاهی دایره مبارزه با قاچاق کالا وارز خودرو قاچاق را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093027

دیگر خبرها

  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی خراسان رضوی خیرساز هستند
  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی
  • بحران کمبود معلم در مدارس نباید تکرار شود
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • اضافه شدن هزار و ۴۸۰ نیروی جدید به آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • ۲۹۸ دانش آموز و ۹۳ معلم ابلاع صلح یاری دریافت کردند
  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد