Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش پایگاه خبری امتداد، محسن پورکیانی صبح امروز در نشست سراسری مدیران ستادی و استانی شرکت سهامی بیمه ایران در مرکز همایش‌های ایران زمین گفت: اصلاح پرتفوی، افزایش فروش نقدی، وصول مطالبات، مدیریت بهینه صدور و خسارت و شفافیت و سلامت اداری، ۵برنامه اساسی و در حال اجرای بیمه ایران برای کنترل نقطه سر به سر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل بیمه ایران در ادامه با تشریح این برنامه‌ها گفت: با تبریک میلاد حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت و قدردانی از تلاش های خستگی ناپذیر مدیران و کارکنان ستادی و استانی بیمه ایران گفت:

کارشناسان بیمه ایران نقطه سربه سر در شرکت را به تفکیک رشته های بیمه تعیین و مشخص کرده اند تا مدیریت ریسک بهتری داشته و نقطه زیاندهی کاملا مشخص باشد.

بیمه ایران فقط در سه رشته درمان، ثالث و مسئولیت از نقطه سر به سر پایین‌تر است. خوشبختانه در بقیه رشته ها اغلب سود ده هستیم.

در رشته زیانده درمان پرتفوی را تا حدود زیادی اصلاح کردیم و سهم شرکت در این رشته را که در سال ۹۵به ۲۸درصد و سال ۹۶به ۱۴درصد رسانده بودیم، در سال ۹۷تا ۸درصد کل پرتفوی کاهش دادیم.

در جهت اصلاح پرتفوی شرکت، برنامه های گسترده‌ای را در #بیمه‌های_زندگی اندیشیده ایم که به سرعت و با دقت در حال انجام است و بزودی انقلابی را در این رشته شاهد خواهیم بود.

میزان نقدینگی شرکت در سال ۹۵معادل ۴۲۵میلیاردتومان بود که موفق شدیم این میزان را در سال ۹۶به ۶۷۰میلیارد تومان و در سال ۹۷به مبلغ ۱۹۹۹میلیارد تومان برسانیم که حاصل آن تسریع در روند سرمایه‌گذاری‌ها بود.

در ۲۵سال گذشته تعداد بدهکاران شرکت همواره روندی رو به رشد داشته است که با اقدامات صورت گرفته از سال ۹۷روندی رو به کاهش یافت و ۱۲درصد از تعداد بدهکاران شرکت کم شد.

نسبت خسارت در بیمه ایران نیز حدود ۱۳درصد کاهش یافته است.

حدود ۸۰درصد زیان انباشته شرکت مربوط به رشته بیمه های شخص ثالث، درمان و مسئولیت است. توانگری هم بر مبنای یک فرمول خاص که در مورد آن اختلاف نظر وجود دارد تعیین می‌شود؛ اما به هر حال تا ژمانی که آیین نامه مربوطه اصلاح نشود لازم الرعایه است و ما با کنترل رشته های زیان‌ده و مدیریت ریسک برای بهبود توانگری شرکت تلاش می کنیم و به موازات آن با پرداخت به موقع خسارات توانمندی خود را در ایفا تعهداتمان به اثبات می رسانیم.

رسیدن به حاشیه سود متناسب در عملیات بیمه‌گری یکی از اهداف اصلی ما در انتخاب ریسک‌هایی است که می‌پذیریم لذا معیار رعایت نرخ های فنی را در هر شرایطی مد نظر خواهیم داشت.

تفکیک مدیریت وجوه حاصل از #بیمه‌های_زندگی و ذخیره ریاضی بیمه های عمر و حساب مستقل برای این وجوه و کد بورسی خاص اقداماتی است که مسیر را برای توسعه بیمه های زندگی در بیمه ایران هموار ساخته است.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۸۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از توانیر، محسن ذبیحی با اشاره به اینکه اصلاح روابط مالی صنعت برق می‌تواند به سرعت گردش منابع نقدینگی و حذف بروکراسی امکان برنامه‌ریزی و برآورد منابع برای کل سال بهبود نقدینگی بر اساس تلاش شرکت‌ها در وصول استفاده از اعتبار گردش نقدینگی در حساب شرکت‌ها انگیزه وصول معوقات رسوب شده در استان‌ها و حمایت مقامات سیاسی استان بیانجامد، گفت: تأمین منابع مالی در حوزه جاری با توجه به نیازهای منطقی هر شرکت با تعیین ضرایب محاسبه و تعیین شده، انجام خواهد شد و متناسب با آنها منابع لازم در اختیار شرکت‌ها قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در حوزه سرمایه‌ای سعی شده تا با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های قانون موجود، برنامه‌های مصوب سالیانه بر اساس منابع در دسترس، اجرا و از طریق کنترل حجم سرمایه گذاری شرکت‌ها از افزایش بدهی‌ها جلوگیری شود.

ذبیحی در عین حال بزرگترین تهدید در راه اجرای طرح مالکیت و استقلال مالی شرکت‌های توزیع را عدم توجه کافی احتمالی برخی از شرکت‌های توزیع به مناسبات و نحوه خرید برق از بورس انرژی و عدم مراقبت و مدیریت دقیق تناسب منابع و مصارف عنوان کرد و در خصوص بدهی سالیان گذشته شرکت‌های توزیع به سازندگان و پیمانکاران نیز گفت: حل اساسی این بدهی‌ها مستلزم اصلاحات اساسی اقتصاد صنعت برق در هزینه انشعاب و دریافت بهای تمام شده قیمت برق است.

وی در همین زمینه افزود: اما در کوتاه مدت استفاده از رسوب معوقات فروش برق و وصول آن در شرایط حاضر، راه حل کوتاه مدت است، ضمن آنکه امیدواریم بخشی از بدهی‌ها نیز از طریق ظرفیت‌های قانونی در دسترس قابل تحقق، در آینده تأمین شود.
معاون هماهنگی توزیع توانیر در پایان تأمین برق تعهدات ایجاد شده در حوزه مشترکین جدید را اولویت نخست کارهای حوزه توزیع نیروی برق در کشور اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: طرح‌های مرتبط با گذر از اوج بار سال ١٤٠٣، هوشمندسازی و کنترل پذیری بار و طرح‌های تبدیل شبکه‌های سیمی مسی به کابل خود نگهدار نیز در زمره برنامه‌های اولویت دار سال جاری است.

کد خبر 6089929 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • تحقق ۹۰ درصدی بودجه بیمه معلم در رشته باربری
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • تراز تجاری منفی ۱۶ میلیارد دلار واقعی نیست
  • ثبت ۱۶ هزار زلزله در سال گذشته
  • راهبرد جامع بیمه ایران برای سال ۱۴۰۳؛ تمرکز بر دیجیتالیزه کردن و نوآوری در بیمه‌های زندگی
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • نقدینگی بزرگ‌ترین چالش صنعت دارو/ بانک‌ها وام نمی‌دهند
  • چرا شرکت‌ها مشکل تامین مالی دارند؟
  • داروخانه‌ها برای خرید شیر خشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها