Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سخاوت بیرامی روز یکشنبه در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری این همایش علمی که در روزهای دوم و سوم مرداد در خلخال برگزار می‌شود، افزود: شناسایی و معرفی ایده های نو و برتر در زمینه تجارت الکترونیک، ایجاد خلاقیت و نوآوری در بین دانش‌آموزان و کشف استعدادهای خلاق در بین جمعیت دانش‌آموزی استان از اهداف مهم برگزاری این همایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این همایش ۴۰ دانش آموز از مناطق مختلف آموزش و پرورش استان به مدت ۲ روز ایده های برتر راه یافته به مرحله نهایی همایش خود را ارائه کرده و در پایان ضمن تجلیل از صاحبان ایده های برتر، نسبت به معرفی ایده آنها‬ به صاحبان سرمایه اقدام خواهد شد.

فریدون بابایی، فرماندار خلخال نیز در این جلسه با تاکید بر لزوم همکاری همه دستگاه‌های اجرایی بویژه دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در برگزاری این رخداد علمی مهم افزود: هدف از برگزاری این همایش معرفی ایده های نو در زمینه های مختلف تجارت الکترونیک، فضای مجازی با رویکرد جدید اقتصادی و بازاریابی در سطوح مختلف منطقه ای، ملی و فراملی، زمینه سازی برای راه اندازی شرکت های دانش بنیان و ایجاد شغل در سطح جهانی تجارت الکترونیک است.

او اظهارداشت: ایده‌های نو توسط شرکت کنندگان در همایش پس از بررسی و داوری توسط مربیان در صورت کسب آرای لازم برای فروش ایده به سرمایه‌گذاران متقاضی خرید ایده‌های نو به عنوان ایده های برتر همایش معرفی خواهند شد.

وی تشریح کرد: در روز اول این همایش شرکت کنندگان ایده های خود را مطرح می کنند و بهترین ایده مطرح شده با رای حاضران انتخاب می شود، سپس صاحبان ایده های انتخاب شده شروع به تشکیل تیم و جذب تخصص های مورد نیاز برای پیشبرد ایده می‌کنند.

او گفت: برگزاری این گونه همایش ها فرصت مناسبی برای استفاده از ایده های نو در جهت ارتقای سطح اقتصادی، رونق بازار و جهش فکری در زمینه تجارت الکترونیک است.

بابایی از این همایش به عنوان بزرگترین رویداد علمی در بخش دانش آموزی شهرستان یاد کرد و خواستار فراهم شدن زمینه اسکان و پذیرایی از میهمانان همایش بصورت شایسته شد.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

۷۱۱۹/‏۶۰۱۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال دانش اموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۵۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از خانواده‌ها، ورزشدوستان و شهروندان بهبهانی همایش پیاده روی خانوادگی در این شهرستان برگزار شد.

در این همایش پیاده روی  که به نام پویش سلامتی را قدم بزن و به مناسبت هفته سلامت برگزار شد، شرکت کنندگان در یک فضا پرنشاط پیاده روی کردند.

مژگان اعتبار، معاون فنی معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی بهبهان گفت:  پیاده روی نقش بسزایی در کاهش قند خون، فشار خون و در مجموع برای سلامت بسیار مناسب است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در پنج حوزه انتخابیه تهران
  • برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم
  • همایش دانش آموزی سفیران سلامت در گرمسار برگزار شد
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • «رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک
  • چالش‌های یک شتاب‌دهنده در حوزه تولید محتوا/ درآمدزایی از انیمیشن به شرط ورود به بازار بین‌المللی
  • استقبال گسترده دانش‌آموزان یزدی از رویداد ایده شو دانش‌آموزی
  • برگزاری امتحانات نهایی در ۵۰ حوزه امتحانی در سمنان
  • برگزاری همایش روز ملی گندم و نان در نظرآباد