Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ بازدار  در جریان بازدید از دبیرخانه کارگروه استانی شناسایی بهره برداران خسارت دیده از سیل اظهار کرد :سازمان جهاد کشاورزی لرستان با بسیج  توان کارشناسی و امکانات موجود از جمله به کارگیری ۱۳۰ کارشناس در سطح استان و سازمان ،  تاکنون تعداد ۱۷ هزار پرونده با مبلغ ۳۷۰ میلیارد تومان خسارت در سامانه سجاد ثبت نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود : تا به امروز پرونده ۵۷۰۰ نفر در کارگروه استانی مصوب شده و مبلغ بلاعوض پرداختی برای آنها بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان محاسبه گردیده است .

بازدار گفت: در همین راستا تعداد ۲ هزار و ۷۰۰ نفر برای دریافت تسهیلات بانکی قرض الحسنه به  بانک های عامل معرفی شده‌اند که روند پرداخت تسهیلات به آنها شروع شده است.

او بیان کرد:  تا یک ماه آینده بخش قابل توجهی از خسارت دیدگان سیل فروردین ماه سال ۱۳۹۸ تسهیلات ارزان قیمت خود را دریافت نمایند.

بازدار یادآورشد:  مبلغ ۲۹۰ میلیارد تومان اعتبار بلاعوض و ۳۷۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به استان لرستان اختصاص داده شده است.

به گفته او  سیل فروردین ماه سال جاری هزار و ۵۷۰ میلیارد تومان به زیربخش‌های  مختلف کشاورزی استان لرستان خسارت وارد کرد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسیج تسهیلات بانکی جهاد کشاورزی سیل کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۳۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگین ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهار نظر غیرمسئولانه و غیرحرفه‌ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی شد.
مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود.
ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سیل اردیبهشت ۴۸ هزار میلیارد ریال خسارت به بخش کشاورزی فارس زد
  • خسارت ۴۸ هزار میلیارد ریالی سیل به بخش کشاورزی فارس
  • خسارت ۳۹ میلیارد تومانی سیلاب به حوزه کشاورزی خراسان شمالی
  • خسارت ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی به زیربخش‌های کشاورزی
  • وارد آمدن خسارت بیش از ۲۵۳ میلیارد تومانی به بخش کشاورزی
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیر فنی
  • خسارت ۲۵۳ میلیارد تومانی بارش‌های اخیر به کشاورزی کرمانشاه
  • جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • سنگین ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی