Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-28@01:33:01 GMT

مرگ مسافر جوان در مترو فردوسی تهران

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۰۹۹۶۳

مرگ مسافر جوان در مترو فردوسی تهران

عصر روز گذشته حوالی ساعت شش، یک جوان در ایستگاه متروی فردوسی جان باخت.

محمدیان مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری متروی تهران ضمن تایید این خبر گفت: عصر دیروز حال یکی از مسافرین مترو در ایستگاه فردوسی نا مساعد می‌شود که همکاران ما بلافاصله به تیم پزشکی و اورژانس اطلاع می‌دهند که تیم پزشکی بعد از حضور در صحنه و انتقال آن به بیمارستان متوجه فوت این جوان ۲۵ ساله می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در پاسخ به این سوال که برخی از شاهدان عینی گزارش داده اند که این اتفاق به دلیل شلوغی و گرمای بیش از حد برای این مسافر رخ داده است هم گفت: در خصوص علت دقیق فوت اورژانس تهران باید گزارش بدهد. اما ذکر این نکته لازم است که همه ایستگاه‌های مترو و همچنین قطارها، سیستم تهویه هوا و خنک کننده دارند.

براساس مشاهدات، مترو در روز‌های اخیر به شدت شلوغ‌تر از قبل شده است که عده‌ای علت این ازدحام را آغاز اجرای طرح محدوده کنترل آلودگی هوا و استفاده بیشتر مردم از وسائل نقلیه عمومی به ویژه مترو می‌دانند.

نکته‌ای که «محسن محمدیان» مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران تایید نمی‌کند؛ او هفته گذشته به رسانه‌ها گفته بود که مترو در تمامی شرایط شلوغ است و ارتباطی به طرح محدوده کنترل آلودگی هوا ندارد.

 

منبع: مدآرا

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مرگ مترو تهران حادثه آلودگی هوا شلوغی مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۹۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی: تمام مجورهای قطار ملی مترو از مراجع بین المللی اخذ شده است

به گزارش همشهری آنلاین،این روزها قطار ملی مترو در حاشیه جنوبی تهران در حال تردد است و به نمادی از باور توانایی ایرانی‌ها تبدیل شده است. در همین باره علیرضا زاکانی، شهردار تهران در گفتگو با همشهری درباره آخرین وضعیت آماده سازی قطار ملی مترو اظهار داشت: قطار ملی مترو بالغ بر ۸۵ درصد داخلی سازی شده است. درحال حاضر اولین رام این قطار آماده شده است و زیربار درحال فعالیت است.
شهردار تهران ادامه داد: تمامی مجوزهای این قطار از سازمان های بین المللی مربوطه دریافت شده است و افق بسیار خوبی را در کشور متصور شده است. درحال حاضر سه رام دارای هفت واگن این قطار نیز درحال آماده سازی است و امیدواریم درسال جاری شاهد فعالیت این سه رام نیز درخطوط ریلی تهران باشیم.

کد خبر 847251 برچسب‌ها علیرضا زاکانی خبر مهم شهردارى تهران مترو

دیگر خبرها

  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • سرپرست اسبق استقلال مسافر نیویورک شد
  • کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابند
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • زاکانی: تمام مجورهای قطار ملی مترو از مراجع بین المللی اخذ شده است
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش