Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن امجدی مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان امروز با اشاره به مانور کامل دوسالانه طرح اضطراری فرودگاه شهید بهشتی اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمرین این طرح در سال جاری اهدافی نظیر ارزیابی توان عملیاتی سازمان‌ها در زمان بروز سوانح هوایی و نحوه ارتباطات، فرماندهی و هماهنگی در مدیریت بحران‌های مذکور را به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: آشنایی سازمان‌ها و ارگان‌های ذی‌ربط در هنگام بحران با مناطق عملیات پروازی و نحوه دسترسی به این مناطق از جمله اهداف دیگر این مانور به شمار می‌رود، در این راستا حادثه فرضی در اثر برخورد هواپیمای مسافربری در حال خزش و خودروی حامل سوخت در انتهای باند پروازی فرودگاه و در مکان جدید طراحی شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان پیرامون ظرفیت‌های استفاده شده در این تمرین تصریح کرد: مانور کامل طرح اضطراری با حضور ۲۸۰ نیروی امداد و نجات و ۵۴ خودرو از حوزه‌های ایمنی و امنیتی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان و همچنین سازمان‌های عملیاتی و امدادی استان در مدت زمان ۷۵ دقیقه برگزار شد.

وی افزود: در این تمرین خودرو‌های آتش‌نشانی به‌روز شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از جمله خودرو‌های روزنباور، خودروی امداد و نجات فرودگاهی مورد استفاده قرار گرفت.

امجدی درباره نحوه ارزیابی اجرای این مانور بیان کرد: تمامی مراحل تمرین توسط ارزیابان شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و سازمان هواپیمایی کشوری با استفاده از چک لیست‌های بین‌المللی بررسی و در جلسه توجیهی نقاط قوت و ضعف تمرین ارزیابی می‌شود.

انتهای پیام/م

  برگزاری  مانور کامل دوسالانه طرح اضطراری فرودگاه شهید بهشتی اصفهان 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرودگاه مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۱۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسروپناه: تقلب در کنکور سراسری صفر است

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز در دانشگاه امیرکبیر ضمن بازدید از شرایط و نحوه سازماندهی آزمون سراسری در رشته تجربی اظهار کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی علاوه بر تصویب اسناد و ترسیم ساختار مصوبات، برای بررسی از نحوه اجرای آن نیز ورود می‌کند، در همین راستا امروز برای بازدید شرایط برگزاری آزمون سراسری در حوزه دانشگاه امیرکبیر حضور پیدا کردیم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: سازمان سنجش در سال‌های اخیر در خصوص نحوه برگزاری آزمون رشد چشمگیری داشته و با نظارت و بازدیدی که از این سازمان و نحوه برگزاری آزمون در حوزه‌های مختلف داشتیم، می‌توان به جرات گفت که احتمال تقلب در این آزمون صفر است و هیچکس نمی‌تواند سوالات رو لو دهد و سوءاستفاده کنند.

وی گفت: در این شرایط هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در این سازمان تحقق پیدا کرده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص
  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی
  • خسروپناه: تقلب در کنکور سراسری صفر است
  • بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • میانگین ۴ دقیقه‌ای رسیدن به محل آتش‌سوزی‌ها در سمنان/ گرفتن ۲۱۴ حیوان موذی در یک سال