Web Analytics Made Easy - Statcounter

۷ دانشجوی دانشگاه کردستان برای گذراندن یک ترم در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ به دانشگاه اف اچ یوانیوم اتریش اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ۷ دانشجوی دانشگاه کردستان موفق به اخذ گرنت ارنست ماخ شدند و در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ برای گذراندن یک ترم تحصیلی به دانشگاه اف اچ یوانیوم اتریش اعزام خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، اسری فلاحی، دانشجوی کارشناسی مدیریت جهانگردی و سید احسان احمدی، دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی برق و سوما محمدی، دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی معماری و آزاده فروزنده، دانشجوی کارشناسی مدیریت بازرگانی و هاوژین رضایی، دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی صنایع و سعید صفایی، دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی و یاسمن دانایی، دانشجوی کارشناسی ارشد MBA موفق به دریافت گرنت برای تحصیل در دانشگاه اتریشی شده اند.
در حالی که میانگین موفقیت دانشجویان بین المللی در اخذ این گرنت ۴۰ درصد است، ۷ نفر (از ۸ نفر معرفی شده) از دانشجویان دانشگاه کردستان موفق به اخذ این گرنت شده اند.
بر اساس این طرح، دانشجویان پذیرفته شده برای ترم تحصیلی پاییز ۲۰۱۹ یا بهار ۲۰۲۰ اعزام خواهند شد. اسکولارشیپ ماهیانه ۱۰۵۰ یورو همراه با هزینه‌های رفت و برگشت دانشجویان از محل گرنت پرداخت خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه کردستان دانشگاه های اتریش تبادل دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۳۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت بیش از ۱۰۰۰ دانشجوی معترض در ۲۵ دانشگاه آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر، سی ان ان امروز گزارش داد که طی روزهای اخیر دستکم یک هزار دانشجوی آمریکایی معترض علیه جنگ غزه از سوی پلیس آمریکا بازداشت شده اند.

بنابراین گزارش، این دانشجویان در ۲۵ دانشگاه مختلف در ۲۱ ایالت آمریکا بازداشت شده و روانه مراکز امنیتی شده اند.

در روزهای اخیر دانشگاه های مختلف آمریکا صحنه اعتراض جدی دانشجویان علیه جنگ غزه ، تداوم جنایات رژیم صهیونیستی و همچنین حمایت های مداوم واشنگتن از تل آویو بوده است.

کد خبر 6094098 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاه از غزه/ ۱۸ دانشجوی دیگر در آمریکا بازداشت شدند
  • اعطای «گرنت» به تشکلهای دانشجویی تصویب شد
  • افزایش رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • ۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به حج عمره اعزام می‌شوند
  • بازداشت بیش از ۱۰۰۰ دانشجوی معترض در ۲۵ دانشگاه آمریکا
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • ۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به عمره مفرده اعزام می‌شوند
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد