Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌کل دادگستری هرمزگان بر استفاده از ظرفیت و توانمندی‌های نیروی مقاومت بسیج برای مقابله با احتکار و گران‌فروشی‌ها تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، علی صالحی با اعلام اینکه به‌منظور تشدید نظارت‌ها و رفع نواقص موجود، افزایش بازرسی‌ها اجتناب‌ناپذیر است، استفاده از ظرفیت و توانمندی‌های نیروی مقاومت بسیج را به‌منظور مقابله با احتکار و گران‌فروشی‌ها خواستار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان اضافه کرد: دستگاه قضایی استان در سال پیش رو به‌صورت جدی در موضوع رفع موانع تولید و حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع ورود خواهد کرد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌ها برای رونق تولید، ارتقاء کیفیت محصولات به‌منظور امکان رقابت با تولیدات خارجی و متناسب با نیاز مصرف‌کنندگان از طبقات مختلف جامعه است.

صالحی همچنین برگزاری جلسات توجیهی به‌منظور افزایش هماهنگی میان بانک‌های عامل و مؤسسات اقتصادی از یک‌سو و کارخانجات و واحد‌های تولیدی از سوی دیگر را به‌منظور جلوگیری از متضرر شدن تولیدکنندگان ضروری برشمرد و از برنامه‌ریزی به‌منظور برگزاری جلسات مستمر برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی خبر داد.

رئیس ستاد پیگیری سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در دستگاه قضایی استان هرمزگان با بیان اینکه نوسانات قیمت، کم‌فروشی‌ها و احتکار موجب تحمیل فشار‌های اقتصادی و تنگ شدن عرصه بر مردم و مصرف‌کنندگان شده است، تشدید نظارت‌ها و مدیریت بازار را ضرورتی اجتناب‌ناپذیر برشمرد.

رئیس‌کل دادگستری هرمزگان همچنین با اشاره به برخی نوسانات موجود در قیمت آبزیان خواستار نظارت بیشتر شیلات با هدف برقراری توازن در بازار عرضه و همچنین حفظ حقوق مصرف‌کنندگان شد.

صالحی در پایان خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان با اتخاذ دو رویکرد حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع با توجه به اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و مقابله با فساد و برخورد با اخلالگران در نظام اقتصادی، رفع موانع تولید و حل‌وفصل مشکلات فعالین این عرصه را به‌منظور بهبود معیشت مردم موردتوجه ویژه قرار خواهد داد.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استفاده از ظرفیت جامعه خلیج فارس رئیس کل دادگستری استان سرمایه گذاری قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۲۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه اردن: نتانیاهو صلح نمی‌خواهد

به گزارش خبرآنلاین، «ایمن الصفدی» وزیر ارجه اردن و «استفان سژورنه» همتای فرانسوی وی درباره اوضاع کرانه باختری و اوضاع لبنان رایزنی کرده و بر ضرورت دستیابی به راه‌ حل به منظور جلوگیری از توسعه دامنه جنگ در منطقه تاکید کردند.

الصفدی در این دیدار بر ضرورت اتخاذ یک موضع بین‌المللی مشخص به منظور جلوگیری از حمله به «رفح» در جنوب نوار غزه تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، وی تأکید کرد: همه می‌خواهند بر اساس یک راه حل «دو دولتی» صلح داشته باشند و اسرائیل باید تعهد خود را به یک صلح عادلانه و جامع اعلام کند؛ چراکه جامعه بین‌المللی تنها راه اطمینان از امنیت و صلح در منطقه را راه حل دو دولتی می‌داند.

وی ادامه داد: کاملا مشخص است که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل خواهان صلح نیست.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901028

دیگر خبرها

  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو صلح نمی‌خواهد
  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • افزایش بهره‌وری اوقاف یعنی موفقیت در گستراندن خیرات در کشور
  • تشکیل زنجیره سبز برای تصمیم‌گیری در بخش کشاورزی
  • جامعه کارگری پیشتاز جهش تولید و جنگ اقتصادی است
  • پیش‌بینی تولید ۱.۵ میلیون تن آبزیان پرورشی در ایران + فیلم
  • عبور از خام‌فروشی، رشد بهره‎‌وری و توسعه برداشت گاز با حرکت به سمت دانش بنیان شدن
  • کاهش قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها
  • تولید ۸۰ درصد تورهای ماهیگیری در سیستان و بلوچستان