Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمشید عظیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: با توجه به دپوی بیش از 3 میلیون تن کالاهای اساسی از جمله ذرت، دان مرغی، جو، سویا، شکر و کنجاله در بندر امام(ره) و نیاز مبرم به حمل آنها و توزیع در سطح کشور و فراخوان سازمان راهداری برای اعزام ناوگان‌های فعال هر استان به بندر مذکور، این استان نیز در همین راستا اقدام به اطلاع‌رسانی و اعزام ناوگان‌های حائز شرایط کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از تمامی شرکت‌های حمل و نقل کالای استان و رانندگان زیرپوشش که در انجام این امر اداره کل را یاری کردند، افزود: به منظور تشویق رانندگان مشوق‌هایی برای آنان در نظر گرفته شده است که با مراجعه به پایانه بندر و دریافت بارنامه از مبدأ پایانه مذکور می‌توانند از این مزایا استفاده کنند.

رییس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از اعزام روزانه افزون بر یکصد دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی باری به بندر امام خبر داد و یادآور شد: شرکت‌هایی که در زمینه اعزام ناوگان های ملکی و زیرپوشش به بندر امام(ره) همکاری نکرده‌اند، شناسایی و برابر مقررات با آنها در کمیسیون تخلفات برخورد قانونی انجام می‌شود.

وی از همکاری مدیرکل، معاونان و رییس حراست در پشتیبانی و حمایت کامل از اقدامات انجام شده در این زمینه و سایر همکاران اداره حمل و نقل کالا که حضوری مستمر در بندر امام(ره) با توجه به شرایط سخت آب و هوایی و گرمای بیش از 60 درجه داشته‌اند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: عظیمی راهداری حمل و نقل همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۹۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در حال حاضر روزانه حدود ۳۵۰ تا ۴۰۰ بیمار به درمانگاه و اورژانس چشم بیمارستان امام خمینی(ره) مراجعه می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، محمدحسین سرمست در حاشیه بازدید دادستان مرکز خوزستان از مجموعه چشم پزشکی بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز که امروز با هدف بررسی ظرفیت‌های موجود در اهواز به منظور توسعه و ایجاد یک بیمارستان ویژه چشم پزشکی انجام شد، اظهار کرد: در حال حاضر روزانه حدود 350 تا 400 بیمار به درمانگاه و اورژانس چشم بیمارستان امام خمینی(ره) مراجعه می‌کنند و بیش از 30 عمل جراحی نیز در اتاق‌های عمل چشم این مرکز درمانی انجام می‌شود.

 وی افزود: بار بالای مراجعات و کمبود فضای فیزیکی موجب شده علی‌رغم ارائه خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی، شاهد نارضایتی و گاه مراجعه به سایر استان‌ها برای درمان باشیم.

سرمست گفت: در همین راستا و با توجه به وجود ظرفیت‌های درمانی در اهواز، از جمله بیمارستان طالقانی قدیم اهواز، در حال پیگیری هستیم که حضور امروز دادستان مرکز خوزستان نیز به همین منظور است.

در این بازدید، گزارشی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مجموعه چشم‌پزشکی بیمارستان امام خمینی(ره) ارائه شد.

صادق جعفری چگنی دادستان مرکز خوزستان نیز با ابراز خرسندی از ظرفیت‌های موجود در چشم پزشکی اهواز، بر لزوم حمایت از این حوزه تاکید و دستور پیگیری این موضوع را صادر کرد و مقرر شد در جلسه‌ای با حضور نمایندگان دانشگاه، این موضوع به صورت ویژه دنبال شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • زاکانی: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تا چند روز آینده وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می شود
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • نوسازی ۷۲ هزار دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای
  • آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • اضافه شدن ۳۷ دستگاه ون و اتوبوس به ناوگان حمل و نقل بندرعباس
  • تردد در بندر شهید ذاکری قشم مجدد برقرار شد