Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سریال تلویزیونی «گاندو» به کارگردانی جواد افشار چند وقتی است که روی آنتن شبکه سه سیما رفته است. این سریال که بخشی از مهم‌ترین ماجراهای جاسوسی چند دهه اخیر در ایران و حتی خاورمیانه را به تصویر می‌کشد با استقبال مخاطبان همراه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از بازیگران شناخته شده این سریال علیرام نورایی است. او اعلام کرده است که پس از پخش این سریال پیغام‌های تهدیدآمیز زیادی برای او ارسال شده است؛ نورایی دریافت این پیام‌ها را مهر تاییدی بر مسیر درست راه خود می‌داند. نورایی با اشاره به حواشی حضورش در فیلم سینمایی «قلاده‌های طلا» و «یتیم‌خانه ایران» و سریال «گاندو» اعلام کرده است: «من دارم از این مردم عشق می‌گیرم تویی که من را محکوم می‌کنی به وطن فروشی و مزدور رژیم...- من مزدور کدام رژیم باشم تو حالت خوب می‌شود. تو مزدور چه کسی هستی؟»

همزمان با انتشار اظهارنظرهای این هنرپیشه کاربران فضای مجازی در حمایت از این بازیگر هشتگ #علیرام_نورایی را داغ کردند. در ادامه نمونه‌هایی از این پست‌ها را می‌بینید:

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فضای مجازی سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۹۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظافت تهران از پاریس بهتر است

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم تکریم بیش از ۸۰۰ پاکبان شهر تهران همزمان با گرامیداشت روز کارگر در مجتمع ملاصدرا برگزار شد.

بر اساس این گزارش، رضا محمدی مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران در حاشیه مراسم در جمع خبرنگاران گفت: براساس آمار و ارقام وضعیت تهران به لحاظ نظافت از پاریس بهتر است.

وی گفت: سامانه‌ای تحت عنوان ۱۳۷ وجود دارد که شهروندان می‌توانند موارد را به این سامانه اطلاع بدهند که تماس‌ها برای گلایه‌ها کمتر شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک پلیس انگلیسی به خاطر حمایت از حماس دادگاهی می‌شود
  • شیرآلات سفید بهتر است یا شیرآلات طلایی؟
  • مخالفت وزیرخارجه انگلیس با تروریستی خواندن سپاه
  • مخالفت وزیرخارجه انگلیس با تروریستی خواندن سپاه پاسداران
  • کری مک‌منمن با توخل: گفتم موفق باشی، نه اینکه ببری!
  • مرحوم طالب‌زاده جریان‌ساز بود + فیلم
  • تحریف تاریخ، تضعیف شیعه و باقی توطئه‌ها
  • تحریف تاریخ، تضعیف شیعه و باقی توطئه‌‌ها
  • نظافت تهران از پاریس بهتر است
  • خودشان بهتر می‌دانند، اهل تهدید پوچ نیستم!