Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت سینمایی نمایش گستران، امیرحسین حیدری مدیر شرکت سینمایی نمایش گستران و پخش کننده فیلم سینمایی «سمفونی نهم» به کارگردانی محمدرضا هنرمند درباره آخرین وضعیت این فیلم گفت: پروانه نمایش این فیلم صادر شده است و در حال برنامه ریزی برای اکران فیلم هستیم و به احتمال فراوان فیلم در پاییز ۹۸ اکران می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: نسخه‌ای که قرار است اکران شود با نسخه‌ای که در جشنواره به نمایش در آمده است، تفاوت دارد.

«سمفونی نهم» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی محمدرضا هنرمند و به تهیه کنندگی زینب تقوایی ساخته شده است که در آن حمید فرخ نژاد، ساره بیات، مهرداد صدیقیان، هدی زین العابدین، محمدرضا فروتن، مارین ون هولک، علیرضا کمالی و پژمان بازغی به ایفای نقش می پردازند.

کد خبر 4659930 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم سمفونی نهم پژمان بازغی ساره بیات زینب تقوایی مهرداد صدیقیان حمید فرخ نژاد علیرضا کمالی محمدرضا فروتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۱۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ترافیک تهران عجالتا تغییر نمی کند

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد که امسال هیچ تغییری در طرح ترافیک تهران اعمال نخواهد شد.   سرهنگ فیروز کشیر در گفت‌وگو با ایسنا درباره اینکه آیا امسال تغییری در طرح ترافیک تهران اعمال خواهد شد یا خیر گفت:‌ امسال هیچ تغییری در طرح ترافیک اعمال نشده و اعمال نیز نخواهد شد. تصمیمات این‌چنینی باید در کمیته مشترک میان کارشناسان حوزه شهری و امور ترافیکی و انتظامی برگزار شود و پس از رسیدن به نظرات واحد و تصویب آن، اطلاع رسانی انجام خواهد شد.   وی با بیان اینکه در حال حاضر طرح ترافیک تهران مانند سال گذشته در حال اجراست، گفت:‌ تا امروز نشست مشترک و تصمیمی در مورد تغییر در طرح ترافیک گرفته نشده و اگر تصمیم جدیدی اتخاذ شود، قطعا اطلاعات لازم داده خواهد شد. البته مواردی در مورد طرح جدید ترافیک مطرح شده که این ها باید در شورای ترافیک مطرح و تصویب شود.   معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: هسته مرکزی شهر، ترافیک سنگینی دارد و باید مدیریت کلان شهری برای آنجا صورت گیرد تا مردم متضرر نشوند. لذا اگر در آینده طرح جدیدی ریخته شود به اطلاع مردم خواهد رسید.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • «نمایش» به اکران آنلاین رسید/ «تیر خلاص» به فرانسه
  • اکران تگزاس ۳ از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور
  • «تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند
  • قرارداد سرگروهی «تگزاس ۳» و «عطرآلود» ثبت شد
  • پارسا پیروزفر، مهران مدیری و الناز شاکردوست رکوردداران روز اول اکران
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • «هفت» دوباره روی آنتن
  • ماجرای جنگ شهاب حسینی و پارسا پیروزفر مقابل جواد عزتی و الناز حبیبی
  • طرح ترافیک تهران عجالتا تغییر نمی کند
  • طرح ترافیک امسال تغییر نمی کند