Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود امسال ۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان صدقه در استان همدان جمع‌آوری شود، گفت: در سه ماهه امسال ۲ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان صدقه در استان جمع‌آوری شده است. ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

غلامرضا صیادزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: در سه ماهه امسال 2 میلیارد و 640 میلیون تومان صدقه در سطح استان جمع‌آوری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد اینکه بیشترین پرداخت میزان صدقه مربوط به کجا بوده، افزود: منطقه یک همدان بیشترین میزان پرداخت صدقه یعنی 522 میلیون تومان صدقه در این منطقه پرداخت شده است.

80 میلیارد ریال از صندوق صدقات استان مرکزی جمع آوری شدمردم استان آذربایجان شرقی بیش از 14 میلیارد تومان صدقه پرداخت کردندمیزان مراجعه نیازمندان به کمیته امداد تهران افزایش یافته است/ افزایش کمک مردم برای حمایت از افراد بی‌بضاعت

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال 11 میلیارد و ‌700 میلیون تومان صدقه در استان جمع‌آوری شود. 

صیادزاده بیان کرد: صدقات جمع‌آوری شده صرف کمک به افراد در راه مانده، پرداخت هزینه‌های معالجه و درمان نیازمندان، پرداخت مستمری به نیازمندان، تهیه جهیزیه و پرداخت هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان می‌شود. 

انتهای پیام/ن

R41405/P/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۱۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت فوق العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین‌اللهی گفت: ۱۰ هزار میلیارد تومان فوق العاده خاص برای کارکنان حوزه سلامت در نظر گرفته شده که آئین نامه اجرایی آن در کمیته‌ها در حال تدوین بوده و به اطلاع تمامی کارکنان خواهد رسید.

وی افزود: با توجه به نیازهایی که در جامعه ما وجود دارد بحث پرداخت فوق العاده خاص را از دو سال پیش به صورت مستمر آغاز و سال گذشته در صحن علنی مجلس از نمایندگان مردم درخواست و آن را پیگیری کردیم که با تلاش رئیس سازمان برنامه و بودجه، این مصوبه روز گذشته به تصویب رسید.

عین اللهی ادامه داد: مصوبه فوق العاده خاص از امسال اعمال می‌شود و جزو بودجه ۱۴۰۳ دیده شده است.

کد خبر 6095075 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • پرداخت فوق العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال
  • شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند
  • ثبت چهار میلیون و ۲۸۲ هزار تردد بین استانی در فروردین امسال
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در سالجاری
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در سال جاری
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • پتروشیمی‌ها پول خوراک را به‌موقع پرداخت کنند
  • امسال و سال آینده رزن ورودی بهورز خوبی خواهد داشت
  • همدان با رفع نواقص گذشته در اکسپوی امسال درخشید
  • پرداخت بیش از ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری از ابتدای سال تاکنون