Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@19:05:43 GMT

مرگ جوان یزدی در اثر برق‌گرفتگی در یک ورزشگاه

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۱۴۳۳۱

مرگ جوان یزدی در اثر برق‌گرفتگی در یک ورزشگاه

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان یزد از فوت یک جوان یزدی به علت برق گرفتگی در یکی از اماکن ورزشی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ «منوچهر نصیری» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا – منطقه یزد، با اشاره به فوت جوان یزدی در یک مجموعه ورزشی در نزدیکی پل خضرآباد شهرستان یزد، اظهار کرد: این جوان یزدی شب گذشته پس از ورزش کردن، جهت نوشیدن آب به آب‌سردکن این مجموعه مراجعه می‌کند که متاسفانه دچار برق‌گرفتگی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: پس از بروز حادثه، عوامل انتظامی کلانتری 15 و  کادر درمانی اورژانس در محل حاضر و مصدوم به بیمارستان منتقل می‌شود اما فرد مذکور به علت شدت صدمه، جان خود را از دست می‌دهد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان یزد در پایان با بیان این که اطلاعات دیگری از این حادثه در دست نیست، تاکید کرد: این حادثه همچنان در دست بررسی است.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال برق بیمارستان فوت نیروی انتظامی یزد قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۴۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی شهرستان بندر لنگه از شناسایی محل دپوی بیش از ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری در بندر گنگ خبر داد.

سرهنگ محمد امین نوروزی، امروز (ششم اردیبهشت ماه)، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی ماموران انتظامی  کلانتری ۱۲ با کسب خبری مبنی بر دپوی بیش از ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندر گنگ، عازم این محل شدند. 

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی محل دپو و تخلیه سوخت قاچاق را در  یک چهار دیواری شناسایی و در بازرسی از محل ۳۳ هزار و ۵۰ لیتر گازوئیل قاچاق از داخل مخازن کشف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه تصریح کرد: ارزش سوخت های کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰میلیارد ریال برآورد شده و پرونده مقدماتی تشکیل و به مرجع قضایی ارسال شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • مشارکت خوب یزدی‌ها در اجرای طرح نور