Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، نیروهای مسلح یمن از تسلیحات جدید خود رونمایی کرد.

مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی و فرمانده کل نیروهای مسلح یمن امروز با حضور در نمایشگاه صنایع نظامی از موشک بالدار قدس ۱، پهپاد صماد ۳، پهپاد اطلاعاتی صماد ۱و پهپاد قاصف کی رونمایی کرد.

المشاط در این مراسم ضمن تمجید از دستاوردهای نظامی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد: مرحله آینده پر از غافلگیری خواهد بود و سلاح‌های جدید توازن قدرت را برهم می‌زند و وروند اوضاع را به نفع نیروهای ما تغییر خواهد داد زیرا این اسلحه جدید بازدارندگی فعال و موثری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستاورهای موشکی و پهپادی مایه مباهات همه یمنی هاست.

محمد ناصر العاطفی، وزیر دفاع یمن نیز در این نمایشگاه اعلام کرد: با همت کارشناسان داخلی نیروهای مسلح یمن به مرحله پیشرفته‌ای در زمینه ساخت تسلیحات نظامی رسیده‌است. این سلاح جدید با چند عملیات موفق آزمایش شده است و دقت و قدرتش را در زدن اهداف ثابت کرده است.

وی تاکید کرد: آینده دردناک برای متجاوزان اگر تن به صلح ندهند و حملات خود و محاصره ملت یمن را متوقف نکنند، خواهد بود.

کد خبر 4660506

منبع: مهر

کلیدواژه: یمن جنگ 2015 یمن مهدی المشاط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۷۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«الحوثی»: سلاح‌هایی در اختیار داریم که آمریکا تصورش را هم نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «محمد علی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی یمن با انتشار یک پست در پلتفرم ایکس تاکید کرد: خطاب به آمریکایی ها می گویم با آتش بازی نکنید.

وی افزود: هر آنچه که در خصوص تسلیحات بازدارنده یمن تصور می کنید از لحاظ کمی و کیفی بسیار بسیار بسیار کمتر از آن چیزی است که وجود دارد.

پیشتر نیز مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن نسبت به هر گونه اقدام خصمانه از سوی آمریکا علیه یمن هشدار داده بود.

مرکز اطلاع‌رسانی اخبار جنگ جنبش انصار الله یمن نیز طی ساعت های قبل تصاویر حمله موفق پهپادی به کشتی متخلف سیکلادیس (CYCLADES) را که در دریای سرخ به سمت بنادر فلسطین اشغالی در حال حرکت بود، منتشر کرد.

در تصاویر منتشر شده، شلیک پهپاد «شهاب» و کشتیِ هدف قرار گرفته از لحظه شناسایی و رهگیری تا اصابت پهپاد به آن به نمایش درآمده است.

شورای عالی سیاسی یمن در نشست روز گذشته خود تاکید کرد: اقدامات مشکوک جاری برای سد راه یمن و تضعیف نقش کارآمد و اثرگذار آنکه از وظیفه دینی و انسانیِ دفاع از ملت فلسطین سرچشمه می‌گیرد، ناکام خواهد ماند.

این شورا اعلام کرد: پیامدهای هرگونه تنش‌زایی، محدود به مرزهای یمن نخواهد بود و مانع از مواضع شرافتمندانه ملت یمن، پایداری آن‌ها و دلاوری‌های نیروهای مسلح آن در تمامی سطوح نخواهد شد.

کد خبر 6093888

دیگر خبرها

  • دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک افتتاح شد
  • درخواست مقام عالیرتبه نظامی: فعالان رسانه‌ای کشور آرایش تهاجمی بگیرند
  • رونمایی از پهپاد چینی در بغداد؛ رقابت پکن و واشنگتن در منطقه
  • «الحوثی»: سلاح‌هایی در اختیار داریم که آمریکا تصورش را هم نمی‌کند
  • ۶ پهپاد اوکراینی در مناطق مختلف روسیه منهدم شدند
  • پدافند روسیه ۱۰ پهپاد اوکراینی و ۶ «اتاکمز»آمریکایی را سرنگون کرد
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • اوکراین با کمبود قطعات یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی روبرو است
  • ارتش اوکراین با کمبود شدید نیروی نظامی روبروست
  • شاهکاری دیگر از انصارالله در دریای سرخ و اقیانوس هند/ سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن: ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم