Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده دادستان گفت: امامی دو ملک را برای تهاتر معرفی می‌کند، کارشناسان ابتدا یکی از این دو ملک را ۴۷ میلیارد تومان ارزیابی کردند اما ۴ روز بعد کارشناسانی که با تیم زاهدی مرتبط بودند این ملک را ۵ برابر قیمت قبلی قیمت‌گذاری کردند. ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶ اجتماعی حقوقی و قضایی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، رسول قهرمانی در ادامه شانزدهمین جلسه محاکمه مدیران بانک سرمایه درباره تهاترهای انجام شده گفت: امامی شرکت‌هایی داشته که معتقدم این شرکت‌ها شناسنامه‌دار بودند و شامل شرکت‌های رشد قشم، سون قشم و توسعه تجارت بوده و اعلام می‌کند که تسهیلات گرفته و می‌خواهد تهاتر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امامی دو ملک را برای تهاتر معرفی میکند و آقای زاهدی به عنوان نماینده امامی از کارشناسان می‌خواهد این املاک را کارشناسی کنند که یکی از ملک ها 47 میلیار تومان کارشناسی می‌شود.

نماینده دادستان اضافه کرد: زاهدی از این ارزیابی ناراحت می شود و همان نامه را جعل کرده و خطاب به کارشناسانی که با تیم او در ارتباط بوده‌اند می‌نویسد تا نسبت به ارزیابی ملک اقدام کنند.

قهرمانی گفت: این کارشناسان ظرف چهار روز یکی از این ملک‌ها را ارزیابی کرده و آن را با گران نمایی به مبلغ 205 میلیارد تومان کارشناسی می‌کنند. یعنی پنج برابر ملکی که 47 میلیارد تومان ارزیابی شده بود و در مجموع 300 میلیارد تومان ارزیابی صورت می‌گیرد که بابت شرکتهای شناسنامه‌دار باشد.

وی افزود: در واقع با این کارشناسی امامی بدهی خود را تسویه می‌کند و حتی مبلغی طلبکار می شود.

قهرمانی در ادامه با قرائت برخی از پیامک‌های امامی و مجید زاهدی اعلام می‌کند که برخی از این پیام‌ها نشان می‌دهد که بیرانوند مورد سوءاستفاده آنان قرار گرفته است هرچند او باید پاسخگوی امضاهای خود باشد.

استفاده از معتادان به عنوان مدیرعامل شرکت برای دریافت ضمانتنامه از بانک سرمایهکلاهبرداری هزار میلیاردی کارمند یکی از خودروسازهای بزرگغندالی به ضوابط و مقررات بانک مرکزی اعتقادی نداشت

انتهای پیام/

R1332/P/S2,20/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۳۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق (توانیر)، مصطفی رجبی مشهدی افزود: تاکنون بیش از ۸ هزار مرکز غیرمجاز شناسایی و از این مراکز بیش از ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر گردآوری و تحویل مراکز قضایی شده است.

وی با اشاره به این که برای تأمین برق این دستگاه‌های غیرمجاز می‌بایست نیروگاهی به بزرگی ۱۱۰۰ مگاوات احداث می‌شد، گفت: کار رصد، رهگیری و شناسایی ماینر‌های غیرمجاز به‌صورت پیوسته در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت توانیر با بیان این که بر اساس قوانین جدید ماینر‌های کشف شده، امحا خواهد شد گفت: در صورت کشف دستگاه‌های غیرمجاز استخراج رمزارز، صاحبان دستگاه‌ها از زمانی که مشخص شود به‌صورت غیرمجاز از برق استفاده کرده‌اند، تا صد برابر تعرفه‌های برق مشمول جریمه خواهند شد.

رجبی مشهدی با توصیه به علاقه‌مندان این کسب‌وکار برای دریافت مجوز‌های لازم ادامه داد: دارندگان دستگاه‌های مجاز می‌توانند از ساعت ۱۲ شب تا ۷ صبح بدون محدودیت به استخراج اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • افزایش ۳ برابری برگزاری مجامع الکترونیک با سامانه «دیما»
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ طلا و سکه باز هم گران شد
  • افزایش سه برابری برگزاری مجامع الکترونیک در بازار سرمایه
  • اشغال‌گران از سیاست مداخله در افغانستان و منطقه دست برنمی‌دارند
  • صدور کیفرخواست برای باند جعل اسناد سازمان یافته املاک در قم
  • انهدام باند جعل اسناد و کلاهبرداری سازمان یافته املاک در قم
  • باند جعل اسناد و کلاهبرداری سازمان یافته املاک در قم منهدم شد
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز