Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، «فیلیپ هاموند» وزیر خزانه‌داری انگلیس که برای دیدار با مقام‌های عربستان سعودی به این کشور سفر کرده، با ملک سلمان شاه این کشور دیدار و درباره مسائل منطقه‌ای شامل ایران رایزنی کرده است.

به نوشته «الشرق الاوسط»، خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس) در گزارشی درباره سفر هاموند به عربستان سعودی و دیدار او با ملک سلمان، از رایزنی‌های ضد ایرانی این دو نفر خبر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق روایت واس، شاه سعودی و میهمان انگلیسی او در جده درباره همکاری اقتصادی و مالی بین دو کشور و طرح موسوم به «چشم انداز ۲۰۳۰ عربستان سعودی» رایزنی کردند.

به گزارش خبرگزاری عربستان سعودی، شاه این کشور و وزیر خزانه‌داری انگلیس در این دیدار به مسائل مربوط به امنیت منطقه و «تهدیدات ایران علیه تردد در مسیرهای دریایی بین‌المللی» هم پرداختند.

تاکید این رسانه سعودی به آنچه که تهدیدات ایران علیه دریانوردی خوانده شده، در ادامه ادعاها علیه مواضع ایران در دریای عمان و خلیج فارس و اتهام‌زنی‌های بی‌اساس آمریکا و متحدانش درباره دست داشتن ایران در حملات به نفتکش‌ها مطرح شده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۵۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در مورد آخرین تحولات فلسطین

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری ایران و «شیخ محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل‌ ثانی» نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر در یک تماس تلفنی در خصوص آخرین تحولات منطقه گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

به گزارش ایسنا، طرفین در این تماس آخرین وضعیت تحولات فلسطین و تلاش‌ها و تحرکات دیپلماتیک جاری برای توقف فوری تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه غزه و نسل‌کشی مردم بی‌دفاع فلسطین و راه‌های تسریع در ارسال کمک‌های بشردوستانه بین‌المللی به غزه را مورد بررسی قرار دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توصیه تاریخی پادشاه عربستان به صدام حسین درباره ایرانی‌ها
  • رایزنی سفیر ایران با معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی
  • رایزنی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در مورد آخرین تحولات فلسطین
  • نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم
  • رایزنی مقامات ایران و افغانستان بر افزایش روابط تجاری دو کشور
  • ولیعهد عربستان: با کوچ اجباری فلسطینیان مخالفیم
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • مخالفت ولیعهد عربستان با کوچ اجباری فلسطینیان
  • بن‌فرحان: تنها اسرائیل مخالف توقف جنگ غزه است
  • بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد