Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از خرم آباد، سیامک بهاروند دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان در مراسم جشن دانش آموختگی دانشجویان رشته پرستاری ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع)، با تبریک دانش آموختگی دانشجویان رشته پرستاری گفت: برگزاری این جشن به این معنا نیست که دانشجویان از درس و کسب علم فارغ شده اند چرا که علم آموزی هیچگاه پایانی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهاروند با تشکر از همه کسانی که در کسب مجوز و راه اندازی رشته پرستاری در واحد خرم آباد زحمت کشید ه اند به ویژه فریبا امینی مدیر گروه خدوم و دلسوز این رشته خطاب به دانشجویان دانش آموخته رشته پرستاری گفت: شما در مسیری پای نهاده اید که مسیری بسیار حساس و خطیر است زیرا با سلامت مردم جامعه سر و کار خواهید داشت و با این انتخاب و خدمت به مردم راهی برای نزدیکی به خدای بزرگ یافته اید که امید وارم در این مسیر موفق باشید.

در ادامه این مراسم فیروز امیری رئیس دانشکده علوم پایه واحد خرم آباد نیز گزارشی از عملکرد این دانشکده و گروه پرستاری این دانشکده ارائه نمود و گفت: در همین راستا مراحل نهایی
تاسیس و راه اندازی سه کارشناسی تکنولوژی اتاق عمل، کارشناسی فناوری اطلاعات سلامت و کارشناسی تکنولوژی فوریت های پزشکی در سازمان مرکزی طی شده و منتظر تائید نهایی وزارت بهداشت هستیم و امیدواریم به زودی شاهد پذیرش دانشجو در این سه رشته در واحد خرم آباد باشیم.

دیگر سخنران این جلسه حجت الاسلام متقی نیا امام جمعه موقت شهرستان و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان نیز با تبریک دهه کرامت و دانش آموختگی دانشجویان رشته پرستاری گفت: دانش آموختگی واژه کامل تری برای این جشن است زیرا چرخه آموزش علم ادامه دارد و فراغت از تحصیل معنا ندارد.

وی افزود: رسیدن به موفقیت زمینه هایی دارد که پس از لطف خدای بزرگ و ایثار شهدایی که فضای امنی برای ما ایجاد کرده اند ، افرادی هستند که برای رسیدن شما به این مرحله زحمت کشیده اند که بایستی از آنها قدر دانی کرد.

این مراسم با اجرای نمایش طنز گروه نمایشی نیمرخ و قرائت سوگند نامه پرستاری توسط دانش آموخته رشته پرستاری به اتمام رسید.

انتهای پیام /

322 / 167 واحد خرم آباد دانشگاه آزاد اسلامی جشن دانش آموختگی رشته پرستاری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: واحد خرم آباد دانشگاه آزاد اسلامی جشن دانش آموختگی رشته پرستاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۹۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، فرشید کرمی در جلسه هماهنگی ویژه مهارت آموزی رشته های ورزشی با محوریت طرح شنا در سطح استان گفت: این طرح در راستای شادابی و نشاط برای چهار هزارو ۳۱۳ دانش آموزان پایه ششم ابتدایی از هشتم اردیبهشت ماه در سطح استان اجرا می‌شود.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش با بیان اینکه آیین افتتاح این طرح از هشتم اردیبهشت ماه برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه در شهرستان بویراحمد رسما آغاز می شود گفت: طبق برنامه زمانبندی شده این طرح با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده و در پایان طرح گواهی مهارت شنا داده خواهد شد.

همچنین مهدی یزدان منش رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی نیز گفت : در طرح مهارت آموزی رشته های ورزشی دوره دوم ابتدایی دانش آموزان پایه های چهارم، پنجم و ششم به ترتیب رشته های ورزشی طناب زنی، تنیس و روی میز، شنا و دوومیدانی آموزش می‌بینند.

دیگر خبرها

  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • برگزاری آزمون سمپاد مهارتی در ۱۱ استان کشور
  • قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • مقابله فناورانه با چالش‌های استارت‌آپی/ کسب‌وکارهای نو در رشته‌های روانشناسی و مامایی ایجاد شد
  • آئین تجلیل از، برترین‌های المپیاد‌های علمی دانش آموزی در بابل
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد