Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی به اظهارات کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین واکنش نشان دادند

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات کوپا آمریکا در کشور برزیل در حال برگزاری است و امشب با دیدار سلسائو مقابل پرو، این دوره از مسابقات به پایان می‌رسد.

شب گذشته آرژانتین با برتری مقابل شیلی سوم این مسابقات شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی بود که در یک صحنه داور بازی لیونل مسی کاپیتان آلبی سلسته و گری مدل کاپیتان تیم ملی فوتبال شیلی را با سختگیری زیاد اخراج کرد.

لیونل مسی بارها از وضعیت داوری‌ها و کیفیت چمن ورزشگاه‌های کشور میزبان گلایه کرده بود و گفته بود کوپا آمریکا طوری برنامه ریزی شده که در پایان برزیل جام را بالای سر ببرد.

این در حالی است که شب گذشته وقتی می‌خواستند مدال‌های برنز را گردن بازیکنان آرژانتین بیندازند لیونل مسی به مراسم اهدای مدال نرفت و اعلام کرد: نمی‌خواهم بخشی از این فساد باشم.

او در گفت‌وگوی شب گذشته خود اظهار کرد: نباید کارت قرمز دریافت می‌کردیم، حتی اگر کارت زرد هم می‌گرفتیم مبالغه بود. به نظرم حرف‌های آخر من باعث کارت قرمز شد. داور می‌توانست برای برگرداندن نظرش به VAR برود ولی این کار را نکرد. برزیل قهرمان می‌شود چون برای آن‌ها همه چیز را آماده کردند.

مسی در رابطه با نبودش به هنگام اهدای مدال برنز این رقابت‌ها، افزود: بله برای اینکه نباید جز این فساد باشم. با سری بالا اینجا را ترک می‌کنیم و به عملکرد کل بازیکنان افتخار می‌کنیم. امیدوارم این تیم مورد احترام قرار بگیرد.

مسی ادامه داد: بهترین بازی‌ها را مقابل شیلی و مقابل برزیل کردیم. به بدشانسی چیزی که برایمان رخ داد ایمان دارم. جام برای برزیل آماده شده است و امیدوارم داوری بلایی سر پرو نیاورد. داور قبل بازی به من گفت که دوست دارد مردم درباره‌اش صحبت کنند.

در حال حاضر مسئولان کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی در واکنش به صحبت‌هایی کاپیتان آرژانتین، بیانیه‌ای داده اند که به شرح زیر:

"در فوتبال گاهی پیروز می‌شوید و گاهی شکست می‌خورید. اساس بازی جوانمردانه، پذیرفتن نتایج و احترام به آن است. همچنین نسبت به تصمیمات داور چون آن‌ها نیز انسان هستند. غیر قابل قبول است که به خاطر برخی از اتفاق‌ها در رقابت‌هایی که ۱۲ تیم ملی حضور دارند و همه در یک شرایط برابر هستند اتهاماتی وارد شود که حقیقت ندارد و کوپا آمه ریکا را زیر سوال ببرند. این اظهارات بی احترامی به مسابقات، همه بازیکنان حاضر در جام و اعضای کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی است. این سازمان از سال ۲۰۱۶ تلاش بی وقفه‌ای برای شفاف سازی و پیشرفت فوتبال آمریکای جنوبی می‌کند."

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آرژانتین برزیل تیم ملی شیلی کوپا آمه ریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۳۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور

مسابقات لیگ ۲ جوانان تهران به دلیل کتک زدن داور تعلیق شد.

به گزارش فارس، به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان ابتدا از سوی کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران دستوری موقت علیه خاطیان صادر شد.

پیامد صدور این حکم نشست فوری دیگری در کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران برگزار و مقرر شد در راستای ایجاد آرامش و حفظ جایگاه داوران فعال در فوتبال تهران، برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان  تهران تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآید.

 کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران قصد دارد به دور از هیاهو و در فضایی کاملا آرام به تخلفات رخ داده در این بازی رسیدگی و مطابق با قوانین، مجازات های لازم را برای متخلفان در روزهای آتی صادر نماید.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شگرد فوتبالیست‌ها برای فرار از سربازی اختصاص تنها 200 بلیت به تماشاگران ایرانی در قطر!

دیگر خبرها

  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج