Web Analytics Made Easy - Statcounter

برادر امیر قطر تاکید کرد کشورش خواهان جنگ نیست،ولی در صورتی که چنین جنگی رخ دهد، برای آن آماده است. ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،‌خلیفه بن حمد آل ثانی برادر امیر قطر تاکید کرد کشورش خواهان جنگ نیست،ولی در صورتی که چنین جنگی رخ دهد، برای آن آماده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیفه بن حمد آل ثانی برادر تمیم آل ثانی امیر قطر در توئیتی در صفحه شخصی خود نوشت ما منادی و خواهان جنگ نیستیم، ولی کسی که برای جنگ تلاش کند یا به فکر تجاوزگری به کشورمان بیفتد، ما تمام آنچه را در اختیار داریم فدای وطن و رهبرمان، تمیم(امیر قطر) خواهیم کرد.

پیشتر فرماندهی مرکزی آمریکا از ورود بالگردهای تهاجمی پیشرفته از نوع آپاچی به نیروی هوایی قطر خبر داده بود. ارتش قطر اعلام کرده بود که 24 فروند بالگرد آپاچی آمریکایی را در سال 2019 دریافت خواهد کرد و قطر  اولین کشوری عربی خواهد بود که چنین بالگردهایی را در اختیار خواهد داشت.

انتهای پیام/

R36355/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "عربستان سعودی" اخبار "قطر"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار عربستان سعودی اخبار قطر اخبار عربستان سعودی اخبار قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۰۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بشاگرد مدال افتخار ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امیر والی، برادر حاج عبدالله والی در نشست جشنواره والی گفت: امروز بشاگرد بیش از ۸۶ پزشک دارد و بیشتر مسئولان آن از مردم بومی منطقه هستند.

او گفت: دیدگاه حاج عبدالله این بود که آینده بشاگرد باید به دست مردمان آن ساخته شود و این دیدگاه از  دیدگاه حضرت امام خمینی(ره) سر چشمه گرفته شده بود.

برادر حاج عبدالله گفت: بیشترین طلاب استان  بشاگردی هستند و در کل استان به خدمت رسانی مشغول هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

   

 

دیگر خبرها

  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • تبریک تولد بهرام رادان به سبک محسن کیایی!
  • بشاگرد مدال افتخار ایران
  • غفلت ایران از سریلانکا بازار نفت آن را از ایران گرفت و به عربستان سپرد / لزوم توجه ایران به خلیج فارس در جاده نوین ابریشم
  • حمیدرضا عزیزی، پژوهشگر بنیاد علم و سیاست آلمان: ایران در حمله به اسرائیل به کشورهای منطقه هم هشدار داد، هم اطمینان خاطر/ تهران قواعد درگیری با تل آویو را بازتعریف کرد/ همسایگان عربی ایران به دنبال موازنه و مفاهمه با تهران خواهند بود/ توانمندی موشکی ایران
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • نیم نگاهی به زندگی شهید محمد سهرابی‌ثانی
  • وزیر دفاع: حمله ایران به اسرائیل یک هشدار محدود بود؛ به دنبال جنگ نیستیم
  • وزیر دفاع : حمله ایران به اسرائیل یک هشدار محدود بود / به دنبال جنگ نیستیم
  • وزیر دفاع: حمله ایران به اسرائیل یک هشدار محدود بود /به دنبال جنگ نیستیم