Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانوی تیرانداز کشورمان گفت: تیراندازان قدرتمندی در این دوره از یونیورسیاد ۲۰۱۹ حضور دارند و سطح مسابقات بالاست. ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱ ورزشی ورزش زنان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از ایتالیا، هانیه رستمیان پس از کسب مدال نقره تپانچه در سی‌امین دوره یونیورسیاد اظهار داشت: خیلی خوشحالم که همراه دوست و هم‌تیمی‌ام روی سکو رفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما امروز فینال جذاب و تنگاتنگی را برگزار کردیم.

وی افزود: رقیبان قدرتمندی داشتیم. نفر سوم رده‌بندی از کره جنوبی بود که سهمیه المپیک داشت و این سطح بالای مسابقات را نشان می‌دهد. خوشحالم که ما توانستیم در این میدان بزرگ عملکرد خوبی داشته باشیم.

بانوی تیرانداز کشورمان تاکید کرد: ما در این مدت تمرینات زیادی را پشت‌سر گذاشتیم و تلاش کردیم و خوشبختانه خوش‌رنگ‌ترین مدال‌ها را نیز کسب کردیم. امیدوارم مدال‌آوری تیراندازی و کاروان ایران ادامه داشته باشد.

تیراندازی ایران در سی‌امین دوره یونیورسیاد تا کنون صاحب یک مدال طلا، دو نقره و یک برنز شده است.

یونیورسیاد 2019 ایتالیا| صعود 10 پله‌ای ایران با طلای عربشاهی

 

انتهای پیام/

R7890/P/S3,32,33/CT11 واژه های کاربردی مرتبط یونیورسیاد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یونیورسیاد یونیورسیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۶۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه برگزار شد و در نهایت این بازی با برتری ۴ بر یک آتالانتا به پایان رسید.

در دیدار رفت این دو تیم فیورنتینا توانست با ۱ گل لاتزیو را شکست دهد اما در مجموع تیم آتالانتا توانست با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی برسد.

در نیمه اول در دقیقه ۸ تئون کوپمینرس اولین گل تیمش را به ثمر رساند و نیمه اول به سود میزبان به پایان رسید.

در نیمه دوم در دقیقه ۵۳ نیکولا میلنکوویچ با خطایی که انجام داد باعث شد فیورنتینا ۱۰ نفره به کار خود ادامه دهد. در دقیقه ۶۸ لوکاس مارتینز کوارتا بازیکن تعویضی تیم میهمان توانست بازی را به تساوی بکشاند. در دقیقه ۷۵ جانلوکا اسکاماکا برای بار دوم دروازه تیم فیورنتینا را باز کرد و در دقیقه ۹۰+۵ آدمولا لوکمن بازیکن تعویضی آتالانتا گل سوم تیمش را زد و خیال همه را از صعود راحت کرد اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۹۰+۸ ماریو پاشالیچ برای بار چهارم توانست دروازه پیترو تراتسیانو را باز کند و در نهایت بازی به سود آتالانتا به اتمام رسید.

پس از پیروزی آتالانتا مقابل حریف خود در فینال جام حذفی ایتالیا به مصاف یوونتوس می‌رود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • شمسایی: خوشحالم که در دو سال به دو فینال رسیدم
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره رسید
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • مانوئل لوکاتلی و جانلوکا اسکاماکا، دو غایب بزرگ فینال کوپا ایتالیا در فصل 2023/24
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد