Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ معصومه ابتکار نیازسنجی مشارکتی گروههای همکار براساس نیازهای واقعی زنان و خانواده ها و استخراج برنامه های عمل مشترک منطقه ای بین تشکل های اجتماعی و سازمان های دولتی را از نتایج اجرای این طرح آموزشی دانست.

معاون رییس جمهور با بیان این که این دوره، پنجمین نشست از دومین دوره نشست های تخصصی-آموزشی تشکل های اجتماعی زنان و خانواده است، یادآور شد که حدود ۱۸۰ نفر از نمایندگان  تشکل ها از استان های فارس، کهگیلویه و بویر احمد، خوزستان و بوشهر اکنون در شیراز حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: اگر تشکل ها در همه سطوح با هم ارتباط و هم افزایی داشته باشند، تقویت روحیه امید و نشاط اجتماعی را برای جامعه و نسل های آینده به همراه دارد.

معاون رییس جمهور در امور زنان وخانواده تشکل ها را سرمایه های اجتماعی دانسته و بیان کرد: هدف رفع مشکلات مرتبط با زنان وخانواده در استان ها است و مشارکت مردم و حفظ انگیزه در جامعه محلی برای حل مشکلات و ارتقاء توانمندی آنان در دولت مورد توجه قرار دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه خانواده رییس جمهور زنان سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۳۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا

تیم‌های ملی امید مردان و زنان ایران در پایان دور نهم مسابقات شطرنج شهرهای آسیا به ترتیب در رده‌های دوم و ششم ایستادند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی امید مردان در دور نهم مسابقات شطرنج شهرهای آسیا در خانتی مانسیسک روسیه برابر تیم کشور مغولستان با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی رسید.

تیم مردان ایران در پایان این مسابقات با ۱۶ امتیاز بعد از تیم کشور روسیه در رده دوم قرار گرفت. 

تیم ملی امید زنان ایران نیز در دور پایانی مقابل تیم سریلانکا با نتیجه ۱.۵ بر ۲.۵ شکست خورد و با ۹ امتیاز از مجموع ۹ دور در رده ششم مسابقات ایستاد. 

در این مسابقات ۱۵ تیم حضور داشتند. 

ترکیب تیم ملی امید مردان را بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور و ترکیب تیم ملی امید زنان را آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف تشکیل دادند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • پیشکسوتان زورخانه استان تجلیل شدند
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • نقش زنان در معنابخشی به زندگی خانوادگی و اجتماعی
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • رویداد جامعه پرداز با هدف هم افزایی کنشگران حوزه زن، خانواده و فرزندآوری
  • حجاب، مسیر مصلحت جامعه