Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-27@12:54:27 GMT

۱۰ جشن در ١٠ مسجد زنجان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۱۱۸۳۶

۱۰ جشن در ١٠ مسجد زنجان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام محمدنقی یارمحمدی، مسئول ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، از فعال شدن ستاد دهه کرامت با حضور دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی خبر داد و گفت: به همین منظور برنامه‌هایی در استان پیش‌بینی شده است.

وی به قرائت زیارت خاصه امام رضا(ع) در همه مساجد استان در طول این دهه اشاره کرد و گفت: همزمان با دهه کرامت ١٠ مراسم جشن در ١٠ مسجد مزین به نام امام رضا(ع) در طول این دهه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام مسئول به برگزاری محافل انس با قرآن کریم در مساجد استان به همین مناسبت اشاره کرد و گفت: دیدار با خانواده شهدا، عیادت از بیماران و سالمندان، برگزاری جلسه هماهنگی دهه کرامت با حضور دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی، برگزاری نشست خبری و ارسال پیامک‌های مناسبتی و احادیث از دیگر برنامه‌های این دهه است.

مسئول ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان ادامه داد: دیدار دستگاه‌های عضو ستاد دهه کرامت با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به مناسبت دهه کرامت از دیگر اقدامات در این دهه است.

یارمحدی افرود: برگزاری مسابقه دلنوشته‌ای به امام رضا(ع) و مسابقه کتابخوانی «انسان ٢٥٠ ساله» از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در استان زنجان است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا زنجان محفل انس با قرآن دهه کرامت جشن امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۱۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد

مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: زائرسرای شماره یک کرامت در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۴ هزار ۱۶۱ زائر بود و پارسال این عدد به ۱۸ هزار و ۶۳ مددجو افزایش یافت.

او افزود: با افتتاح مجموعه شماره ۲ کرامت باید برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش ۵۰ درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است، ادامه داد: زائرسرای "کرامت ۲" سالانه ۲۰ هزار مددجو را پذیرا خواهد بود.

بختیاری با تاکید بر ضرورت حفظ عزت و کرامت مددجویان، بیان کرد: مددجویان ولی‌نعمتان ما هستند و وظیفه داریم زمینه بهترین برنامه فرهنگی یعنی زیارت امام رضا (ع) را برای این خانواده‌ها فراهم کنیم.

او تصریح کرد: کمیته امداد بدون شک یکی از بزرگترین نهاد‌های خیریه مردمی در جهان است و وسعت و گستردگی خدمات، آن را از همه نهاد‌های دیگر متمایز می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد زنجان
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد