Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@23:20:11 GMT

سیستم ارتباط رادیویی دیجیتال اورژانس قم افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۱۵۴۶۶

سیستم ارتباط رادیویی دیجیتال اورژانس قم افتتاح شد

مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات اورژانس پیش بیمارستانی و راه‌اندازی سامانه جدید اتوماسیون و سیستم ارتباط رادیویی دیجیتال قم، در مراسمی با حضور رئیس سازمان اورژانس کشور افتتاح شد. ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات اورژانس پیش بیمارستانی و راه‌اندازی سامانه جدید اتوماسیون و سیستم ارتباط رادیویی دیجیتال قم، طی مراسمی با حضور پیرحسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور و ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به تعاملاتی که بین سازمان‌های مختلف و اورژانس در قم وجود دارد، اظهار داشت: این همدلی نسبت به سایر استان‌ها بارزتر بوده و خدا را از این بابت شاکر هستیم.

ابوالفضل ایرانی خواه افتتاح مرکز ارتباطات عملیات اورژانس پیش بیمارستانی را جزو طرح‌های حوزه سلامت عنوان و تصریح کرد: انجام این مهم در مسیر توسعه و ارتقای سطح سلامت جامعه صورت گرفته است.

وی مرگ‌ومیرهای ناشی از بیماری‌های عفونی در کشور را ناچیز خواند و گفت: شاخص‌های سلامت آحاد جامعه کاهش چشمگیری یافته و افتتاح این مرکز در راستای تکریم و توجه شایسته به نیروی انسانی است.

7 پروژه‌ زیرساختی اورژانس گیلان در رشت افتتاح شدرئیس اورژانس کشور: روند درمان بیماران با سیستم MCMC هدفمند می‌شود6800 تماس با اورژانس اجتماعی اردبیل برقرار شد

در ادامه این مراسم، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم افتتاح مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات اورژانس را در راستای ارتقای خدمات و تکریم ارباب‌رجوع عنوان و تصریح کرد: تکریم نیروی انسانی ازجمله مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح بوده است.

محمد شهیدی استفاده از روش‌های مدرن در سیستم ارتباط رادیویی دیجیتال را مورد تأکید قرارداد و عنوان کرد: این سیستم کیفیت انتقال صوت بهتری را در مأموریت‌ها فراهم و با افتتاح این مرکز بهسازی فضای موجود در مرکز اورژانس 115 صورت گرفته است.

اانتهای پیام/ح

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۵۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول اورژانس پیش بیمارستانی شبکه بهداشت و درمان خواف گفت: واژگونی خودروی پژو ۴۰۵ در این شهرستان پنج مصدوم به دنبال داشت.

  عبدالرحمن مجددی افزود: بدنبال وقوع این حادثه که امشب در کیلومتر ۲ جاده خواف به رشتخوار به وقوع پیوست ۲ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.   وی ادامه داد: پنج مصدوم حادثه بعد از ارزیابی نخست توسط کارشناسان اورژانس به بیمارستان ۲۲ بهمن خواف انتقال یافتند.   مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

 

دیگر خبرها

  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد
  • ارزیابی گوشی‌های وارداتی و تولید داخل از نظر میزان تشعشع
  • بررسی دقیق گوشی‌های وارداتی و تولید داخل از نظر میزان تشعشع
  • میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه ارزیابی می‌شود
  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف
  • پاسخگویی به ۳۵۷ هزار تماس مشترکین آب و فاضلاب قم
  • نسل جدید تلفن‌های ثابت ویژه کسب و کارها
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است
  • با انتخاب یک تلفن سانترال حرفه ای، کسب و کارتان را مدیریت کنید
  • مصدومیت چهار نفر بر اثر واژگونی خودروی جیلی