Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- آخرین اخبار فوتبال ایران را با هم مرور می کنیم.
به گزارش آریا، تیم فوتبال استقلال فردا (دوشنبه) ساعت 14:30 تهران را به مقصد استانبول ترک می‌کند تا در کشور ترکیه اردوی آماده‌سازی برگزار کند. آبی‌پوشان امروز صبح (یکشنبه) یک جلسه تمرین استقامتی زیر نظر کادر فنی تیمشان داشتند و با توجه به اینکه فردا عازم ترکیه هستند، استراماچونی به بازیکنان استراحت داده و تمرین نوبت عصر استقلال برگزار نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تمرین امروز صبح استقلال روح‌الله باقری، رضا کریمی و آرمین سهرابیان که با تصمیم استراماچونی از تیم کنار گذاشته شده بودند، حضور نداشتند. همچنین مهدی نوراللهی، دروازه‌بان استقلال با توجه به مصدومیتی که دارد، زیر نظر مهرشاد رهبر تمرین اختصاصی داشت و سیاوش یزدانی هم با اجازه کادر فنی در تمرین امروز غایب بود.

- سرمربی آژانتینی پرسپولیس در منزل سرمربی پیشین این تیم مستقر شد.باشگاه پرسپولیس خیلی زود شرایط را برای خارج شدن گابریل کالدرون و دستیارانش از هتل فراهم کرد و آنها در ساختمانی که برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش اقامت داشتند، مستقر شدند. برانکو و دیگر مربیان کروات پیشین پرسپولیس قبل از ترک ایران همه وسایل خود را به کرواسی فرستاده بودند اما با این حال مدیران پرسپولیس امیدوار بودند آنها به ایران برگردند.

- نمایندگان باشگاه پرسپولیس برای مذاکره با وکیل برانکو ایوانکوویچ راهی ترکیه شدند تا با او برای فسخ قرارداد سرمربی سابق این باشگاه به توافق برسند. مذاکرات در حالی ادامه دارد که نمایندگان باشگاه پرسپولیس از وکیل برانکو درخواست کرده‌اند که بابت مطالباتش به این باشگاه تخفیف بدهد. این مذاکرات همچنان ادامه دارد و هر دو طرف خواهان رسیدن به تفاهم برای فسخ قرارداد هستند.

- مصلح با وجود مصدومیت در اردوی پرسپولیس شرکت خواهد کرد. تیم پرسپولیس برای برپایی اردوی آماده‌سازی روز چهارشنبه راهی کشور ترکیه خواهد شد تا در کمپ کارتپه استانبول اردوی 10 روزه خود را برگزار کند. در همین راستا شایان مصلح بازیکن مصدوم تیم پرسپولیس هم در این سفر سرخ‌پوشان را همراهی خواهد کرد تا برنامه‌های درمانی خود را در این کمپ پشت سر بگذارد. با درخواست کالدرون قرار است کیله بازیکنان پرسپولیس در این اردو حضور پیدا کنند.

- هافبک تدافعی باتجربه برزیلی به پارس جنوبی جم پیوست. مگنو باتیستا هافبک برزیلی که سابقه بازی در تیم های نفت تهران، گسترش فولاد و نفت آبادان را دارد و سال گذشته در پیکان تهران حضور داشت بعد از توافق با مدیران باشگاه پارس جنوبی قرارداد یکساله‌اش را به امضا رساند. باتیستا در تیم های نفت آبادان و گسترش فولاد به مدت 4 سال شاگرد فراز کمالوند بوده و حالا در پارس جنوبی جم بار دیگر زیر نظر این مربی کار خواهد کرد.

- علی علیپور، مهاجم پرسپولیس تهران که خواهان لژیونر شدن و جدایی از این تیم است در پستی اینستاگرامی شرایط خود را برای هواداران تشریح کرده است. علی علیپور نوشت: نون و نمك شما هوادارا و عزیزا رو خوردم و با كمك و حمایت شما بچه ها و كادر فنی به اینجا رسیدم و همیشه مدیونتونم اگه اینطور كه میگم نبود من یكی دو سال پیش با این وضعیتی كه داشتم باید میرفتم ولی همیشه موندم و شما عزیزا رو انتخاب كردم چون دست پرورده ی شما پرسپولیسیهای بزرگم. موندم و با كمك بچه ها و كادر و حمایت همیشگی شما كلی افتخار تو این ٥ سال آوردیم . الانم اینو بدونید كه شما را انتخاب كردم كه به رسم حرفه ای بودن و داشتن قرارداد اومدم سر تمرینات . خودتونم بهتر میدونید همیشه تو ایران بیشترین پول رو بازیكنای خارجی ای گرفتن كه با دریافت ٣٠٠ ، ٤٠٠ و یا ٥٠٠ هزار دلار یا یورو حتی یك نیم فصل یا یك فصل هم تو تیم های بزرگ نتونستند دووم بیارن ولی اومدن پولشونو با شكایت از فیفا گرفتنو رفتن
سواله برام اصلا به خودم كاری ندارم
چرا هیچ وقت براتون سوال پیش نمیاد كه چرا یه بازیكنی كه تو تیمهای بزرگ ایرانی بازی میكنه و قهرمانی و افتخار برای باشگاه میاره و مدیون هوادارا و بازیكنا و كادر هستش و تیمش رو هم دوست داره یهو میزاره میره و یه تصمیمی میگیرن كه به نفع زندگیشون باشه ، اگه شرایطی كه واسه بازیكنای غیر ایرانی به خوبی مهیا میشه واسه بازیكنای ایرانی مهیا بشه چرا بازیكن تو بهترین شرایط و افتخاراتی كه میاره تو این ٥ سال باید بزاره بره
شما خودتون بازیكنایی كه مجبور به جدایی شدنو برید ببینید كه تو بهترین شرایط كه تیم اینهمه افتخار میاره و تیمشم از ته دل دوست داره واسه چی باید بزاره بره فقط هم یك دلیل داره كه شرایط خوبی برای بازیكن داخلی فراهم نمیشه دقیقا عین بَرده.
منم طی صحبتها و قولهایی كه داده شد منتظر روشن شدن داستان میمونم یا...
بدون هیچ منتی صاف و سادگی منو حداقل تو این ٥ سال از بابت تمدید قرارداد و دریافتهای مالی دیدید خدارو شكر.
پ.ن: هیچوقت مغرور نشدم و نخواهم شد و همیشه شكرگذار تك تك نعمتهایی كه خدا بهم داده هستم و خواهم بود چون تو این جایگاه ای (پرسپولیس)كه هستیم همه آرزو دارن یه روز لمسش كنن پس مطمعنا قدردان این جایگاهی كه خدا بهم داده هستم. تنها كاری كه هم از بنده حقیر بر میاد احترام گذاشتن به تك تك شما عزیزاست و فكر نكنم تا حالا غیر از اینم بوده باشه

- مصطفی دنیزلی، سرمربی تیم فوتبال تراکتور درخصوص شرایط این تیم و فعالیت های نقل و انتقالاتی گفت: طی روزهای پیش‌رو سه بازیکن در پست‌های مختلف جذب می‌شوند و امیدوارم در اردوی ترکیه این بازیکنان را با سایر نفرات هماهنگ کنیم. به نقل از روابط عمومی باشگاه تراکتور، مصطفی دنیزلی در خصوص روند آماده‌سازی تیمش برای فصل آینده، اظهار کرد: اکنون تمرینات بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده جلو می‌رود و طی این هفته، اردوی تیم در شهر ارزروم ترکیه آغاز خواهد شد.
وی ادامه داد: تیم نسبت به سال گذشته تغییراتی داشته و بازیکنانی جذب شدند و از طرفی نقل‌و‌انتقالات همچنان ادامه دارد. از روزی که من آمده‌ام به همراه مدیریت باشگاه، فعالیت‌های نقل و انتقالاتی را جلو می‌بریم و فیلم بازیکنان متعددی از تمامی قاره‌ها را مشاهده کرده‌ایم و به دنبال جذب نفراتی هستیم که بتوانند خودشان را با شرایط زندگی در تبریز، غذاهای ایرانی، هواداران و سایر بازیکنان وفق دهند؛ به طبع یافتن چنین بازیکنانی راحت نیست.
وی با بیان اینکه تراکتور به عنوان اولین تیم تمریناتش را شروع کرده است، گفت: هنوز زمان دقیق آغاز مسابقات لیگ برتر مشخص نیست، اما این موضوع باعث سردرگمی‌ ما نمی‌شود؛ چرا که هم برای آغاز مسابقات در دهم مرداد و هم برای هجدهم مرداد برنامه‌ریزی کرده‌ایم.
سرمربی تراکتور خاطرنشان کرد: وضعیت بازیکنان سال گذشته و بازیکنان جدید را بررسی کرده و در حال شناخت آن‌ها هستم، همچنین سیستم بازی تیم در فصل گذشته را هم ارزیابی می‌کنم که آیا این سیستم خوب بود؟ با بازیکنان کنونی می‌توان آن سیستم را پیاده کرد و یا باید تغییراتی اعمال شود؟ این موضوع در اردوی ترکیه نیز بررسی خواهد شد.  
وی با بیان اینکه به دنبال خلق یک تیم کامل و یکدست هستیم، توضیح داد: این تیم کامل متشکل از 21 یا 22 بازیکن است که در بین آنان بازیکنان جوان، بازیکنانی در رده سنی 26 و 27 سال و بازیکنان بالای 30 سال جای دارند.

- بازیکنان استقلال صبح روز یکشنبه آخرین جلسه تمرینی خود قبل از سفر به ترکیه برگزار کردند که در این جلسه تمرینی، سیاوش یزدانی خرید جدید استقلال غایب بود. بازیکنان استقلال در این جلسه با نظر کادرفنی بیشتر آیتم های مربوط به تمرینات هوازی را سپری کردند و سپس به کارهای سبک تاکتیکی مشغول شدند. با تصمیم کادرفنی استقلال تمرین عصر روز یکشنبه تعطیل شد تا بازیکنان برای برپایی اردوی استانبول ترکیه آماده شوند. کاروان استقلال بنابر اعلام سایت باشگاه ساعت 14:30 روز دوشنبه برای برگزاری اردوی 10 روزه راهی کشور ترکیه خواهد شد. آبی ها در این اردو دو دیدار دوستانه در برنامه خود دارند و امیدوارند هر چه سریعتر تکلیف ترکیب خود را مشخص کنند.

- بازیکنان تیم فوتبال سایپا با نظر سرمربی و کادر پزشکی این تیم در ایفمارک حضور یافتند. به نقل از روابط عمومی باشگاه سایپا، بازیکنان تیم فوتبال سایپا امروز (یکشنبه - 16 تیر ماه 98) با حضور در مرکز ارزیابی‌های پزشکی و بازتوانی فوتبال ایران (ایفمارک)، معاینات پزشکی پیش از شروع فصل را پشت سر گذاشتند. ابراهیم صادقی، سرمربی سایپا و دیگر اعضای کادر فنی در این تست پزشکی حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: علیپور پرسپولیس دنیزلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۱۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکیسا: بازیکنان ذوب آهن تلاش کردند/ این برد مبارک استقلالی‌ها

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری انا، نیما نکیسا بعد از شکست ذوب اهن مقابل استقلال اظهار کرد: تماشاگران بازی لذت بخشی را دیدند و استقلالی ها خیلی زحمت کشیدند که خودشان را به قهرمانی نزدیک کنند.این برد مبارک استقلالی ها

وی افزود: تیم من هم خیلی زحکت کشید و تلاش کرد.مهم این است که مردم یک فوتبال قشنگ دیدند.

خبرنگاری گفت عملکرد گلر تیم شما چگونه بود که نکیسا گفت: عالی. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یوسفی: پرسپولیس مقابل نساجی لیاقت پیروزی نداشت/تیم اوسمار باید کاملا به نتایج استقلال بی توجه باشد
  • نکیسا: بازیکنان ذوب آهن تلاش کردند/ این برد مبارک استقلالی‌ها
  • بازیکنان آلومینیوم و پیکان در پایان بازی چه گفتند؟
  • پرسپولیس از لبه پرتگاه برگشت/ ستاره ازبک سرخ‌ها را مدعی نگه داشت
  • آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • برنامه همکاری طالبان و ترکیه
  • چالهان اوغلو یکی از بهترین‌های جهان است
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان