Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مرتضی احمدیان رئیس دفتر آستان قدس رضوی در حاشیه برگزاری مراسم شب ذکر رضوی در مسجد سجادیه شاهرود با بیان اینکه این شهرستان دارای دو هزار خادم‌یار رضوی است، گفت: این خادمیاران از اقشار مختلف مردم از کارگر و معلم و وکیل تا پزشک و راننده و مهندس و غیره هستند و در قالب طرح‌های خادمان رضوی به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خدمت به مردم به خصوص در مناطق محروم هدف اصلی خادمیاران رضوی است،افزود: این طرح با اجرای برنامه‌های مختلف به کمک مردم مناطق محروم شهرستان مانند طرود، بیارجمند وغیره می‌رود تا بتواند بخشی از نیاز‌های مردم را تامین کند.

رئیس دفتر آستان قدس رضوی در شهرستان شاهرود با بیان اینکه طرح‌های پزشکی، عمرانی، وکالت پرونده‌های قضایی، جهیزیه نوعروسان نیازمند، کارآفرینی وغیره در زمره اقداامات شاخص خادمیاران رضوی است، بیان کرد: این افراد در طور سال با دفتر آستان قدس رضوی در شاهرود همکاری دارند.

وی همچنین با بیان اینکه خدمت به مردم کم از خادمی حرم و کفشداری صحن‌های متبرک رضوی نیست، تاکید کرد: تمام خادمیاران رضوی با هدف خدمت به عاشقان امام مهربانی‌ها به فعالیت می‌پردازند.

مرتضی احمدیان در خاتمه و با بیان اینکه به همت کانون خادمیاری مداحان رضوی شاهرود و به مناسبت دهه کرامت، «شب ذکر رضوی» در مسجد سجادیه برگزار شد، گفت: تجلیل از خادم‌یاران در کنار کرسی تلاوت در زمره برنامه‌های جانبی این مراسم بود.

سید علی اصغر تقوی مسئول کانون مداحان و ایمان کریمی مسئول کانون شعرای آیینی آستان قدس رضوی استان سمنان نیز در این مراسم ضمن قرائت اشعاری به مناسبت دهه کرامت بر افزایش فعالیت‌های این دو کانون با هدف تقویت فرهنگ رضوی در جامعه تاکید کردند.

انتهای پیام / م

خدمت رسانی به مناطق محروم در قالب طرح خادم یاران رضوی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ائمه اطهار مردمانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۳۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری شهرستان بردسکن اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد یوسفی صبح دوشنبه در جلسه شورای شهرستان بردسکن که با حضور شهردار بردسکن و اعضای شورای شهر برگزار شد، اظهار کرد: از ماه‌های آتی اطلاعات میدانی و به هنگام سازی کدهای پستی ۱۰ رقمی انجام و در گام بعدی نسبت به تولید و نصب پلاک بر اساس اطلاعات برداشت شده اقدام می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان بردسکن افزود: با انجام طرح مذکور برای هر واحد ملک، یک آدرس یکتا و کد پستی تعیین خواهد شد و خدمت رسانی توسط دستگاه‌های خدمت رسان، مسیر جدید و مطلوب و حالت هوشمند به خود خواهد گرفت.

وی بیان کرد: شهروندان می‌توانند با اسکن کد الصاقی بر روی پلاک‌ها (کیوآر) به اطلاعات شهرسازی ملک خود دسترسی پیدا کنند.

کد خبر 6092041

دیگر خبرها

  • نصب یک هزار و ۹۲۶ کنتور هوشمند برق در شاهرود
  • چرا شهرک‌های فدک و کوثر شاهرود به شهرداری واگذار نشد؟
  • مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند
  • ویژه برنامه‌های هفته معلم در شاهرود
  • (عکس) روایت غم‌انگیز رسول خادم از گفتگو با دختر پابرهنه
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • طرح پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری شهرستان بردسکن اجرا می‌شود
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری