Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ احد وظیفه، مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت آب و هوای کشور گفت: براساس آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی در امروز (۱۶ تیر) در استان‌های ساحلی خزر و در ساعات بعد ازظهر و اوایل شب در برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، شمال هرمزگان، ارتفاعات شرقی فارس و ارتفاعات غربی کرمان رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه دریای خزر طی امروز مواج است، تصریح کرد: طی فردا و پس فردا (۱۷ و ۱۸ تیر) در ساعات بعد ازظهر و اوایل شب در برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، هرمزگان، ارتفاعات جنوبی فارس، ارتفاعات غربی کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار پراکنده باران، گاهی رعد و برق و وزش باد و در استان‌های ساحلی خزر بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه طی روز چهارشنبه (۱۹ تیر) در ارتفاعات استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، خراسان شمالی، گلستان و روز پنجشنبه (۲۰ تیر) در ارتفاعات خراسان رضوی بارش پراکنده خواهیم داشت، گفت: طی سه روز آینده برای نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل تداوم وزش باد شدید و در بعضی ساعات گرد و خاک و کاهش دید افقی و کیفیت هوا انتظار می‌رود.

به گفته وظیفه در همین مدت در جنوب سمنان، شرق یزد، شمال و شرق اصفهان، قم، جنوب تهران، مرکزی همچنین در استان خوزستان وزش باد نسبتاً شدید همراه با خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود همچنین نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس در روز سه شنبه (۱۸ تیر) مواج است.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۷ تیر) صاف، گاهی همراه با وزش باد و در اوایل شب وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد و پس فردا (۱۸ تیر) صاف تا قسمتی ابری در بعد ازظهر همراه با افزایش ابر و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 هواشناسی وضعیت جوی وضعیت جوی کشور رعد و برق گرد و خاک وزش باد شدید وضعیت جوی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۸۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار و رعدوبرق در مرکز و شرق کشور

طی امروز تا دوشنبه در شمال شرق، شرق و جنوب شرق در برخی ساعات وزش باد شدید گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش مشرق، امروز در برخی مناطق مرکزی و شرقی کشور در برخی ساعات رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، گاهی گردوخاک و در مناطق مستعد تگرگ پیش‌بینی شده است.

طی امروز تا دوشنبه در شمال شرق، شرق و جنوب شرق در برخی ساعات وزش باد شدید گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • افزایش تدریجی دمای هوای تهران در پنج روز آینده
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • ریزش شدید دلار در راه است | پیش‌بینی تکنیکالیست‌ها از قیمت دلار در روزهای آینده
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از غرب کشور
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۷ روز آینده
  • سامانه بارشی جدید از سه شنبه وارد کشور می‌شود
  • پیش بینی وضعیت جوی، دریایی و دمایی هرمزگان – 8 اردیبهشت
  • رگبار باران و وزش باد شدید امروز در ۵ استان
  • رگبار و رعدوبرق در مرکز و شرق کشور
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای در کشور