Web Analytics Made Easy - Statcounter

کونته باور دارد برای کم کردن فاصله با یوونتوس و حتی ناپولی، آن ها بیشتر از اینکه به ستاره نیاز داشته باشند، به بازیکنانی سخت کوش و متحد نیاز دارند.

طرفداری- آنتونیو کونته، سرمربی جدید باشگاه اینتر، اولین نشست مطبوعاتی خود را به عنوان عضوی از مجموعه اینتر برگزار کرد که همراه با ماروتا، حرف های جالبی بر زبان آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخاب اینتر آسان بود چون صاحب یک دیدگاه مشترک هستیم. البته ماروتا هم نقشی کلیدی در این انتخاب ایفا کرد. هردو جاه طلبی یکسانی داریم تا تیمی مهم بسازیم. گرچه می دانیم زمانی طولانی و سخت در انتظار ماست. اینتر باشگاهی با تاریخ غنی است که در تاریخ فوتبال جهان، صاحب جایگاه مهمی است. شخصا آدمی هستم که برای خودش محدودیتی قائل نیست، برای همین نمی خواهم در تیمم محدودیتی برای خودمان بگذاریم. در غیر اینصورت فقط برای باعث ایجاد بهانه می شویم.

مشخص است که الان میان ما و یوونتوس، فاصله بسیار زیادی وجود دارد. ناپولی هم ثابت کرده از ثبات بسیار خوبی برخوردار است. باید این فاصله را کم و شروع به تلاش کنیم تا در آخر فصل افسوس نخوریم. نظرتان در مورد حرف ماروتا که گفته بود «کونته بزرگترین خرید اینتر در تابستان است» چیست؟ از ماروتا تشکر می کنم.  باور دارم این ترکیب، ساختار کافی برای تبدیل شدن به تیمی خاص را در اختیار دارد. همیشه مانند تمام کارهای قبلی‌ام، از تیم حمایت خواهم کرد. بابت انتخاب شدن به عنوان سرمربی اینتر، احساس مسئولیت می کنم. آماده هستم این احساس مسئولیت را به همراه بازیکنانم بر دوش بکشم.

فعلا تابستان است و فصل حرف زدن. به هرحال باید کمتر حرف بزنیم و بیشتر تلاش کنیم. باید جدی باشیم و روی هدفمان تمرکز کنیم. باید به تیمی متحد و آماده فداکاری، ثبات دهیم. اگر می خواهیم فصلی مهم داشته باشیم، پس باید شخصیت لازم را هم کسب کنیم. وظیفه ماست که هر پایان هفته، زمین را با پیراهنی کاملا خیس عرق ترک کنیم. 

کونته در ادامه افزود:

با مهارت فردی به جایی نمی شود رسید. باید تلاش کنیم که یک تیم شویم. اینگونه می توانیم 15-25 امتیاز بیشتر از فصول قبل به دست بیاوریم. باید از نزدیک به وضعیت بازیکنانم رسیدگی کنم و آن ها اگر می خواهند مطابق جاه طلبی ما حرکت کنند، باید با آغوش باز از این ایده استقبال کنند. اگر کسی نمی تواند مثل ما باشد، می تواند کنار بکشد. از امروز خیلی خیلی واضح خواهم بود. باور دارم همگی باهم می توانیم به دستاوردی مهم برسیم. خوشحال خواهم شد سخت برای اینتر تلاش کنیم و عرق بریزیم.

ماجراجویی فوق العاده‌ای انتظارم را می کشد. پس از یک سال دوری، دوباره برگشته ام. یک باشگاه جدید، یک محیط و تاریخ جدید. آن جام های تالار افتخارات، باید الهام بخش ما در راه بازگشت به آن تیم قدرتمند باشند. 

یوونتوس هشت اسکودتو پیاپی کسب کرده و تاریخ نشان می دهد کونته چندان با هواداران اینتر مناسب رفتار نکرده است.

زمان رویارویی با یوونتوس، بسیار مهم خواهد بود چون با تیمی روبرو خواهیم شد که هشت فصل پیاپی قهرمان شده است. به جز آن، 36 بازی دیگر خواهیم داشت. اگر جاه طلب هستیم، پس باید نگاه‌مان به فراتر از 90 دقیقه باشد. قدم گذاشتن به استادیوم یوونتوس تاریخی خواهد بود. شما گذشته مرا می دانید، پس قطعا لحظاتی احساسی تجربه خواهم کرد. به محض آنکه سوت به صدا درآید، ما دشمن هم خواهیم شد. 

تیمی وجود دارد که طی هشت سال گذشته، رسما در لیگی که فقط خودش برنده بوده، بازی کرده است. برای من این خبر جدیدی نیست. باید خودمان را بسازیم و بیایید دو سال قبل را فراموش نکنیم که اینتر در آخرین بازی لیگ، به لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد. هیچکس چوب جادویی ندارد که جادو کند. نباید باورمان را در قلب‌مان از دست دهیم. پس از دو سال قرارگیری در رتبه هفتم، به یوونتوس رفتم و قهرمان‌شان کردم. چلسی دهم لیگ بود و من قهرمان‌شان کردم. زمان لازم است و ذهنیت. امروز می توانم قول دهم بازیکنان تمام تلاششان را خواهند کرد تا تیمی مهم برای آینده بسازیم. 

باید در هر تورنمنتی، بیشترین تلاش را کنیم. چه سری آ باشد، چه لیگ قهرمانان و چه کوپا ایتالیا. هیچ چیز غیرممکن نیست و این شعار ما خواهد بود. برای انجام کارهای خارق العاده، نیاز به بازیکنان خارق العاده دارید اما بیشتر از آن، نیاز به مردانی قوی دارید و این اولویت ماست. باشگاه، مدیران و بازیکنان سخت تلاش خواهند کرد تا به اهدافمان برسیم. هدفم این است دیدِ خودم را با سایر مدیران به اشتراک بگذارم و کیفیتی را به اینتر بیاورم که تیم را قویتر کند. سبک فوتبالی که مدنظر ماست، سبکی با شور و شوق و انعکاس دهنده اینتر است. باید مطمئن شویم اینتر به هویت خودش برمی گردد. 

کونته در پاسخ به سوالی که آیا ممکن است پریشیچ را در پستی شبیه به پست اتوئو در اینترِ مورینیو ببینیم، گفت: 

 اتوئو یک مهاجم بود، پس مقایسه او با پریشیچ صحیح نیست. به نظرم اتوئو هم با ایده فداکاری مهارت شخصی برای تیم و سخت کوشی و اتحاد، وارد زمین می شد. به دنبال بازیکنانی هستم که طرز فکرش «ما» باشد نه «من». اگر کسی آماده انجام چنین کاری نیست، پس می تواند با تمام احترام خداحافظی کند و برود. در طول زندگی گاهی با یک تاکتیک مشخص کارم را آغاز کردم و سپس نظرم عوض شد و فهمیدم چه کاری برای تیمم مناسب است. با توجه به ترکیب فعلی اینتر، قدرت اصلی‌مان در خط دفاعی است پس منطقا بازی با سیستم سه دفاعه مناسب است. خواهیم دید اوضاع چگونه پیش می رود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۷۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش میزان فرونشست‌های زمین همزمان تشدید بارندگی‌ها

علی بیت الهی رئیس مرکز زمین شناسی مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه با توجه به توسعه پهنه های فرونشستی زمین در کشور و فروافتادن خودروها به درون شکاف ها و فیشرهای فرونشستی(در چند مورد)، نصب علائم هشدار دهنده، در زون های پرخطر فرونشست زمین، ضروری است گفت: نصب این چنین علائمی نقش موثری در کاهش خسارات ناشی از فرونشست زمین دارد.

وی افزود: چنین اقداماتی در بسیاری از کشورهای خارجی اجرا شده و تجربیات نشان دهنده آثار مثبت این اقدامات بوده است.

بیت الهی بیان کرد: چنین کارهائی، نافی انجام کار بنیادین مقابله با فرونشست زمین که همانا جلوگیری از افت سطح آب های زیرزمینی بوده،  نیست، اما تا حصول نتیجه، منطقی است تا با اقداماتی در حد امکان، از بروز حوادث ناگهانی جلوگیری کرد.
 وی یادآور شد: تجربه نشان داده  که در فصول بارندگی، با تشدید جریان رگاب های زیر سطحی و نفوذ بیشتر آب های سطحی به درون شکاف های فرونشستی، فرسایش های تونلی و آب شستگی ها بیشتر و فروریزش زمین نیز به تبع آن افزونتر خواهد شد. 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • 6 علامت که می‌تواند نشان دهنده تومور مغزی باشد
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • جایگاه شورا در اداره امور کشور نادیده گرفته می‌شود
  • تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است
  • رئیسی: ایران تحریم ناپذیر است
  • هرگز تحریم‌ها در ایران به نتیجه نخواهد رسید
  • آنکارا: هدف قرار دادن اردوغان نشان دهنده وضعیت روانی فعلی اسرائیل است
  • بهره مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی و مشاوره بهزیستی مازندران
  • افزایش میزان فرونشست‌های زمین همزمان تشدید بارندگی‌ها