Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@13:53:39 GMT

علی مرادی: این آخرین دوره مدیریت من است

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۱۱۲۹۱

علی مرادی: این آخرین دوره مدیریت من است

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: آخرین دوره مدیریتم در وزنه‌برداری کشور است و از همه که به من فرصت آخرین مرحله مدیریتم را دادند، تشکر می‌کنم و با انگیزه بیشتر کار خواهم کرد.

به گزارش مشرق، علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری پس از پایان انتخابات فدراسیون اظهار داشت:  از همه کسانی که به من رای دادند سپاسگزارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشحالم به صورت شفاف انتخابات برگزار شد. از برنامه سایر کاندیداها استقبال می‌کنم. از وزارت ورزش به خاطر شفاف سازی در انتخابات و برگزاری منصفانه تشکر می‌کنم. این انتخابات نمادی از برگزاری عادلانه از سوی کمیته و وزارت ورزش بود.

بیشتر بخوانید:

رییس فدراسیون وزنه برداری ابقا شد +عکس

وی افزود: در این مدت 70 روزه که دوره طلایی می‌دانم کاری از فدراسیون عقب نماند و از خسروی تشکر می‌کنم. از نهادهای ناظر که تلاش زیادی به عمل آمد که وزنه مورد حمایت بیشتری بگیرد نیز تشکر می‌کنم. بار مسئولیت ما بیشتر شده و همه باید دست به دست هم در جهت موفقیت وزنه برداری کشور گام برداریم.  ما مجموعه‌ای هستیم که باید به دنبال موفقیت باشیم. منِ کوچکترین از همه می‌خواهم در کنار هم به سمت یک کار بزرگ تلاش کنیم. من شرایط موجود را یک فرصت می دانم نه تهدید و باید به فکر یک توسعه پایدار باشیم.

مرادی گفت: ما از این به بعد به حمایت بیشتر احتیاج داریم. نمایندگان مجلس و خیلی‌ها در فرایند انتخابات وارد شده و کمک کردند و به همین انتخابات بسنده نشود و از ارگان ها نهادها و دسته‌های مختلف می‌خواهم باز هم کمک کنند. ما ضعف‌هایی داشتیم و کسی هم عاری از اشتباه نیست.  ایجاد چهره سیاه به نفع کسی نیست. من آخرین دوره مدیریتم در وزنه کشور است و از همه که به من فرصت آخرین مرحله مدیریتم را دادند، تشکر می‌کنم و  با انگیزه بیشتر کار خواهم کرد. عزیزان کاندیداها ما از مرحله معیشتی گذشتیم ما به دنبال جانشین‌سازی هستیم که با تخریب نمی‌شود. حرمت‌ها را بیشتر توجه کنیم. رای هم نمی‌آوردم در کنار خانواده وزنه برداری می‌ماندم.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز اینستکس درگیری های اسرائیل علی مرادی وزنه برداری تیم ملی فدراسیون وزنه برداری فدراسیون رییس فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۱۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیفت وزنه 210 کیلویی توسط دختر 13 ساله

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 ویدیویی از یک دختر 13 گرجستانی منتشر شده که وزنه 210 کیلویی لیفت می‌کشد. قدرت فوق العاده این دختر نوجوان را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • بیست و چهارمین دوره ساخت و مدیریت برند Brand MBA 
  • فرصت‌های از دست رفته برای کردستان با کار جهادی جبران شود
  • آیین تجلیل از برگزیدگان یازدهمین دوره مسابقات دانش آموزی در همدان
  • لیفت وزنه 210 کیلویی توسط دختر 13 ساله
  • نخستین پروانه بهره‌برداری شهرک دولتی صادر شد
  • نخستین پروانه بهره‌ برداری شهرک دولتی صادر شد
  • آشنایی با ۲ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضباط ۱۳
  • بهره‌برداری از بیمارستان ۴۲۱ تخت‌خوابی رشت از مطالبات نظام سلامت است
  • اقدامات دوره ششم مدیریت شهری اراک در راستای توسعه شهری است