Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس نرخ‌نامه جدید سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، هر کیلوگرم مرغ کامل تازه در بسته‌بندی کیسه‌ای در میادین میوه و تره‌بار به قیمت ۱۲۳۰۰ تومان عرضه می‌شود. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران هر کیلوگرم بازوی کبابی و بال کبابی به ترتیب ۱۶۸۰۰ و ۱۷۶۰۰ تومان و جوجه کباب با استخوان و بی‌استخوان نیز به ترتیب ۲۰۹۰۰ و ۲۸۷۵۰ تومان در میادین میوه و تره‌بار قیمت‌گذاری شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پاچینی ۱۰ عددی مرغ ۱۹۷۰۰ تومان و هر کیلوگرم جوجه چینی (شنیسل) ۲۷۳۰۰ تومان، سینه مرغ سوخاری ۱۹۷۰۰ تومان، شنیسل بدون آرد ۲۶۱۰۰ تومان و مرغ کنتاکی ۱۹۷۰۰ تومان در میادین میوه و تره‌بار عرضه می‌شوند.

هر کیلوگرم ران و سینه مرغ به ترتیب ۱۹۸۰۰ و ۲۰۷۰۰ تومان، ساق مرغ ۲۲۵۰۰ تومان، فیله مرغ ۲۸۶۰۰ تومان و مغز ران مرغ ۲۲۱۰۰ تومان در میادین میوه و تره‌بار به فروش می‌رسند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قیمت مرغ مرغ جوجه مدیریت میادین شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۹۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبزیجات در مدار گرانی+جدول

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۱۷ تا ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.

بازار میوه

قیمت انواع میوه‌های تولید داخل در میوه فروشی‌های مناطق مرکزی رو به پایین شهر نیز به شرح زیر است؛

هر کیلو گرم سیب زرد ۳۹.۸۰۰ تا ۶۹.۸۰۰، سیب قرمز ۳۹.۸۰۰ تا ۵۹.۸۰۰، لیمو شیرین ۵۸ تا ۶۴.۸۰۰، نارنگی ۲۰، کیوی ۷۹.۸۰۰ تا ۸۹، توت فرنگی ۱۷۰ تا ۱۸۸، گریپ‌فروت ۲۴.۸۰۰، نارنگی ۷۹ و پرتقال ۳۰ تا ۴۵ تومان است.

در بازار میوه‌های نوبرانه هر نیم کیلو گرم چاقاله بادام ۱۰۰ و گوجه سبز ۷۵ تا ۹۵ هزار تومان است. همچنین هر کیلو گرم شلیل ۳۴۰ و گلابی وحشی ۲۴۵ تا ۳۶۰ هزار تومان در میوه فروشی‌ها به فروش می‌رسد.

در بازار میوه‌های آبدار هر کیلو گرم هندوانه بین ۱۳ تا ۱۴.۸۰۰، طالبی ۳۴.۸۰۰ و ملون ۲۸ تا ۲۹.۸۰۰ تومان قیمت گذاری شده است.

در بازار میوه‌های وارداتی هم موز هر کیلو گرم ۶۵ تا ۷۹.۸۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

بازار سبزی‌جات

در ادامه قیمت انواع میوه‌های تولید داخل در میوه فروشی‌های مناطق مرکزی رو به پایین شهر می‌آید.

هر کیلو گرم گوجه فرنگی ۳۳.۸۰۰، هویج ۱۹.۸۰۰، کاهو ۲۳.۸۰۰ تا ۲۴.۸۰۰، کلم پیچ ۲۲.۸۰۰، خیار ۲۶.۸۰۰ تا ۳۳.۸۰۰، باقالی ۲۵.۸۰۰، نخود فرنگی ۲۹.۸۰۰، لیمو ترش ۷۵ تا ۱۲۹، لوبیا سبز ۴۴.۸۰۰ و سیر تازه ۱۷۸ هزار تومان تعیین شده است.

سیب زمینی در این بازار هر کیلو گرم ۲۴.۹۰۰ تا ۲۵.۸۰۰، پیاز شیری (سفید) ۲۸.۸۰۰ تا ۳۱.۸۰۰ و پیاز زرد ۲۴.۸۰۰ تا ۳۵.۸۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

گفتنی است؛ در این هفته انواع میوه ۴۲ درصد و سبزیجات ۲۹ درصد ارزان‌تر در میادین و بازارهای میوه و تره بار به فروش می‌رسد. همچنین مواد پروتئینی ۶۴ درصد، غلات ۱۲ درصد، مرغ ۸ درصد، تخم مرغ ۱۸ درصد، قند ۱۸ درصد، شکر ۲۴ درصد و حبوبات ۱۶ درصد ارزان‌تر از سطح شهر است.

در ادامه جدول قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران قابل مشاهده است.

کد خبر 6097966 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • سبزیجات در مدار گرانی+جدول
  • قیمت تخم مرغ در میادین تره‌بار
  • صادرات ۱۴۵ میلیون دلاری افغانستان از طریق دهلیزهای هوایی
  • قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • چه مواد غذایی از آسیب های آلودگی هوا محافظت می‌کند
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت قند و شکر در میادین تره بار
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول