Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت باشگاه تراکتور تبریز، مصطفی دنیزلی سرمربی تیم فوتبال تراکتور اظهار داشت: همواره در تمامی تیم‌ها برای قهرمانی تلاش کردم، برخی اوقات موفق شدم و گاه شکست خورده‌ام، اما به این نتیجه رسیدم که فوتبال بازی صبر است، طرفداران باید در روز خوب و بد پشت تیم باشند و بدانند که هیچ‌گاه از هدفمان کوتاه نمی‌آییم، امکان دارد بازیکنی در یک بازی اشتباه کند، ولی هواداران و کادرفنی باید از او حمایت کرده و رفتار خوبی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بازی کردن مقابل هواداران لذت بزرگی دارد و من هم از تماشای فوتبال تیمم باید لذت ببرم.

دنیزلی مطرح کرد: فلسفه فوتبال من مشخص است، تیم تهاجمی می‌سازم که از دریافت گل نترسد. معتقدم به‌جای برتری یک بر صفر، بهتر است پیروزی سه بر دو و یا چهار بر دو داشته باشیم تا هواداران از بازی تیم لذت ببرند. هیچ کس علاقه‌ای به تماشای بازی تیم تدافعی ندارد و هدف هواداران از حضور در ورزشگاه‌ها تماشای فوتبال خوب و تهاجمی است.

وی خطاب به هواداران گفت: فوتبال یک بازی صبر است که بیش از ۹۰ دقیقه ادامه دارد، نحوه به پایان رساندن یک فصل، مهم‌تر از نوع آغاز آن است. تمامی تیم‌های دنیا در مسیر رسیدن به هدفشان بار‌ها ضربه می‌خورند، امکان دارد ما هم در طول فصل بار‌ها ضربه بخوریم، مشکلی نبوده و خودمان را برای این شرایط آماده کرده‌ایم، اما مهم این است که در پایان فصل، قهرمانی را برای هواداران به ارمغان بیاوریم و با این هدف برنامه‌ها رو جلو می‌بریم.

سرمربی تراکتور در بخش دیگر سخنانش در رابطه با حمایت‌های مدیریت باشگاه و امکانات تیم، اظهار کرد: آقای زنوزی، آقای صادقیان و سایر مدیران تیم از همان روز اول ما را حمایت کرده و نهایت همکاری را دارند. امکانات باشگاه نیز از قبیل زمین چمن و رستوران بسیار خوب بوده و ساختمان هتل تیم تا یک‌و‌نیم ماه آینده آماده می‌شود که بخشی از مشکلات از این طریق رفع خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دنیزلی: ۳ بازیکن جدید در پست‌های مختلف جذب تیم می‌شوند

علت به توافق نرسیدن امیری با تراکتور مشخص شد

تیم فوتبال تراکتور چهارشنبه به اردو می‌رود

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه تراکتور تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه تراکتورسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۷۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کابوس و رستگاری در یک شب؛ اشک‌ها، پنالتی‌ها و نجات تراکتور توسط پورحمیدی!

حسین پورحمیدی در ضربات پنالتی مقابل ذوب آهن عملکرد خوبی داشت.

طرفداری | حسین پورحمیدی، دروازه‌بان تراکتور، در یک شب پرفراز و نشیب، ابتدا با عملکرد ضعیف خود در برابر ذوب‌آهن و نساجی، مورد انتقادات شدید هواداران قرار گرفت و اشک‌های او در رختکن گواه عمق این بحران بود.

اما در ضربات پنالتی بازی با ذوب‌آهن، ورق به طور کامل برگشت و پورحمیدی با نمایشی درخشان، دو پنالتی را مهار کرد و نقش کلیدی در صعود تراکتور به مرحله بعد ایفا کرد.

این عملکرد رستگاری‌گونه، بار دیگر اعتماد هواداران را به پورحمیدی جلب کرد و اشک‌های او این بار به اشک‌های شادی تبدیل شد.

پورحمیدی که پیش از این به عنوان یک پنالتی‌گیر قهار شناخته نمی‌شد، در این دیدار گویی طلسم‌شکنی کرد و با واکنش‌های تماشایی خود، دروازه تراکتور را نجات داد. مهار دو پنالتی و برخورد یک پنالتی دیگر به تیرک دروازه، شاهکار او در این بازی بود.

عملکرد درخشان پورحمیدی در ضربات پنالتی، نه‌تنها تراکتور را از حذف نجات داد، بلکه او را به عنوان یک قهرمان در نزد هواداران تبدیل کرد.

شعارهای تمجیدآمیز هواداران در پایان بازی، نشان‌دهنده این بود که پورحمیدی بار دیگر اعتماد آنها را به دست آورده است.

حالا نوبت پورحمیدی است که از این فرصت دوباره به دست آمده نهایت استفاده را ببرد و با تداوم عملکردهای درخشان خود، جایگاه خود را به عنوان دروازه‌بان اول تراکتور تثبیت کند.

این کابوس و رستگاری در یک شب، می‌تواند نقطه عطفی در دوران حرفه ای پورحمیدی باشد و او را به دروازه‌بانی تبدیل کند که در لحظات حساس، یار و یاور تیمش باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • جعفری: باختیم، اما برای پورحمیدی خوشحالم
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سردار آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سرداز آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون؛ چرا در مورد حق پخش چیزی نمی‌گویید؟
  • بیانیه تند باشگاه تراکتور؛ «مطالبه‌گری» را دستاویز پوشش ضعف‌هایتان نکنید!
  • تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد | تیمی با این عظمت نباید اینگونه غافلگیر شود
  • شعار هواداران تراکتور علیه ایجنت معروف فوتبال ایران!
  • کابوس و رستگاری در یک شب؛ اشک‌ها، پنالتی‌ها و نجات تراکتور توسط پورحمیدی!