Web Analytics Made Easy - Statcounter


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز از افزوده شدن پنج رشته جدید به رشته‌های موجود در این دانشگاه و آغاز پذیرش دانشجو در این رشته‌ها از مهرماه امسال خبر داد.
علیرضا جلیلی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا - منطقه خوزستان اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده، پنج رشته شامل رشته روانشناسی صنعتی سازمانی در مقطع دکتری، فلسفه تعلیم و تربیت گرایش آموزش فلسفه به کودکان و نوجوانان در مقطع کارشناسی ارشد، مهندسی مواد گرایش خوردگی و حفاظت از مواد در مقطع کارشناسی ارشد، مترجمی زبان عربی در مقطع کارشناسی ارشد و مدیریت اصلاح و کیفرهای قضایی در مقطع کارشناسی ارشد به رشته‌های دانشگاه اضافه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ظرفیت پذیرش دانشجو در این رشته‌ها مشخص شده است و پذیرش دانشجو نیز از مهرماه امسال در این رشته‌ها آغاز می‌شود.  
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز درخصوص برنامه این دانشگاه برای پذیرش دانشجو در رشته‌های جدید، گفت: در مقطع کارشناسی ارشد به دنبال پذیرش دانشجو در رشته گرافیک هستیم. همچنین در مقطع کارشناسی به دنبال ایجاد رشته عکاسی در دانشگاه و پذیرش دانشجو در این رشته هستیم. افزودن رشته کارشناسی ارشد زبان‌شناسی همگانی به رشته‌های موجود در دانشگاه نیز از برنامه‌های ما است.  
جلیلی‌فر افزود: به دنبال ایجاد گروه زمین شناسی نفت در دانشگاه هستیم. در این زمینه مصوبه شورای دانشگاه نیز اخذ شده است و در تلاش هستیم تا رشته‌های دانشگاه را در حوزه زمین شناسی نفت نیز گسترش دهیم.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال تعلیم و تربیت زمین فلسفه کودکان و نوجوانان مقطع کارشناسی ارشد قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۹۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود حق بجانب عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ۲ رشته جدید به رشته‌های دانشگاه آزاد واحد قوچان اضافه‌شده است، اظهار کرد: مهندسی کامپیوتر گرایش اینترنت اشیا در مقطع کارشناسی ارشد برای اولین بار در سطح دانشگاه آزاد کشور و ریاضی گرایش آنالیز در مقطع دکتری رشته‌های جدید این دانشگاه به‌حساب می‌آیند و از مهرماه ۱۴۰۳ هر دو رشته دانشجو می‌پذیرند.

رئیس دانشگاه آزاد قوچان ادامه داد: این دانشگاه به‌عنوان اولین واحد دانشگاهی از مجموعه دانشگاه‌های آزاد در سال ۱۴۰۰ میزبان نخستین نشست تخصصی اینترنت اشیا با حضور اساتید دانشگاه‌های داخلی و خارجی بوده است.

وی بیان کرد: راه‌اندازی رشته مهندسی اینترنت اشیا می‌تواند زمینه‌ساز ورود به انقلاب صنعتی نسل چهارم بوده و موجب شود دانشگاه‌های کشور دوشادوش سایر کشورهای توسعه‌یافته حرکت کند.

کد خبر 6088176

دیگر خبرها

  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • شرکت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور ۱۴۰۳
  • رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • پذیرش کمتر از ۳۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های لرستان
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • یک دانشگاه آمریکایی دیگر هم به جمع حامیان فلسطین اضافه شد
  • رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند