Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@04:00:00 GMT

انهدام سنگ 70 تنی دروازه قرآن شیراز

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۱۲۰۵۹

انهدام سنگ 70 تنی دروازه قرآن شیراز

معاون عمرانی هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: پس از چندین ماه از خبر خطرناک بودن سنگ 70 تنی در بالای کوه مشرف به دروازه قرآن شیراز با پیگیری و مطالعات مناسب دیروز انهدام این سنگ اجراشد.

محمود رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره انفجار سنگ دروازه قرآن اظهار داشت: با توجه به وجود نگرانی و احساس دغدغه در شهروندان شیرازی نسبت به خطر احتمالی سقوط سنگ ٧٥ تنی در محور دروازه قرآن شیراز، ستاد مدیریت بحران استانداری تصمیم گرفت پس از مطالعات کارشناسی نسبت به اتخاذ تصمیم مناسب و حل موضوع اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: نحوه چگونگی انفجار سنگ از طریق مطالعات صورت گرفته توسط نیروهای نظامی، سپاه پاسداران ، کارشناسان حوزه استانداری، شهرداری شیراز و همچنین پلیس راهور شیراز بررسی و پس از انتخاب مدل نهایی از طریق شورای تامین شیراز و نمایندگان ستاد بحران مجوزهای لازم صادر و توسط اکیپ‌های اجرایی اقدامات مربوطه در ساعت ١٧:٣٠ روز گذشته -یکشنبه15 تیرماه- صورت گرفت.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال پلیس راهور سپاه پاسداران شهرداری قرآن مدیریت بحران قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۲۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارهای عمرانی در بشاریات در دولت سیزدهم رشد سه برابری داشته است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت اله مددخانی ظهر پنجشنبه در همایش شوراهای اسلامی شهر خاکعلی و بخش بشاریات که در محل آستانه متبرکه امام زاده زکریا (ع) در روستای باقرآباد کرد از توابع بخش بشاریات برگزار شد، با اشاره به ظرفیت‌های خوب بخش بشاریات، تصریح کرد: بازدید از اکثر روستاهای بخش بشاریات صورت گرفته است و برای حل مشکلات این بخش، بودجه عمرانی آن ۲/۵ برابر افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: در حوزه‌های مختلف عمرانی اقدامات مختلفی از جمله اجرای طرح هادی، جدول‌گذاری، اصلاح شبکه آبرسانی شرب و کشاورزی، روکش و آسفالت راه‌های روستایی اجرایی شده است که نسبت به دولت گذشته شاهد رشد سه برابری هستیم.

فرماندار شهرستان آبیک اظهار کرد: امروز حوزه مطالبات در روستاها تغییر کرده است و نیازمند تعریف طرح‌های جدید و تغییر کاربری برخی فضاهای فیزیکی هستیم، در واقع نباید هیچ تخریبی در روستاها صورت بگیرد و فضاهای فیزیکی اهدایی به دولت باید تعیین تکلیف شده و با کابری های به روز در اختیار عامه مردم قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: طبیعی است در هر روستا ممکن است طوایف مختلف با دیدگاه‌ها و سلایق مختلف در حال زندگی باشند ولی دهیار و شورای روستا باید برای همه طوایف به صورت عادلانه کار انجام دهند و در اجرای طرح‌های عمرانی اولویت را به اجرا و ساماندهی اموری اختصاص دهند که اکثریت اهالی از آن بهره مند شوند.

مددخانی در ادامه با اشاره به ساخت و ساز غیرمجاز، اظهار کرد: در ابتدای ساخت و سازها باید قوانین به فرد صاحب ملک توضیح داده و درصورت عدم تمکین، به مقامات ذیربط گزارش تخلف ارسال شود تا شاهد ساخت و ساز غیر مجاز و تبعات قانونی و اجتماعی بعد از آن نباشیم.

گفتنی است در حاشیه این مراسم از تمامی پیشکسوتان شورای اسلامی شهر خاکعلی در ادوار مختلف و شورای های اسلامی کنونی شهر خاکعلی تجلیل بعمل آمد.

کد خبر 6095081

دیگر خبرها

  • بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان شیراز آغاز شد
  • کارهای عمرانی در بشاریات رشد سه برابری داشته است
  • کارهای عمرانی در بشاریات در دولت سیزدهم رشد سه برابری داشته است
  • تجمع اعتراضی متقاضیان نهضت ملی مسکن مقابل استانداری
  • هشدار مدیرکل مدیریت بحران استانداری در پی تشدید بارش‌ها در کرمانشاه
  • اعزام نخستین گروه حجاج عمره از ۳ استان جنوبی کشور
  • شکست ذوب‌آهن در فولادشهر، بحران در خانه جدی‌تر از همیشه
  • ارائه خدمات به اتباع خارجی با کارت شناسایی جدید انجام می‌شود
  • صدور هشدار سطح نارنجی و زرد هواشناسی در هرمزگان