Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل و مالک داماش 6 ماه از فعالیت های فوتبالی محروم شدند.

طرفداری- کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در پرونده جنجالی فینال جام حذفی برای دو متهم اصلی اتفاقات تلخ این دیدار در مجموع ۷ سال محرومیت از کلیه فعالیت‌های فوتبالی حکم داد.

به گزارش ایسنا، دیدار فینال جام حذفی فوتبال ایران ۱۲ خرداد در حالی در اهواز برگزار شد که حاشیه‌های تلخ پیرامون این دیدار میلیون‌ها هوادار فوتبال را سرگردان و هزاران تماشاگر حاضر در ورزشگاه فولاد اهواز را بلاتکلیف کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری این دیدار که مانند دیدارهای هفته‌های پایانی لیگ هجدهم با بی‌نظمی و درگیری همراه بود، انتقادهای زیادی را به همراه داشت.

حاشیه‌هایی این دیدار به گونه‌ایی بود که وزیر ورزش و جوانان و نمایندگان مجلس نیز با ورود به موضوع بر برخورد قاطع با مسببان این اتفاق تاکید کردند و کمیته ویژه‌ای نیز به ریاست محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته اخلاق فوتبال تشکیل و گزارشی از اتفاقات تلخ این دیدار نیز به رییس جمهور ارائه شد.

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال نیز از همان ساعات اولیه این اتفاقات با اعلام تعلیق فعالیت‌ سعید فتاحی مسوول برگزاری مسابقات لیگ رسما به موضوع ورود کرد. در ادامه نیز این کمیته با برگزاری سه جلسه رسیدگی تلاش کرد که متهمان اصلی این دیدار جنجالی را احضار و دفاعیات آنها را اخذ کند اما هیچ کدام از مقصران اصلی اتفاقات این دیدار به جلسات رسیدگی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال نرفتند تا اینکه این کمیته تصمیم گرفت با ریاست قاضی تورک اقدام به صدور رای در این پرونده کند.

بر اساس حکم کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال حیدر بهاروند ریس سازمان لیگ فوتبال به ۵ سال محرومیت از کلیه فعالیت‌های فوتبالی و جریمه نقدی محکوم شده است.

سعید فتاحی مسوول برگزاری رقابتهای سازمان لیگ نیز به ۲ سال محرومیت و جریمه نقدی و هم‌چنین عبدالکاظم طالقانی رییس هیات خوزستان و عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال نیز به جریمه نقدی محکوم شده است.

کمیته اخلاق فدراسیون فوتیال هم‌چنین الطافی مدیرعامل و حاجی پور، مالک باشگاه داماش گیلان را نیز به ۶ ماه محرومیت از تمامی فعالیتهای فوتبالی و پرداخت جریمه نقدی محکوم کرده است.

آرای کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در حالی صادر شده که مهدی تاج بارها اعلام کرده، رسیدگی به این پرونده در صلاحیت کمیته اخلاق نیست و با این رویکرد حمایتی رییس فدراسیون فوتبال مشخص نیست سرنوشت نهایی این احکام قابل تجدیدنظر در استیناف چه خواهد شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۸۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده محرومیت گران‌قیمت ویسی؛ بچه سردار مملکت باید بمیرد؟ حفاظت اطلاعات بازی‌ها را رصد کند!

عبدالله ویسی پس از بازی فولاد برابر آلومینیوم اراک، صحبت‌های تندی را انجام داد که حالا برای او گران تمام شده است.

طرفداری | کمیته انضباطی عبدالله ویسی را به پرداخت 2 میلیارد تومان محکوم کرد.

هفته گذشته حواشی مختلفی در مورد ابراهیم سلجوقی، بازیکن فولاد خوزستان ایجاد شد. بازیکنی که زیر 20 دقیقه در طول چند فصل اخیر برای فولاد به میدان رفته است اما نام او در لیست باشگاه خوزستانی دیده می‌شود. ظاهرا سلجوقی فرزند یکی از سرداران نظامی ایران است و همین موضوع باعث شده تا حواشی مختلفی برای فولاد ایجاد شود.

عبدالله ویسی پس از بازی با آلومینیوم اراک مصاحبه تند و تیزی انجام داد که درنهایت باعث شد او به پرداخت 2 میلیارد تومان محکوم شود. عبدالله ویسی گفت:

ما نمی‌خواستیم ببازیم و برنده به اهواز برگردیم و خدا را شکر نباختیم ولی آدم حرص می‌خورد که می‌گوییم روح ورزش سالم و پاک است اما کمیته انضباطی، کمیته اخلاق و فدراسیون فوتبال مگر نمی‌تواند ببیند که بازی‌ها چگونه برگزار می‌شود، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات بیاید وسط! حفاظت اطلاعات ما بسیار قوی است و می‌خواهم بیاید تا نگذارد حق کسی خورده شود. در جلوی دوربین طوری دیگر حرف می‌زنیم اما بازیمان مدل دیگری است. این حق خوری و ظلم به فوتبال است. انتظار داریم از کمیته اخلاق، کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال که بازی‌ها را رصد کنند. اینکه هر اتفاقی در بازی می‌افتد همان مسئله‌ای است که هم من می‌دانم و هم شما می‌دانید. لطفاً جمع کنید و اجازه ندهید حق کسی خورده شود. نه فقط لیگ برتر و قهرمانی بلکه در سقوط و لیگ‌های دیگر همینطور!

می‌گویند بچه فلان سردار در فولاد خوزستان است. من نه سیاسی هستم و نه کاری دارم اما بچه سردار است و از ۵ سالگی در پایه بود و آمد به بزرگسالان فولاد؛ آن موقع پدرش سرباز بود اما از کجا می‌دانست سردار می‌شود؟ نمی‌خواهم طرف کسی را بگیرم اما تیم من را به حاشیه می‌برید. این ظلم به فوتبال است. مگر گناه دارد که پدرش سردار است؟ پسر من می‌خواست فوتبالیست شود اما آنقدر گفتند ویسی پارتی بازی می‌کند، الان در خوزستان بیکار می‌گردد. چون پدرش سردار است باید برود بمیرد؟ اگر رئیس دانشگاه بود، بچه سردار است، اگر دکتر می‌شد، بچه سردار است. این زشت است و من دارم حق را می‌گویم. گفتند چون تاج اصفهانی است، سپاهان قهرمان می‌شود؛ الان سوال این است که قهرمانی سپاهان کو؟ برویم جای دیگر را درست کنیم و خودمان را به آن راه نزنیم.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • کمیته انضباطی جریمه ۲ میلیاردی عبدالله ویسی را گردن نمی‌گیرد!+ عکس
  • ۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • پشت پرده محرومیت گران‌قیمت ویسی؛ بچه سردار مملکت باید بمیرد؟ حفاظت اطلاعات بازی‌ها را رصد کند!
  • در نقد یک محرومیت عجیب؛ می‌توانید از ورود پیرمرد پرحاشیه سپاهانی به استادیوم جلوگیری کنید؟!
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار سپاهان
  • حکم 10 ساله محرومیت هوادار سپاهان؛ رسیدگی قضایی به تخلف در دادسرا
  • واکنش وزیر ورزش به اتفاقات دیدار پرسپولیس - سپاهان