Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی روزهای گذشته مجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، به واسطه دستور محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای رسیدگی به وضعیت پاسخگویی اپراتورهای شرکت مخابرات و بالا بردن کیفیت خدمات، تصمیم گرفت از مراکز پاسخگویی در شهرهای مختلف بازدید کند.
صدری در اینستاگرام خود این بازدیدها را نشر و توضیح داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره تازه‌ترین سفرش به قزوین نوشت: در ادامه بازدید و بررسی عملکرد مناطق مخابراتی، همراه جمعی از اعضای هیات مدیره و مدیران شرکت سفری به منطقه قزوین داشتم. در این سفر جلسه‌ای با مدیران جهت بررسی وضعیت مخابرات قزوین برگزار شد.
او در ادامه این سفر به بازدید و بررسی از سامانه ۲۰۲۰ پرداخت؛ مجموعه‌ای که به دلایل مختلف در چند هفته گذشته بسیار درباره‌اش صحبت شد. مسئله اول تماس وزیر مخابرات با اپراتورها بود که نشان می‌داد کیفیت پاسخگویی پایین است، مسئله بعدی مربوط به پرداخت نشدن دستمزد برخی از کارمندان مجموعه بود.
صدری ضمن بازدید از این مراکز به امور مشتریان نیز سر زد و در یک ملاقات عمومی با کارکنان، بازنشستگان، پیمانکاران با آنها به تبادل‌نظر پرداخت. او در ادامه، جلسه‌ای با مقامات ارشد استان برگزار کرد تا به هدفی که در ذهن دارند دست پیدا کنند.
بهینه‌سازی سرویس‌ها و ارتباط فراگیر و یکپارچه با توجه به پتانسیل صنعتی کشاورزی منطقه، رعایت هر چه بیشتر اصل مشتری‌مداری و حفظ کرامت کارکنان جزو مواردی است که قرار است به صورت جدی در مجموعه مخابرات مورد بررسی قرار بگیرد.
یکی از مسائل دیگری که درباره مخابرات مطرح شد و واکنش‌های زیادی در پی داشت، مربوط به ساعات کاری بالای اپراتورهایی بود که در مراکز پاسخگویی مشغول کار هستند.

صدری برای بازگرداندن نشاط به مجموعه مخابرات در هفته‌ای که گذشت از دو مکان رفاهی مجموعه مخابرات بازدید کرد. او گفت: هدف ما در شرکت مخابرات ایران بهره‌مندی کارکنان از امکانات عمومی فرهنگی و آموزشی است و اولین قدم این است که مجموعه‌ها به بهترین شکل ممکن بازسازی و بهینه‌سازی شود. همکاران و خانواده‌های آنها باید بتوانند از این امکانات بهترین استفاده را انجام بدهند.


ماجرا چه بود؟
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توئیتر خود از پایین بودن کیفیت پاسخگویی پشتیبانی مخابرات نوشت و اعلام کرد بدون هیچ مماشاتی به این مسائل که حق‌الناس است ورود می‌کند و با هیچ‌کس در این زمینه تعارف ندارد.
محمدجواد آذری جهرمی در توئیتر خود نوشت: امروز -۱۸ خرداد- با پشتیبانی مخابرات (۲۰۲۰) و چند سرویس‌دهنده دیگر تماس گرفتم. کیفیت پاسخ‌گویی اصلاً خوب نبود. برخی حتی متوجه نشدند روی خطم اینترنت ندارم. این نوع خدمت و معطل‌کردن زیاد پشت خط شایسته مردم نیست.

او در ادامه افزود: دو هفته، فقط دو هفته سازمان تنظیم مقررات و سرویس دهندگان فرصت دارند این وضع را اصلاح کنند. در پایان اگر تغییرات ملموسی مشاهده نشود، شخصاً به این موضوع بدون هیچ مماشاتی ورود می‌کنم و می‌دانند آن موقع چه می‌شود! وزیر ارتباطات در انتها گفت: نمونه آن‌را درباره ستاره‌مربع‌ها و کم‌فروشی دیده‌اند؛ در زمینه حق‌الناس هیچ تعارف و خط قرمزی ندارم.

او در گذشته نیز به این موضوع تاکید کرده بود که پشتیبانی مخابرات باید عملکرد بهتری در پاسخگویی به مشترکان خود داشته باشد. وزیر جوان ارتباطات در ادامه از مردم خواست اگر در این خصوص شکایتی دارند لطفاً با ۱۹۵ تماس بگیرند و آن را مطرح کنند.
پس از تقریباً ۱۰ روز آذری جهرمی در توئیتر خود از روند پیگیری این ماجرا خبر داد: وقتی ‎حق‌الناس در جایی ضایع شد، زنجیره‌ای از تضییع حقوق شکل می‌گیرد، بازرسی مدیران مخابرات ایران از خدمات ۲۰۲۰ فعلاً در دو استان نشان داد که مثلاً از حقوق مقرر ۱.۷ میلیونی امسال، فقط حدود ۱.۲ میلیون توسط پیمانکارها به پرسنل پرداخت شده است مبالغ این سال‌ها باید محاسبه و به آنها بازگردد.
وی افزود: از جدیتی که مدیران مخابرات ایران، سهام‌داران آن و سازمان تنظیم مقررات در رسیدگی به بهبود خدمات پشتیبانی ۲۰۲۰ و بهبود خدمات به مردم آغاز کرده‌اند، ممنونم. این روند تا رسیدن به نتیجه مطلوب بایستی ادامه یابد.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۰۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور وارد مشهد شد

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی وزیر کشور، پنجشنبه ۶ اردیبهشت با استقبال یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی وارد مشهد مقدس شد.

????گفتنی است؛ شرکت در همایش مناطق آزاد و بازدید از کارخانه‌های احیا شده از جمله برنامه‌های سفر یک روزه وزیر کشور به مشهد مقدس است.

کد خبر 6088595

دیگر خبرها

  • آسیب جدی به بناهای تاریخی کاشان وارد نشده است
  • بازدید جمعی از نمایندگان تهران از اداره کل انتقال خون استان تهران
  • رییس اورژانس کشور وارد یاسوج شد
  • اقامتگاه ییلاقی پادشاهان قاجار و پهلوی اینجاست
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • ویدیو/ تشخیص نارسایی قلبی توسط هوش مصنوعی با اسکن پا
  • افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • وزیر کشور وارد مشهد شد
  • بستر‌های فسادزا در دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برچیده می‌شود
  • جلوگیری از وارد آمدن خسارت به استان ایلام را در دستور کار داریم