Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، شهردار کلان شهر اراک، روز یکشنبه در نشست هم اندیشی با مدیرعامل و کارکنان شرکت توزیع برق استان مرکزی، افزود: برنامه ریزی و مدیریت جامع شهری بایکپارچه سازی GIS دستگاه‌های خدمات رسان به نتیجه می‌رسد.

«محمد کریم شفیعی» افزود: بیشتر کشورهای پیشرفته مدیریت شهری را با استفاده از فناوری اطلاعات مکانی انجام می‌دهند و این مهم باید در استان مرکزی به خصوص اراک نیز عملیاتی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: افزایش رضایت مندی و رفاه مردم مأموریت اصلی این نهاد خدماتی است و با تمام ظرفیت در این راستا برنامه ریزی شده است.

شهردار کلان شهر اراک بابیان اینکه برنامه ریزی و مدیریت شهری با یکپارچه سازی GIS دستگاه‌های خدمات رسان محقق می‌شود بیان کرد: با اجرای طرح ها و تحقق اهداف این حوزه در مدیریت شهری با رویکرد شهروند مداری و توسعه پایدار، اقدامات خوبی در کلان شهر اراک صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: تصویب و ابلاغ قانون برای ساخت بالکن و رعایت حریم شبکه موجب آرایش بهتر شبکه‌های توزیع برق و افزایش ایمنی شهروندی می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی هم در این نشست گفت: ارایه خدمات مطلوب به شهروندان با همکاری شهرداری با دستگاه‌های خدمات رسان میسر می‌شود.

«محمد اله داد» افزود: طراحی تابلوها و پست‌های برق با هدف زیباسازی فضای شهری و متناسب با محیط و مبلمان شهری در نظر گرفته شده و اجرا شده است.

وی گفت: شرکت توزیع برق استان مرکزی در راستای اجرای طرح‌های خود در حوزه شهری رعایت اصول زیباسازی و مبلمان شهری را سرلوحه کارها قرار داده و در نظر دارد با همیاری شهرداری معابر اصلی شهر را با احداث شبکه‌های زمینی بازسازی کند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی خاطرنشان کرد: عبور موفقیت آمیز از پیک تابستان با همیاری مردم و مسئولان با مصرف بهینه برق محقق می‌شود.

۷۱۵ هزار مشترک برق در استان مرکزی وجود دارد که برق آنان از ۱۶ هزار دستگاه ترانسفورماتور، ۲۰ هزار کیلومتر شبکه و ۴۵ پست فوق توزیع تأمین می‌شود.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

۳۰۱۷/‏۶۰۱۳/‏

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک اقتصادی شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۳۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، مدیران شهرداری شیراز هر هفته در قالب “پاسخگویی تلفنی مدیریت شهری به شهروندان” از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ در طرح روی خط شهر پاسخگوی مستقیم شهروندان هستند.
علی مصلی‌نژاد، عبدالصالح رستم‌زاده و شهرام سبزیان‌فرد شهرداران مناطق ۸، ۹ و ۱۰ شیراز به ترتیب در روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه ۸، ۹ و ۱۰ اردیبهشت‌پاسخگوی مسائل شهری از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ خواهند بود.
در ادامه پاسخگویی تلفنی مدیریت شهری شیراز به مسائل مردمی؛ علی فراشاییان و مسعود قادری شهرداران مناطق ۱۱ و ۶ در روز‌های ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت پاسخگوی شهروندان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود
  • ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در حوزه مدیریت شهری مرکزی هزینه شده است
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • عملکرد دستگاه‌ها در اجرای اعتبارسنجی هماهنگ بانکی بررسی شد
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷