Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@16:32:35 GMT

مرگ کودک شیرازی بر اثر سقوط در استخر

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۱۰۷۶۷

مرگ کودک شیرازی بر اثر سقوط در استخر

سرهنگ "کاووس محمدی" بیان کرد: در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن کودک ۵ ساله، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: ماموران در بررسی‌های اولیه متوجه شدند که دختر بچه ۵ ساله به همراه مادر خود درون باغ در محله "کیان‌آباد" بوده اند که ناگهان نوزاد که مشغول بازی بوده است به درون استخر سقوط می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام انتظامی با بیان اینکه دختر بچه حین انتقال به درمانگاه فوت می‌کند به خانواده‌ها هشدار داد مواظب فرزندان خود باشند و از نزدیک شدن به استخر و کانال‌های آب جدا پرهیز کنند تا شاهد چنین حوادث دلخراشی نباشیم. منبع:برنا

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مرگ استخر کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۰۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد

فرمانده انتظامی استان یزد از کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در دو عملیات پلیس در شهرستان‌های خاتم و مهریز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، سردار عباسعلی بهدانی‌فرد با اشاره به جدیت نیروی انتظامی در مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: ماموران پلیس شهرستان خاتم با انجام کار اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودروی وانت "مزدا" حامل مواد مخدر در محور هرات - مروست مطلع شدند.

وی افزود: ماموران در یک عملیات ضربتی خودرو را متوقف و در بازرسی انجام شده، 202 کیلوگرم تریاک کشف و یک قاچاقچی را دستگیر و به مقامات قضائی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: این محموله از جنوب شرق کشور به مقصد "پایتخت" بارگیری شده بود که با تیزهوشی ماموران پلیس متوقف شد.

کشف 25 کیلو تریاک در شهید مدنی

وی همچنین با بیان اینکه ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی استان یزد هم کنترل خودروهای عبوری را مدنظر قرار دادند اظهار داشت: در این بازرسی‌ها یک دستگاه سمند توسط ماموران ایستگاه متوقف و در بازرسی انجام شده 25 کیلو تریاک کشف شد.

جانشین انتظامی استان یزد گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام/781/.

دیگر خبرها

  • رهایی گروگان ۶ ساله و دستگیری گروگانگیران‌ در هرمزگان
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • کودک ۶ ساله اصفهانی در کانال آب غرق شد
  • جدیدترین تصویر از «یسنا» که به دختر ایران معروف شد
  • جزئیات جدید از پیدا شدن دختر صحرا؛ پشت‌پرده دزدیده شدن «یسنا» فاش شد!
  • عکس‌های خصوصی دختر شیرازی برای انتقام گیری پخش شد!
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • عبور از رودخانه منجر به فوت ۲ شهروند شد
  • ربایندگان «یسنا» به جرم خود اقرار کردند
  • اعتراف ربایندگان «یسنا» به جرم خود | اقدام مجرمین بعد از ربودن دختر ۴ ساله