Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@21:32:37 GMT

جایگاه های نماز جمعه با مشارکت مردم تقویت می شود

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۰۸۸۲۱

جایگاه های نماز جمعه با مشارکت مردم تقویت می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب صبح یکشنبه در جلسه ستاد نماز جمعه شهرستان آبیک که با موضوع چهلمین سالروز آغاز به کار نماز جمعه ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در دفتر امام جمعه شهر آبیک برگزار شد، اظهار داشت: جایگاه مهم و والای نماز جمعه بر کسی پوشیده نیست و تمام مسئولان و اعضای ستاد نماز جمعه که شامل مردم می شوند باید برای برپائی هرچه بهتر آن تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فعالیت چشم گیر و مناسب ستاد نماز جمعه شهر آبیک عنوان کرد: ستاد نماز جمعه شهر آبیک یکی از ستاد های نمونه و فعال استان قزوین است و باید در چهل سالگی برپائی نماز جمعه هم اقدامات شایسته و در خور شانی را انجام دهد.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین با اشاره به برنامه های پیشنهادی چهلمین سال برپائی نماز جمعه خاطرنشان کرد: در طول سالیان گذشته ائمه جمعه زیادی در شهر آبیک زحمت کشیده اند که میتوان در یک برنامه مناسب از زحمات آنان و اعضای ستاد تجلیل بعمل آورد.

فاطمی نسب گفت: برپائی میز مشاوره حقوقی یکی از دیگر اقداماتی است که هماهنگی لازم با دادگستری استان انجام شده و به زودی می توان در تمامی شهر ها برپا کرد تا بدین وسیله مردم به صورت رایگان از خدمات مشاوره حقوقی بهره مند شوند.

وی افزود: ستاد فعال و پویای مدنظر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ستادی است که در آن جوانان به صورت با نشاط و با انگیزه در کنار تجربه افراد با سابقه بتوانند اتفاقات خوبی را در طول هفته و به ویژه در حاشیه نماز جمعه انجام دهند.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین تصریح کرد: باید از ظرفیت طرح هایی مانند نهضت پاسخ گویی و ارائه خدمات پزشکی به نحو احسن استفاده کرد چرا که نماز جمعه محلی است که در آن مسئول و غیر مسئول معنای خاصی ندارد و همه باید در کنار یکدیگر مشکلات همدیگر را برطرف کنند.

کد خبر 4659819

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور آبیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۸۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مسئول سابق: طراح ایرانی را تحویل نگرفتیم، رفت در هند 25 میلیون موتورسیکلت را گازسوز کرد

تین نیوز

سید علی حسینی رییس سابق ستاد حمل و نقل و سوخت: وقتی من در ستاد سوخت سمت داشتم، مدیر شرکتی به ما مراجعه کرد و گفت که طرحی داریم که تمام موتورسیکلت ها که آلایندگی بالایی دارند را در کمتر از یک ساعت گازسوز می کنیم و توضیح داد که باک این موتور را بر می داشتند و به جای آن یک مخزن گاز می گذاشتند و قسمت کاربراتور را هم گازسوز می کردند و برای سوخت گیری هم طرح های جالبی داشتند. نمونه هایی هم ساخته بود و آن را هم به مسئولان ذیربط ارائه داده بود اما  کسی آن را جدی نگرفته بود.

این فرد دو سال پیش در هند در نمایشگاهی محصول خود را عرضه کرد و در بازدیدی که وزیر صنعت هند از غرفه آنها داشت نظرش جلب شده و او را به دفتر خود دعوت کرده و تمامی مقدمات قرارداد با او را فراهم و در عرض چند روز با او قرارداد امضا کرده بودند. او تاکنون 25 میلیون موتورسیکلت را در هند گازسوز کرده اما در ایران در پیچ و خم موافقت مسئولان هنوز گرفتا است. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر
  • صداقت و تعامل با مردم مد نظر مسؤولان باشد
  • خدمت به مردم بالاترین جایگاه را در دین اسلام دارد
  • خدمت مسئولان به مردم باید به‌دور از تبعیض باشد
  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • یک مسئول سابق: طراح ایرانی را تحویل نگرفتیم، رفت در هند 25 میلیون موتورسیکلت را گازسوز کرد
  • تقویت بنیه تولید داخلی کشور لازمه توسعه اقتصادی است