Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه عملیات اجرایی ساخت و بازسازی تعداد 500 واحد از منازل مسکونی مردم سیل‌زده منطقه گمیشان استان گلستان بر عهده سپاه قدس گیلان است، گفت: اولویت ساخت منازل برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی است.

به گزارش ایسنا، سردار محمد عبدالله پور در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه سپاه رسالت محافظت از پیش‌برندگی و پیش روندگی انقلاب را دارد، اظهار کرد: مردم معماران اصلی انقلاب و قدرت نظام هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مردم همواره بدور از حب و بغضی از انقلاب دفاع می‌کنند و مانند این ملت نظیر ندارد، گفت: خدمت به ملت بر سپاه فرض و واجب است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به خسارت‌های سیل ابتدای امسال به هموطنان گفت: تمام مجامع دولتی و مردمی برای حل مشکلات سیل‌زدگان پای کار آمدند.

عبدالله پور با بیان اینکه عملیات اجرایی ساخت و بازسازی تعداد 500 واحد از منازل مسکونی مردم سیل‌زده منطقه گمیشان استان گلستان بر عهده سپاه قدس گیلان است، گفت: اولویت ساخت منازل برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی است.

وی با بیان اینکه ساخت مسکن برای سیل زدگان منطقه گمیشان در غالب طرح جهاد همبستگی ملی، اجرا خواهد شد، خاطرنشان کرد: دریافت کنندگان منازل در این منطقه از اهل سنت هستند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه 283 میلیون تومان پول نقد از طریق شماره حساب‌های بسیج جمع آوری و در مناطق سیل زده هزینه شده است، گفت: همچنین بیش از شش میلیارد تومان کمک های غیرنقدی نیز در این ایام به مناطق سیل‌زده ارسال شده است.

عبدالله‌پور، از برپایی هفت موکب در مناطق سیل‌زده خبر داد و گفت: 30 گروه جهادی در منطقه گومیشان حضور دارند.

وی ادامه داد: تنها ساخت منزل مشکل مردم را برطرف نمی‌کند بلکه لوازم خانگی نیز از نیازهای ضروری مردم سیل‌زده است زیرا در جریان سیل بسیاری از لوازم خانگی آسیب‌دیده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیل زدگان سیل گلستان سپاه قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۱۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده سپاه شاهین شهر و میمه گفت این محموله به ارزش یک میلیارد و سیصد میلیون ریال به همت گروه جهادی ثامن الحجج و از محل کمک های مردمی اهالی گز برخوار تامین شد.


سرهنگ ابراهیمی افزود: در این کاروان کالاهایی شامل اقلام بهداشتی و مواد شوینده در نظر گرفته شده است.


وی افزود: تا کنون مردم شاهین شهر 52 میلیارد ریال به مردم سی زده سیستان و بلوچستان اهدا کرده اند و اکنون در حال جمه آوری کاروان سوم این هدایا هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق

دیگر خبرها

  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار