Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا، به‌ نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ همزمان با فرا رسیدن دهه کرامت و ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه‌(س) و امام رضا‌(ع)، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ویژه‌برنامه‌هایی با عنوان گوهرشاد را با هدف گسترش شناخت شهروندان از الگو‌های دینی برگزار می‌کند.
برنامه «دختر بابا» با هدف بالا بردن کیفیت رابطه دختر و پدر و آموزش نقش یک دختر در سبک زندگی اسلامی ایرانی در قالب اردوی یک‌روزه برای دختران ۱۲ تا ۱۵ سال برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
برگزاری برنامه‌های بانشاط و سرگرمی و برپایی مسابقات ورزشی و فرهنگی از بخش‌های این برنامه است و با رقابت بین گروه‌های مختلف، در پایان اردو به ۱۰ دختر و پدری که بیشترین امتیاز را کسب کرده باشند، نشان پدر و دختر موفق اهدا می‌شود. این برنامه از ۲۰ تیر تا ۹ شهریور ماه در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران برگزار می‌شود.
«دخترونه» دیگر برنامه‌ای است که دوشنبه ۱۷ تیرماه، با اجرای موسیقی، سرود، نمایش، استندآپ‌کمدی و شعرخوانی توسط دختران در فرهنگسرای فردوس برگزار می‌شود. تجلیل از دختران برگزیده در المپیادها، مسابقات ورزشی و فعالیت‌های فرهنگی و هنری، کتابخوان‌ترین دختران عضو کتابخانه‌ها، دختران حافظ قرآن و دختران شهدای مدافع حرم دیگر بخش‌های برنامه دخترونه است.
اجرای برنامه در میدان آیینی امام حسین‌(ع) با عنوان «طراوت بهشت» دیگر برنامه پیش‌بینی‌شده سازمان فرهنگی هنری در دهه کرامت است. در این جشن که به مدت ۶ شب در میدان امام حسین(ع) برگزار می‌شود، ایستگاه‌های فرهنگی، ورزشی و سلامت برپا می‌شود و اجرای بازی‌های بومی محلی و استقرار اتوبوس کتابگرد هدهد دیگر برنامه‌ها خواهد بود. جشن طراوت بهشت در روز‌های ۱۲ و ۱۳ تیرماه، برگزار شده و از ۲۰ تا ۲۳ تیرماه، نیز از ساعت ۱۹ تا ۲۰:۳۰ میزبان علاقه‌مندان است.
یکی دیگر از فعالیت‌های سازمان فرهنگی هنری در دهه کرامت، تولید و توزیع محصولات فرهنگی است که تولید ۳۰۰ تابلوی نفیس متبرک به تکه‌ای از فرش حرم امام رضا‌(ع) با عنوان «فرش بهشت» و توزیع در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران، تولید انیمیشن «دردانه» با محتوای ارج نهادن به فرهنگ عفاف و حجاب و پخش در متروی تهران و تولید محصولات رسانه‌ای کریمانه شامل ۱۰ کلیپ و پادکست و پخش در شبکه‌های اجتماعی برخی از این فعالیت‌هاست. همچنین محصول «رایحه» شامل هزار و ۵۰۰ شاخه گل همراه با کارت تبریک تولید شد و پنجشنبه ۱۳ تیرماه، همزمان با روز دختر توسط معاونان و مدیران سازمان فرهنگی هنری به دختران حاضر در کتابخانه‌ها و مراکز آموزشی تقدیم شد.
ویژه‌برنامه «ماه‌دخت» با برگزاری چهار جشن ویژه دختران شهر تهران در چهار منطقه ۳، ۱۳، ۱۶ و ۱۷، ویژه‌برنامه «گوهرشاد» در شب ولادت امام رضا‌(ع) در ۲۵ نقطه شهر تهران و ویژه‌برنامه «ایوان آینه» در قالب اجرای برنامه‌های فرهنگی و تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم در روستای دوتویه بخش کهریزک و برپایی اردوی زیارتی قم ویژه خانواده شهدا دیگر برنامه‌های دهه کرامت خواهد بود.
ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت با عنوان «گوهرشاد» با برنامه‌هایی چون؛ جشن، توزیع محصولات فرهنگی، اردو‌های یک‌روزه، تور‌های زیارتی و... از ۱۳ تا ۲۶ تیرماه، در مراکز فرهنگی هنری مناطق ۲۲ گانه تهران برگزار می‌شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به نزدیک‌ترین فرهنگسرا به محل سکونت خود مراجعه کنید یا با سامانه ۱۸۳۷ تماس بگیرید.   انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا جامعه سازمان فرهنگی هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۵۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بچه تپل و بامزه آبی در تمرین شاگردان نکونام؛ از کرج تا تهران به عشق استقلال!

یکی از هواداران کم سن ‌و سال استقلال، در تمرین دیروز این تیم سوژه عکاسان و خبرنگاران شد.

طرفداری | تمرین روز گذشته استقلال با حضور تماشاگران برگزار شد و یک میهمان بامزه داشت.

جواد نکونام تصمیم گرفت تمرین دیروز شاگردانش با حضور تماشاگران برگزار شود. در لحظاتی از این تمرین، برخی هواداران کم سن و سال استقلال برای گرفتن عکس با بازیکنان محبوب خود وارد زمین شدند که در این بین یکی از آن‌ها سوژه خبرنگاران شد. سورن پسر استقلالی که به علت ظاهر بامزه‌اش غالبا با دختر بچه‌ها اشتباه گرفته می‌شود.

پدر این کودک استقلالی در گفتگو با طرفداری گفت:

من استقلالی دو آتیشه هستم و پسرم هم به این تیم علاقه دارد. وقتی متوجه شدیم جواد نکونام گفته تمرین با حضور تماشاگران است، خودمان را از کرج به تهران رساندیم تا در تمرین حاضر باشیم.

وی ادامه داد:

خیلی‌ها سورن را با دختر بچه‌ها اشتباه می‌گیرند. من لحظه‌ای چشمم را از او برداشتم و دیدم به سمت زمین دوید. نزدیک بود بیافتد که پیمان بابایی او را از روی هوا گرفت. غلامپور هم وقتی او را دید تصور کرد دختر است و بعدا به او گفتم پسر است. یامگا را خیلی دوست دارد اما هنوز نمی‌تواند اسمش را به درستی تلفظ کند. پیراهنی هم که دیروز تنش بود، نام یامگا روی آن به چشم می‌خورد. دوست داشت با روزبه چشمی هم عکس بگیرد اما شلوغ بود و نتوانستیم. امیدوارم تمرین استقلال بیشتر با حضور تماشاگران برگزار شود و در آخر فصل هم قهرمان شویم.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • بچه تپل و بامزه آبی در تمرین شاگردان نکونام؛ از کرج تا تهران به عشق استقلال!
  • هرمزگان میزبان ۳ گروه از خادمین حرم مطهر رضوی
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)
  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • اولین جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار برگزار شد
  • درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور
  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود