Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@16:44:01 GMT

در دوره انتقالي هيچ سمتي نخواهم داشت

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۰۹۰۵۸

در دوره انتقالي هيچ سمتي نخواهم داشت

خبرگزاری آریا- رئیس حزب امت سودان گفت: در دوره انتقالی تنها به ایفای نقش «حامی سیاسی» بسنده خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، رئیس حزب امت سودان ضمن تاکید بر اینکه در دوره انتقالی تنها به ایفای نقش «حامی سیاسی» بسنده خواهد کرد، گفت: این حزب تصمیم گرفته است برای رفع مشکلات احتمالی که چه بسا در دوره انتقالی ایجاد شود، طرحی ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادق المهدی:در دوره انتقالی هیچ سمتی نخواهم داشت
به گزارش شبکه تلویزیونی العربیه، صادق المهدی در گفتگو با این شبکه، ضمن اعلام مخالفت خود با تصدی مسئولیت هر گونه سمتی در دوره انتقالی، گفت: معیار نامزدی برای شورای حاکمیت باید بر شخصیت های غیر حزبی منحصر شود.
وی گفت: من به به ایفای نقش «حامی سیاسی» بسنده خواهم کرد و در انتخابات ریاست جمهوری نیز نامزد نخواهم شد؛ اما با هر ابزاری برای متقاعد کردن گروه های مسلح برای پیوستن به فرآیند صلح تلاش خواهم کرد.
المهدی افزود: «ما تصمیم گرفتیم طرحی ارائه کنیم که در آن راه حلی برای همه مسائل و مشکلات در نظر گرفته شود. این طرح کامل را به متحدان خود در دولت سودان، ائتلاف آزادی و تغییر و طرف های میانجی ارائه خواهیم کرد؛ زیرا برای رسیدن به راه حل مشکلات به آنها کمک می کند.»
وی گفت: «من در مرحله انتقالی هیچ سمتی را بر عهده نخواهم گرفت؛ اما در این راستا برای کمک تلاش خواهم کرد. من می خواهم از فعالیت های حزبی و اجرایی دور شوم. البته این بدان معنا نیست که می خواهم از سیاست کناره گیری کنم.»

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دوره انتقالی سمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۹۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مک کنی: می‌خواهم با یوونتوس قهرمان لیگ قهرمانان شوم؛ هدف ما در ابتدای فصل، کسب اسکودتو بود

مک کنی عنوان کرد که تمایلی به جدایی از یوونتوس ندارد و می‌خواهد در این تیم بماند

طرفداری | شب گذشته (یکشنبه) و در دیداری از هفته سی و پنجم رقابت‌های سری آ فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم یوونتوس و آاس رم به تساوی ۱-۱ رضایت دادند. 

رم 1-1 یوونتوس؛ یک امتیاز به‌دردنخور

وستون مک کنی، هافبک آمریکایی یوونتوس، پس از بازی در گفتگو با اسکای گفت: 

نمی‌توانیم از این نتیجه خوشحال باشیم، به ۳ امتیاز این مسابقه نیاز داشتیم اما نتوانستیم به آن برسیم. بازی سختی بود اما ما از لحاظ تیمی عملکرد بسیار خوبی داشتیم.

 

مک کنی در ادامه افزود: 

هدف ما در ابتدای فصل، کسب اسکودتو بود، اما به آن نرسیدیم و حالا هم از لحاظ جسمی و هم از لحاظ روحی، خسته هستیم. برخی فکر می‌کنند که ما بازیکنان، از اهمیت بازی برای تیم بزرگی چون یوونتوس آگاه نیستیم و تمام تلاش خود را برای این تیم به کار نمی‌گیریم. نه، این‌گونه نیست. ما قدر جایگاهی که در آن هستیم را می دانیم اما باید بدانید که خستگی بر عملکرد ما تاثیر بسیاری داشت و اجازه نداد تا انتظارات را برآورده کنیم.

هافبک آمریکایی در مورد آینده‌اش گفت: 

هنوز یک سال از قراردادم باقی مانده اما ایجنت من در حال صحبت با جونتولی در مورد تمدید آن است. ایده من این است که در یوونتوس بمانم تا آن را به رقابت بر سر اسکودتو برگردانم و همچنین با این تیم، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوم.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • فن دایک جایی نمی‌رود: در دوران گذار، لیورپول را همراهی خواهم کرد
  • سرمربی ژیرونا: این دو بازیکن بارسلونا را می‌خواهم
  • مک کنی: می‌خواهم با یوونتوس قهرمان لیگ قهرمانان شوم؛ هدف ما در ابتدای فصل، کسب اسکودتو بود
  • تارتار: تشنه برد هستیم و برای رتبه چهارم تلاش می‌کنیم
  • تارتار سپاهان و تراکتور را تهدید کرد
  • خط و نشان تارتار برای بازیکنان بی انگیزه ملوان!
  • کودی رودز: تا ابد مدیون فرانسه خواهم بود/ اخبار WWE
  • نساجی - پرسپولیس؛ می‌خواهم زنده بمانم! / پیش بازی
  • کامنت جالب دنی کارواخال؛ به بچه‌هایم خواهم گفت کنار کروس بازی کردم! / عکس
  • پوچتینو: دیگر خسته شده‌ام