Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@16:22:58 GMT

طیبی در بهترین تیم اروپا ماند

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۱۲۱۸۶

طیبی در بهترین تیم اروپا ماند

لژیونر فوتسال ایران قراردادش با باشگاه غیرت قزاقستان را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، حسین طیبی که سه سال قبل بعد از درخشش در جام جهانی کلمبیا و کسب مقام سوم همراه تیم ملی ایران، مجددا لژیونر شد و به غیرت قزاقستان پیوست، بعد از دوران موفق در این تیم و کسب نایب قهرمانی اروپا، قراردادش را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طیبی طی سه سال اخیر سه قهرمانی متوالی در لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام قزاقستان به همراه تیم غیرت به دست آورده و دو بار عنوان آقای گلی این رقابت‌ها را به دست آورده که عملکرد خوب او موجب شد تا قراردادش به مدت یک سال دیگر تمدید شود.

 

لژیونر ملی‌پوش فوتسال ایران در سال ۲۰۱۷ عنوان سومی لیگ قهرمانان اروپا را به همراه غیرت به دست آورد، اما در فصل اخیر بعد از برتری و گلزنی مقابل بارسلونا، با این تیم تا فینال رقابت‌های اروپایی پیش رفت و در نهایت با باخت مقابل اسپورتینگ لیسبون پرتغال در جایگاه دوم ایستاد.

 

طیبی در حال قراردادش با غیرت قزاقستان را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد که اخیرا این تیم به دلیل قهرمانی‌های متوالی در قزاقستان و نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، به صدر رنکینگ بهترین تیم‌های اروپا صعود کرد.

حسین طیبی تیم ملی فوتسال فوتسال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها حسین طیبی تیم ملی فوتسال فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۲۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد

امیر قاسمی منجزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در حاشیه مسابقات کشتی فرنگی جام تختی که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: مسابقات امسال به بهترین نحو برگزار شد که جا دارد از آقایان جمالپور و زمانپور تشکر کنم که واقعاً تلاش شبانه روزی داشتند.

وی با بیان اینکه چند نفر از کشورهای خارجی در مسابقات یادشده شرکت کردند که امید است بازخورد خوبی برای استان خوزستان داشته باشد، اضافه کرد: از ۶ وزن ۴ تا خوزستانی قطعی است که امیدواریم بیشتر شود.

پیشکسوت کشتی فرنگی گفت: مسابقات را دو سال قبل داشتیم و لیگ برتر را سال گذشته میزبانی کردیم و امیدواریم مسؤولان خوزستان بیشتر کمک کنند تا این مسابقات به بهترین شکل انجام شود.

قاسمی منجزی یادآور شد: از سال ۸۲ تا ۱۴۰۲ در معیت تیم‌ملی بودم و تمام تلاشم را برای تیم‌ملی انجام دادم.

وی گفت: میرزازاده قهرمانی آن بخش کوچکی از پهلوانی او است، او آنقدر از همه نظر پهلوان هستند و در تمام‌مراحل زندگی قهرمانی و پهلوانی زندگی می‌کند و عزم را جزم کرده که تاریخ ساز شود. او اولین کسی است که توانست رضا کابالپ را ببرد و شاهکار کرد که امیدواریم با طلای میرزازاده کلکسیون افتخارات کامل شود.

کد خبر 6089344

دیگر خبرها

  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • فرستاپن: استون مارتین به دنبال قهرمانی با آلونسو است
  • بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد
  • پروژه‌ای بزرگ برای تبدیل شدن به تیمی مدعی در انگلیس؛ چرا آستون ویلا با گزینه مربیگری بایرن و لیورپول دنبال جاه طلبی است؟
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود
  • سپاهان مثل استقلال؛ شانس قهرمانی این دو تیم کم شد!