Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی معبودی روز یکشنبه در نشست صمیمی و هم اندیشی با اصحاب رسانه که ظهر یکشنبه در مجتمع فرهنگی طلائیه باراجین برگزار شد، اظهار داشت: در بسیج و سپاه هرکس مواضع انقلاب و رهبری را بیان می‌کند در ردیف خودی ها و هرکس نگاه و عملکردش با آمریکا و اسرائیل و استکبار هماهنگ باشد غیر خودی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سپاه خودی و غیرخودی نداریم و هرکس فعالیت جهادی داشته باشد مورد حمایت قرار می گیرد واین که معیار خودی و غیرخودی به معنای چپ و راست و اصلاح طلب و اصولگرا باشد را قبول نداریم و همه کسانی که برای انقلاب کار می کنند و در مسیر اندیشه های امام و مواضع و مبانی ایشان و رهبری هستند برای ما خودی محسوب می شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان گفت: انتشار برخی اخبار در رسانه ها که منتسب به سپاه است اگر از سوی روابط عمومی منتشر نشود مورد تایید نیست.

وی با تقدیر از فعالیت خبرنگاران یادآورشد: از رسانه ها انتظار داریم در تبیین اهداف بیانیه گام دوم که از سوی رهبری اعلام شده بیشتر بپردازند و اهمیت آن را در رسانه منتشر کنند تا ابعاد بیشتری از این رهنمود ارزشمند در جامعه مشخص شود.

معبودی افزود: به نظر می رسد رویکرد جدی و عملی از سوی رسانه ها برای تشریح و تبیین بیانیه گام دوم صورت نگرفته لذا انتظار داریم این خلاء جبران شود.

وی گفت: رسانه هعا در بیان دستاوردهای نظام و ایجاد امید در جامعه نقش مهمی دارند و در تبیین بیانیه گام دوم می توان اقتدار کسب شده در حوزه های علمی، دفاعی و سیاسی را منعکس کرد تا نسل جوان به خود باوری برسد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان افزود: امروز هواپیمای فوق پیشرفته جاسوسی و ناو هواپیما بر در منطقه حضور پیدا می‌کند؛ اما با اقتداری که داریم هیچ حرکتی از سوی دشمن صورت نمی گیرد که این اقتدار برای ما افتخار آمیز است.

معبودی اظهارداشت: اگر رسانه های استان بخش‌های مختلف بیانیه گام دوم را مورد مطالعه و مطالبه از مسئولان قرار دهند می توان با عملیاتی کردن آن بخشی از مشکلات کشور را حل کرد.
 

کد خبر 4660426

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۶۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت حذف بیانیه استقلال: فرار از جریمه میلیاردی!

 باشگاه استقلال برای فرار از جریمه دو میلیاردی، اطلاعیه‌ای را که منتشر کرده بود پاک کرد.

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام رسمی سازمان لیگ، سه هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر به صورت همزمان برگزار خواهد شد و در این میان نیز مکان بازی استقلال برابر پیکان، ورزشگاه پاس قوامین تهران اعلام شده است. موضوعی که با اعتراض آبی‌ها همراه شد.

در متن اطلاعیه‌ای که رسانه رسمی استقلال صادر کرد، آنها نوشته بودند که با ارسال نامه‌ای به بهاروند، خواستار تغییر مکان این دیدار شده‌اند، چرا که استقلال شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر است و حضور هواداران این تیم در هفته پایانی حق مسلم طرفداران استقلال است.

    آبی‌ها خواهان تغییر مکان این دیدار شدند و اعلام کردند باید بازی آخر استقلال نیز با حضور تماشاگران برگزار و عدالت در هفته پایانی رعایت شود. اطلاعیه ای که پس از گذشت ساعتی، از رسانه‌های رسمی باشگاه حذف شد.

ظاهرا علت این موضوع، تهدید به جریمه باشگاه استقلال بوده است. مانی غفار مدیررسانه‌ای سابق آبی‌ها در صفحه شخصی‌اش نوشته است که به مدیران استقلال گفته‌اند بابت انتشار خبر نامه اعتراضی به سازمان لیگ برای تغییر مکان بازی هفته آخر، دو میلیارد جریمه می‌شوید. استدلال کرده‌اند وقتی نامه زده‌اید، دیگر نباید اطلاع رسانی می‌کردید.

در نتیجه باشگاه استقلال برای فرار از جریمه دو میلیاردی، تصمیم گرفت تا این اطلاعیه را از رسانه‌های رسمی خود پاک کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • واکاوی ابعاد جهش تولید با مشارکت مردم در «نقش ما» منتشر شد
  • علت حذف بیانیه استقلال: فرار از جریمه میلیاردی!
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان
  • استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی، توسعه لرستان را به همراه دارد
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌های سلامت اجتماعی است