Web Analytics Made Easy - Statcounter

خوشرو گفت: پویش بخشایش رضوی را امروز در گرگان با برگزاری همایش استانی صبوری آغاز کردیم و درخواست داریم همه اقشار مردم به این پویش بپیوندند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سید محمدرضا خوشرو» امروز(یکشنبه ۱۶ تیر) در همایش استانی صبر با بیان این خبر اظهار کرد: پویش‌هایی مهمی در سطح کشور برای صلح و سازش دنبال می‌شود و با برگزاری این همایش‌ها به دنبال این هستیم که صبر را بین جامعه نهادیه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر ستاد ملی صبر ادامه داد: پویش سراسری صبوری در قالب مختلف مثل «من می‌بخشم» با مشارکت اصحاب هنر، سیما و  ورزش و چهره‌های مشهور کشور ایجاد شده که مردم را دعوت به صبر و سازش می‌کند.

 

خوشرو گفت: از همه آحاد افراد جامعه دعوا می‌کنیم که به پویش صبر بیپوندند و بتوانیم با همکاری هم فرهنگ صبر و گذشته را در کشور ترویج دایم.

 

وی افزود: در ایام مناسبت‌های دینی نیز به موضوع  ترویج بخشایش توجه شده است  مثل«بخشایش حسینی» تا با تاسی از شخصیت امام حسین(علیه السلام) صبر و بردباری را گسترش دهیم.

 

دبیر ستاد ملی صبر یادآور شد: ۸۰ درصد از پرونده های قبل از اینکه به دادگاه برسد منجر به بخشایش و صلح و سازش می‌شود.

 

وی با بیان اینکه قضات نیز به موضوع صلح و سازش اهتمام دارند، گفت: پژوهش‌هایی در راستای توسعه صلح و سازش در کشور انجام شده است.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت خبرگزاری شبستان مسجد خراسان جنوبي قم بیرجند حج انقلاب اسلامی همایش استانی صبر دبیر ستاد ملی صبر خوشرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۶۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از رسیدگی این سازمان به بیش از ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار پرونده در سال ۱۴۰۲ خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عباس مسجدی آرانی؛ رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در جلسه امروز (دوشنبه 10 اردیبهشت) شورای عالی قوه قضاییه به ارائه آماری از میزان و نوع پرونده‌های رسیدگی شده در مراکز پزشکی قانونی طی سال گذشته پرداخت و گفت: طی سال 1402 در 450 مرکز پزشکی قانونی سطح کشور، بیش از 2 میلیون و 150 هزار پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت که از این تعداد، 87 درصد مربوط به معاینات بالینی، حدود 7 درصد در زمینه خدمات آزمایشگاهی، نزدیک به 3.5 درصد مربوط به معاینات اجساد و حدود 1.5 درصد در حوزه کمیسیون‌های تخصصی بوده است.

تمام آنچه باید درباره "پزشکی قانونی"، "کالبدگشایی"، "گواهی فوت" و "جواز دفن" بدانید

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سازش ۶۷ درصد پرونده‌های ارجاعی به مشاوران کلانتری‎های سیستان و بلوچستان
  • ۲۹۸ دانش آموز و ۹۳ معلم ابلاع صلح یاری دریافت کردند
  • صلح و سازش در پرونده قتل با رضایت اولیاء دم در کوهرنگ
  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • ۲۰ درصد پرونده های محاکم مازندران مربوط به اراضی کشاورزی است
  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی
  • ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق در مازندران منجر به ساز شد