Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، ایرج عرب (مدیرعامل باشگاه پرسپولیس) در جریان بازدید خود از شرکت پیشکسوتان پرسپولیس و ملاقاتی که با علی پروین صورت گرفت، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز خاطره انگیری است و بابت این میزبانی از شرکت پیشکسوتان پرسپولیس تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احترام به بزرگتر بخشی از فرهنگ ما است و پیشکسوتان هم بزرگان فوتبال هستند و امروز یکشنبه هم به دیدار علی پروین آمدیم.

وی ادامه داد: ما دوره سختی را به ویژه برای سه هفته در پرسپولیس پشت سر گذاشتیم. هجمه‌های زیادی روی ما بود، ولی تعداد زیادی از پیشکسوتان از پرسپولیس حمایت کردند که این مساله ناشی از درک دقیق آن‌ها از شرایط موجود بود و با پختگی صحبت کردند و نسبت به آن‌ها احساس دین می‌کنیم و امیدواریم با تکرار افتخارات، آن‌ها را خوشحال کنیم. من همین جا اعلام می‌کنم هیچ تقابلی بین پیشکسوتان و باشگاه وجود ندارد. این ۲ از هم جدا نیستند، هر چند ممکن است مشغله زیاد و فشار بالای کار، گاهی ارتباط‌ها را کم کند، ولی روابط حسنه است و همکاری‌ها ادامه خواهد داشت.

مدیر عامل پرسپولیس اضافه کرد: آقای پروین از اسطوره‌ها و مفاخر فوتبال ایران و باشگاه هستند. بیشترین حضور را به عنوان سرمربی داشتند و افتخارات زیادی در زمان بازیگری و مربیگری ایشان رقم خورد. طبعا دیدار بین سرمربی جدید و چنین چهره‌ای یک اتفاق خوب است. پرسپولیس در آسیا شناخته شده است. بزرگی و جایگاه آن به ویژه به خاطر سال‌ها فعالیت و برخورداری از بیشترین هواداران برای همه روشن است، ولی این برخورد‌های از نزدیک هم کمک می‌کند تا از یک سو نسل‌های مختلف با هم در ارتباط باشند و هم شناخت بهتر و بیشتری برای سرمربی ایجاد شود که می‌تواند به وی کمک کند.

عرب گفت: چندی پیش پروین را در بیمارستان دیدار کردم و امروز خوشحال بودم که وی را سر حال و پر انرژی می‌دیدم. قطعا حمایت‌های او و دیگر پیشکسوتان کمک زیادی به باشگاه خودشان و تیم می‌کند تا مشکلات و سختی‌ها را بهتر پشت سر بگذاریم. من امیدوارم رشد پرسپولیس به شکلی باشد که در آینده بتوان از ظرفیت‌های این خانواده بزرگ برای پیشرفت به میزان بیشتری استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:

علی پروین و کالدرون با یکدیگر دیدار کردند

پرسپولیس رویایی به دنبال پوکر با آرژانتینی خاص

مربی دروازه بان‌های پرسپولیس معرفی شد

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس تهران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۳۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری 5 درصد از سهام استقلال و پرسپولیس به پیشکسوتان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، کیومرث هاشمی در آیین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد ۵ درصد از سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را برای پیشکسوتان در نظر گرفته‌ایم که در اختیار وزارت است و مسیر واگذاری آن هم طی می‌شود تا سهم سرمایه‌های واقعی این دو باشگاه حفظ شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد
  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • واگذاری 5 درصد از سهام استقلال و پرسپولیس به پیشکسوتان
  • العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا