Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک نفتکش نروژی که در ساحل بندر فجیره امارات مورد حمله قرار گرفت و آسیب دید، حالا نه تنها تعمیر شده و به فعالیت بازگشته است بلکه در حال حمل محموله به سمت ایران است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از بلومبرگ، نفتکش آندریا ویکتوری که یکی از ۴ نفتکشی بود که در ساحل بندر فجیره امارات مورد حمله قرار گرفت حالا پس از انجام تعمیرات در حال حمل محموله به مقصد ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس اطلاعات مربوط به رهگیری خطوط کشتیرانی این کشتی هم اکنون با محموله سوخت به مقصد بندر امام خمینی ایران در حال حرکت است.

علیرغم بعضی اتهام‌زنی‌ها ایران پیش‌تر هر گونه دخالت در حمله به تانکر‌های نفت در خلیج فارس را رد کرده است.

آندریا ویکتوری با پرچم نروژ در بندر راشد دبی تعمیر شده و به نظر می‌رسد محموله کنونی این نفتکش به صورت کشتی به کشتی در آن بارگیری شده است.

هنوز مشخص نیست چه نوع سوختی توسط این نفتکش در حال حمل به مقصد ایران است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نفتکش آسیب دیده بندر فجیره امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۴۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری دیده نشده از هشتاد سال قبل میدان شهرداری رشت

میدان شهرداری رشت، با ساختمان‌هایی به سبک معماری اروپای شرقی مربوط به دوره پهلوی اول است که در دوره قاجار به دلیل وجود عمارات دیوانی رشت به «میدان درب دیوانی» مشهور بود.

به گزارش انتخاب، این میدان در تاریخ ۲۶ آذر ۱۳۵۶ با شمارهٔ ثبت ۱۵۱۶ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. این میدان شامل بخش اصلی شهرداری، موزه پست و ساختمان قدیمی هتل ایران است که با برج ساعت خود به عنوان نماد شهر رشت شناخته می‌شود.

میدان شهرداری رشت، با ساختمان‌هایی به سبک معماری اروپای شرقی مربوط به دوره پهلوی اول است که در دوره قاجار به دلیل وجود عمارات دیوانی رشت به «میدان درب دیوانی» مشهور بود. این میدان در تاریخ ۲۶ آذر ۱۳۵۶ با شمارهٔ ثبت ۱۵۱۶ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. این میدان شامل بخش اصلی شهرداری، موزه پست و ساختمان قدیمی هتل ایران است که با برج ساعت خود به عنوان نماد شهر رشت شناخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • درانی: پاکستان بیشتر از هند از ناحیه افغانستان آسیب دیده است
  • تصویری دیده نشده از هشتاد سال قبل میدان شهرداری رشت
  • درخواست این کشور از پاکستان و سریلانکا برای بازداشت وزیر کشور ایران!
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • کراچی سومین مقصد رئیس جمهور در سفر به پاکستان
  • محموله صادراتی اسرائیل در مرز بازرگان توقیف شد + جزئیات
  • توقیف محموله ساخت اسرائیل در مرز ایران + جزئیات ماجرا
  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان